nee het zat je hoog dat GF er 2 personen uit heeft gepleurd en toen is het balletje gaan rollen dun imo heb je het zelf aangehaald wat 2 weken geleden is gebeurd. En daarbij komt dat jullie alleen lezenwat jullie willen lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik postte er alleen nog wat over omdat J-F er blijkbaar nog niet klaar mee was en een reactie van mij verlangde. Die heb ik gegeven, en nu is het echt klaar.
thanksquote:
dat mensen daar nog steeds intrappenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontract__.html?p=8,1
dan ben je dubbel genaaid
dubbel genaaid, door deze?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontract__.html?p=8,1
dan ben je dubbel genaaid
woow die pizza dudequote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbel genaaid, door deze?
don't mesh with my pizza
whehehequote:Op woensdag 7 april 2010 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dubbel genaaid, door deze?
don't mesh with my pizza
bengelquote:
om te dromen moet je slapenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
knuffel
dat is toch leuk om van te dromen![]()
en hoelang is de wachtlijst?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om te dromen moet je slapen
zo terug uit ziekenhuis, wordt op wachtlijst gezet voor revalidatie therapie ivm rugproblemen
minimaal 3 maandenquote:
Ik ben altijd liefquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zal weer eens een beetje gezelligheid in het topic pleuren, dat is geloof ik wel nodig
Hoppa, en nu allemaal weer Lief zijn
Natte knufquote:Op woensdag 7 april 2010 08:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
natte knuf terug!
mja nu probeer ik te analyseren wat dat inhoudt... ben niet echt bekend met vliefd gevoel
Dattie ff wegblijft van mijn werkterreinquote:Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je breidt je activiteiten nu al uit naar Venlo?.
Weet je ongeveer wat ze dan gaan doen?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
om te dromen moet je slapen
zo terug uit ziekenhuis, wordt op wachtlijst gezet voor revalidatie therapie ivm rugproblemen
ef dan moet je nogal effe wat geduld hebbenquote:
marcquote:
voor mij is het voornamelijk opnieuw leren bewegen en belasten ivm bewegingsangst...door al dat pijn wat ik heb beetje verkeerd bezig geweest met mijn lichaam (onbewust)quote:Op woensdag 7 april 2010 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Heren.![]()
[..]
Weet je ongeveer wat ze dan gaan doen?![]()
Moet morgen naar de revalidatiearts, er werd bij het eerste gesprek gemompeld dat ik misschien ook zo'n therapie moest gaan volgen.
Daar ga je wel naar bewegen ja. Om zo min mogelijk pijn te hebben. Wat dus weer voor meer complicaties zorgt.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
voor mij is het voornamelijk opnieuw leren bewegen en belasten ivm bewegingsangst...door al dat pijn wat ik heb beetje verkeerd bezig geweest met mijn lichaam (onbewust)
idd vicieuze cirlcel! en daar moet ik uit!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ga je wel naar bewegen ja. Om zo min mogelijk pijn te hebben. Wat dus weer voor meer complicaties zorgt.
gaat vast wel lukkenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
idd vicieuze cirlcel! en daar moet ik uit!
Je bent bang voor de concurrentie?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:31 schreef MPG het volgende:
Dattie ff wegblijft van mijn werkterrein...
ssssstttttttquote:
Je gaat je pand in Eindhoven verhuren aan een jongedame?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens douchen![]()
om 12.00 uur kan ik weer gaan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |