Het probleem is dat ik echt maar iets zoek voor 1 week.. En dan 1 week in de mei vakantie en 2 weken oid in de zomervakantie..quote:Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Succes met 'zomaar even' iets vinden
Dat wordt lastig, denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 22:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik echt maar iets zoek voor 1 week.. En dan 1 week in de mei vakantie en 2 weken oid in de zomervakantie..
Ik had eerst een buurjongen met een eigen uitzendbureau en die regelde dat altijd voor mijquote:
Hoop het voor je.quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had eerst een buurjongen met een eigen uitzendbureau en die regelde dat altijd voor mijHelaas is ie nu verhuisd naar Utrecht en heeft ie alleen in die regio nog banen. Heb hem wel ff gemaild of ie nog connecties heeft hier in de buurt dus ben benieuwd..
Ik zeur niet hoor. Jullie maken er zo'n probleem van.quote:
Inderdaad. Je woont op 10 minuten afstand van dzjenn. Die heeft je al 5 keer ofzo meegevraagd dus dan ligt het echt aan jezelf.quote:
Lekker slapenquote:
Dankjequote:
Bartholomeusquote:
Hej Deanquote:
Oh, jaquote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef jna het volgende:
Dean, ik wacht nog steeds op je cover van zanger Rinus
quote:
Nee hoor, hoe kan ik jou nou ooit vergetenquote:
quote:Op maandag 5 april 2010 23:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kan ik jou nou ooit vergeten
wowquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Voel je niet al te gevleid, ik klikte erop en was te lui om het weg te halen
Als jij het zegtquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
En dan koukleumenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:40 schreef Piles het volgende:
Koukleumen hier op de afdeling, het voelt als een sauna hier
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Voel je niet al te gevleid, ik klikte erop en was te lui om het weg te halen
Nee hoor, even uit bed rollen en aankledenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
Ik vond het al overdreven vriendelijkquote:
Gvd zegquote:Tussen Almelo en Hengelo rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden bussen tussen Hengelo en Almelo.
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd zegDacht ik net na het 'bussenweekend' (ivm spoorwerkzaamheden) te zitten, rijden er nu weeeeer bussen
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".
Ze zetten tenminste bussen in
Sterktequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegNaja, ik ga het er maar eens op wagen dan! Tot een uur of 4, als het meezit
![]()
quote:Deelvraag 3 is kwantitatief en daarom dus FR in de vorm v/e gebruikersonderzoek.
Misschien handig om nog wat meer van de context weer te geven.. Ik zou het tot zover niet weten...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben best goed met afkortingen enzo, maar wat betekend FR hier
[..]
quote:Hier vergeten: dataverzamelingstechniek, onderzoekspopulatie, steekproef (vorm+grootte).
In computertermen: Frame Relay. Dat is zo'n beetje het enige dat ik zo snel vindquote:
Succesquote:
Vind ik wel een mooie palindroomquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was al zover
Nummer 79.999.997
Ziet er ook wel leuk uit eigenlijk
Wordt een lastige stage zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af of m'n begeleider m'n stukken wel leest. Die dingen die ik zou zijn vergeten staan een stukje verderop. Met vrij heldere kopjes. De inhoud was misschien een beetje vaag, maar ik heb het er wel over gehad
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was al zover
Nummer 79.999.997
Ziet er ook wel leuk uit eigenlijk
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpakquote:
Wordt het niet eens tijd voor een gesprekje met docent en/of coördinator?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpak
Mjah dat vind ik ook weer zo ver gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een gesprekje met docent en/of coördinator?
Dan eerst met je docent, gewoon face-to-face, in plaats van dat heen-en-weer gemail, want dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah dat vind ik ook weer zo ver gaan eigenlijk
En L.no dan..? Die heb je met rust gelaten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
Veel uitslapen
Vrijdag even in de studio gekeken waar we zaterdag gaan opnemen. Zaterdag veel bankhangen en 's avonds even gepooled en naar een discotheek geweest. Zondag ook lekker uitslapen en en chillen
Nee, die was hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En L.no dan..? Die heb je met rust gelaten?
Ik schrok alquote:
Ik heb zojuist minstens 5 minuten met een waas in m'n ogen naar jouw avater zitten staren. Middagdipjequote:
Iew.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keertje dönner kebab gehad. Een paar uur later was dat dunne kebab
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Vrouwen poepen nooit...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan hier wel wat op zeggen maar dan wordt het verhaal alleen maar ranziger van ben ik bangquote:
Hehe, laat maar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan hier wel wat op zeggen maar dan wordt het verhaal alleen maar ranziger van ben ik bang
Weekendverhalen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:28 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Hehe, laat maar!![]()
Zeg, lekker weertje hè?!
Schijtenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Lucht je hart over vrijdag...?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag een woedeaanval/huilbui, zaterdag en zondag heerlijk gerelaxed (WoW zitten spelen) zondag nog wat familiedingetjes bij m'n vriend, maandag ook gerelaxed en verder geen hol gedaan
Heb al gerant op het forum ergensquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpak
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb al gerant op het forum ergensGing hierover
[..]
Wat voor UFC?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lucht je hart over vrijdag...?
Ik heb vrijdag beetje gegamed en aan mijn scriptie gezeten, zaterdag gewerkt, daarna beetje gamen en bed opgewarmt, daarna UFC gekeken op mijn computer, in de avond naar "Bounty hunter" en daarna naar Daniels (welke later verbouwd werd..). Zondag lui geweest, paasbrunch met de fam, eitjes verstopt enzo, daarna beetje gamen en tv gekeken (S&S met Nicolette in de Playboy) op maandag uitgeslapen, beetje gamen en aan mijn scriptie gewerkt. Aan het eind van de middag naar de Brazi-schijf waar we gezellig hebben gedaan, geshopt, tv gekeken en elkaar beetje pesten..
En toen was het alweer dinsdag..
Gelukkig ga ik er straks weer naartoe
Uh, 3 DVD's. Nr 18, 19, 20 (Ultimate Fighting Champion(ship))quote:
quote:Brit bezwijkt bijna onder borsten vrouw
AMSTERDAM - Claire Smedley heeft haar man bijna vermoord tijdens het vrijen. De 27-jarige moeder van drie kinderen schrok zich een ongeluk toen ze haar enorme borsten optilde en zag dat haar man Steven niet meer ademde.
Tegen News of The World vertelt de Britse uit Blackpool dat haar 27-jarige partner het normaal gesproken heerlijk vindt om te worden bedolven onder haar enorme voorgevel.
"Dit keer zag hij er wel een beetje vreemd uit, maar ik ging ervan uit dat dit kwam omdat hij enorm opgewonden was, dus ging ik gewoon door", aldus de moeder. "Maar een paar minuten later kwam ik er achter dat hij niet meer ademde".
Claire belde direct de hulpdiensten. "Ik was in paniek. Maar toen ik terugkwam in de slaapkamer was hij al weer een beetje bij kennis. Hij zag er wel raar uit, alsof hij in een trance was. Daarna begon hij wat te kuchen en kwam rechtop zitten. Ik was zo opgelucht!", aldus de vrouw tegen de Britse krant.
Ook Steven was erg geschrokken. "Ik dacht dat mijn laatste uurtje geslagen had. Ik sloeg nog op haar arm om haar te waarschuwen dat ze van me af moest gaan, maar ik denk dat ze mijn signalen verkeerd interpreteerde".
Ik heb d'r al lang gemaildquote:
Ze wil me taffelenquote:
Zwaffelen met de tettenquote:
Denk alleen wel dat ik een bokshelm op moet doen, omdat ik anders out ga..quote:
Nee hoorquote:
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal welquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "¤50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de ¤50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
wat?quote:
Die mensen heb je overal. Er was zelfs een keer een oude vent die met zn paraplu de cameraman wilde aanvallenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "¤50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de ¤50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volkquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gezien... maar dat volk heb je overal wel
Zulke mensen heb je overal eh.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:36 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
=SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Neeheeeequote:
Ach, als je vervolgens zo op TV komt... dan kom je er ook niet echt goed mee weg in de buurt/familiequote:Op dinsdag 6 april 2010 15:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, nogmaals. Wil niet beweren dat het alleen in Kerkrade gebeurt, maar poe hé.. Als dat mens bij mij een werknemer zou zijn, zou ik haar er direct uitwerken. Achterbaks volk
Maar je hebt in bussen moeten zittenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeheeeeIk kom toch niet buiten joh, als ik bij mn ouders ben, dus ik mis dr niks an!
iPod inquote:
Juh, maar dat versta ik toch nietquote:
quote:
quote:
quote:
Poepgat!quote:
Tof boek welquote:
Heb je hem?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die Paulien zit bij het impresariaat waar ik vorig jaar stage liep. Ik zat daar ook toen dat boek uit kwam.
Heb 'm allang uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Mag ik hem eens lenen als je hem uit hebt?
Mag jij mijn boek over hedendaags populisme van Maarten van Rossem of een boekje over antimaterie lenen als je wil
Okquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
Heb 'm allang uitDan ga ik voor Maarten van Rossem. Animaterie is zo easy
Oh ik heb ook geen haast hoor. Heb nog steeds het verloren symbool liggen van Dan Brown.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkDie had ik ook al aan mn vader beloofd, maar die wacht dan maar ff
Of hij moet heel snel lezen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen haast hoor. Heb nog steeds het verloren symbool liggen van Dan Brown.
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik moet nog steeds Harry Potter 6 en 7 lezen
En Garp. En dat boek over antimaterie uitlezen. En en en
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggen
Jeumig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggen
Boekenbon kopen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik nog 7.50 maar ik kan het aan zo veel boeken uitgeven dat ik niet weet aan welke
Kerstpakketquote:
Neequote:
Tof PeBblesquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
net terug van een gesprek bij de bank.. Woohoo... ik kan een hypotheek krijgen, nu alleen nog ingeloot worden voor het huis.
Nicequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
net terug van een gesprek bij de bank.. Woohoo... ik kan een hypotheek krijgen, nu alleen nog ingeloot worden voor het huis.
in dat godsverlaten oord genaamd mijn woonplaatsquote:
Vergeten we niet over welk programma we het hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Dezelfde 'test' is ook in Maastricht uitgevoerdquote:
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef tsijben het volgende:
[..]
Dezelfde 'test' is ook in Maastricht uitgevoerd
Blijkbaar was er toen ook geen enkel geld in het spel.
Mjaa, het gaat van de buis en daar kunnen we blij om zijn.
Als hij er niet was zou jouw internet 2 keer zo snel zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!![]()
Mijn leven is nu compleet.
En Fok ook wat snellerquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef jna het volgende:
[..]
Als hij er niet was zou jouw internet 2 keer zo snel zijn!
In Den Haag gingen ze gewoon met de iPhone er van door.. en nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef tsijben het volgende:
[..]
Vergeten we niet over welk programma we het hebben?
Het is CQC, Nederlands' meest kansloze programma.. Het zou zo bij SBS6 kunnen horen.
Dus we kunnen met 90% zekerheid zeggen dat ze GEEN 50 euro lieten vallen en dat die mensen dus niets opgepakt hebben, anders krijg je nooit zulke reacties.
Hoe kansloos ben je als je je publiek moet beliegen om wat aandacht te krijgen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:21 schreef PieterBas het volgende:
Leuk dit techfit shirts van Adidas... nu heb ik zelfs een buikje![]()
A real beer bellyquote:
Als je er maar niet meteen uitstapt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!![]()
Mijn leven is nu compleet.
Ik had op de middelbare school een antilliaan die in wielertruitjes rondliepquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://shop.adidas.com
Je bent wel een held als je hiermee over straat loopt...
Saai.. Heb Algoritmiek geleerd voor mn tentamen donderdag en verder niet zoveel gedaan..quote:
Inkoppertje..quote:
Lekker gewerkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Saai.. Heb Algoritmiek geleerd voor mn tentamen donderdag en verder niet zoveel gedaan..
Jij dan?
Foto!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.
En de stagiaire van de accountants kwam weer langs.
Dat gebruik ik als slaapshirtquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://shop.adidas.com
Je bent wel een held als je hiermee over straat loopt...
Nee man, dan wordt je bier toch warmquote:
Lig je tenminste wel anatomisch correct te slapenquote:
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto!
Hoorde trouwens vandaag dat allebei de buren gaan verhuizen, dan lijkt het net of wij van die aso's zijn hier thuis![]()
Morgen doen dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.![]()
Ik heb nog geen foto van haar genomen.
Anders had ik die allang uitvergroot boven mijn bed hangen.![]()
Welk accountantskantoor?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.![]()
Ik heb nog geen foto van haar genomen.
Anders had ik die allang uitvergroot boven mijn bed hangen.![]()
Morgen komt ze niet langs.quote:
Ja maar om nou met je coolbox vol bier het Concertgebouw binnen te stappen is ook zoiets..quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt je bier toch warm
Gewoon zeggen, maar ik heb nog niet gegevens voor je...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ze niet langs.![]()
Ze kwam alleen even langs om dossier op te halen.
Precies jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lig je tenminste wel anatomisch correct te slapen
Ik heb haar nummer nog niet gescoord. En donderdag komt er een collega langs van de locatie waar de accountants de controle doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, maar ik heb nog niet gegevens voor je...
Nee dat is een eekhoorntje wat buiten je tentje naar nootjes zoekt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Bravebart het volgende:
En als je dan met vrouwen schuurt geeft het zo'n grappig piepend geluid![]()
![]()
Ik twijfelde nog over het knopje, maar ja, moest een keuze maken. Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
Internet is hier dood (Telfort, omgeving Oss) iemand die hier meer van weet?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog over het knopje, maar ja, moest een keuze maken. Sorry![]()
In het telfort topic op tweakers klagen ook al meerdere mensen over het feit dat ze geen verbinding hebben. Dus ik denk dat je niet alleen aan mijn knop hebt gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Jeuj
Maar goed, misschien dat je iets op twitter kunt vinden? Werkte als een trein bij de grote Ziggo storing laatst
Ik ben ook over wat draadjes gestruikeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het telfort topic op tweakers klagen ook al meerdere mensen over het feit dat ze geen verbinding hebben. Dus ik denk dat je niet alleen aan mijn knop hebt gezeten
Vrouwen.....................................................quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook over wat draadjes gestruikeld
Ze hebben tietenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrouwen.....................................................
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegdquote:
Heb je ooit wel eens met een meisje gepraat dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegd
Nee, moet dat danquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens met een meisje gepraat dan?
Normaal levert dat veel enthousiastere reacties opquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegd
Wat had je verwacht dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Normaal levert dat veel enthousiastere reacties op
Wat origineel van me danquote:
Misschien dan toch maar eens proberen.....quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eens proberen.....
Alleen wel oppassen dat ik dan geen luctortje oploop...quote:
't Is niet goed voor je imagequote:
Wat is een luctortje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen wel oppassen dat ik dan geen luctortje oploop...
Shitquote:
?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je er maar niet meteen uitstapt.
quote:
Shit, ik heb vandaag niks gedaan.. heb ik nu geen leven?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schijn soms iets van een leven te hebben
QFTquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik schijn soms iets van een leven te hebben
Een luxe levenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Shit, ik heb vandaag niks gedaan.. heb ik nu geen leven?
Ik zei er toch ook niks vanquote:Op woensdag 7 april 2010 00:35 schreef jna het volgende:
Ja Bart, ik weet het. Boter is altijd roomboter. Maar zo staat het op de verpakking
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik voelde aan m'n water dat je in de buurt was
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:48 schreef jna het volgende:
En ik moet me scheren maar ik heb geen zin. Waarom hebben ze geen barbier meer, dat lijkt me echt geweldig
quote:Op woensdag 7 april 2010 00:59 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Die wilde ik jullie zo vlak voor het slapengaan toch niet onthoudenNav Bewijs dat tijdreizen mogelijk is
Nu echt weg, tjo
Niet alleen Oss.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
Internet is hier dood (Telfort, omgeving Oss) iemand die hier meer van weet?
uhm waar?quote:Op woensdag 7 april 2010 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
Was ik gisteren bij de Brazischijf, kwam ik terug bij de auto -> parkeerboete
Kut Den Haag
PMquote:
¤52,- down the drainquote:Op woensdag 7 april 2010 08:59 schreef MvdZ het volgende:
Goeiesmorges deze morgen.
Parkeerboete, das kut!
Dat arme lichaam van je is niets meer gewend..quote:Op woensdag 7 april 2010 09:12 schreef Piles het volgende:
2 dagen fietsen en een avond sjouwen, en ik heb spierpijn
Dat blijkt jaquote:Op woensdag 7 april 2010 09:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat arme lichaam van je is niets meer gewend..
Broekiequote:
quote:
Wanneer is men een broekie en wanneer is men oud? Ik weet namelijk niet waaronder ik val...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |