quote:
Wanneer is men een broekie en wanneer is men oud? Ik weet namelijk niet waaronder ik val...quote:
quote:
You take me to the candy shop?quote:
Oh dat weet ik ook nooit. Voel me niet echt oudquote:Op woensdag 7 april 2010 10:18 schreef MvdZ het volgende:
Verdorie, had ik zomaar de LAPO. Gelukkig ging het deze keer wel goed met de OP.
Geen taart deze keer, helaas...
Mijn laatste post:
[..]
[..]
Wanneer is men een broekie en wanneer is men oud? Ik weet namelijk niet waaronder ik val...
quote:
Eerder andersom. Ik ben de beroerdste niet, als jullie nou gezamenlijk 50.000 euro op m'n rekeningnummer storten doe ik de rest van het jaar rustig.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:37 schreef MvdZ het volgende:
[..]
of 10... Zal ik m'n rekeningnr alvast geven?
Ja hij was al lang niet in het nieuws geweest he.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef Bravebart het volgende:
Woorden van Wilders, hoe kon het ook anders
Truequote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe Nederlanders ons opleveren.. Je kan lullen wat je wilt, maar moet je iedereen maar binnentrekken onder de "mantel der liefde"?
Kijk, zodra je ons land binnenkomt, de taal leert en gaat werken, zal niemand klagen over je aanwezigheid. Dit kan je zien door de overlast die de Chinezen ons bezorgen (welke? precies!) Nu gaat het taal leren-gedeelte voor Chinezen niet altijd op, maar overlast heb je er iig niet van.
Een hard werkende Turk/Marokkaan/Anti/Suri zal niemand discrimineren als hij gewoon doet wat er van hem verwacht (mag) wordt. Zodra ze overlast veroorzaken breekt gewoon de pleuris uit. En dat is logisch.
Hier heb je een punt. Prima, zo lang we er geen overlast van hebben. En ik wil best geloven dat de meerderheid van de Turken/Marokkanen/anti/Suri's hard werkt en geen overlast veroorzaakt..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat de nieuwe Nederlanders ons opleveren.. Je kan lullen wat je wilt, maar moet je iedereen maar binnentrekken onder de "mantel der liefde"?
Kijk, zodra je ons land binnenkomt, de taal leert en gaat werken, zal niemand klagen over je aanwezigheid. Dit kan je zien door de overlast die de Chinezen ons bezorgen (welke? precies!) Nu gaat het taal leren-gedeelte voor Chinezen niet altijd op, maar overlast heb je er iig niet van.
Een hard werkende Turk/Marokkaan/Anti/Suri zal niemand discrimineren als hij gewoon doet wat er van hem verwacht (mag) wordt. Zodra ze overlast veroorzaken breekt gewoon de pleuris uit. En dat is logisch.
Hij doet het slimquote:Op woensdag 7 april 2010 10:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hij was al lang niet in het nieuws geweest he.
Straks wordt de vraag nog of hij wel een populist isquote:Op woensdag 7 april 2010 10:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet het slimZoals van Rossem ook al in het boekje schrijft, hij weet al jaren de aandacht op zich gericht te houden, dat was nog geen andere populist zo goed gelukt tot nu toe
Wat leveren een deel van de autochtonen op dan? Over de enorme groep luie Nederlanders die geen flikker uitvoeren en lekker op kosten van de overheid leven hoor je nooit wat.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. Prima, zo lang we er geen overlast van hebben. En ik wil best geloven dat de meerderheid van de Turken/Marokkanen/anti/Suri's hard werkt en geen overlast veroorzaakt..
Het vraagstuk is echter: Wat leveren de nieuwe Nederlanders op? En die vraag geldt ook voor de Chinezen/Turken/Marokkanen die geen overlast veroorzaken...
Nou, wat dus een beetje het "nadeel" is van de werkende Marokkaan en Turk (weet niet precies hoe het met andere culturen zit) is dat zij het geld wat zij kunnen missen terugsturen naar hun familie in hun thuisland. Nu is dit volledig te begrijpen, maar economisch gezien is dit killing. In die zin dat het geld dat hier gemaakt wordt, verdwijnt naar een buitenlandse economie..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:45 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. Prima, zo lang we er geen overlast van hebben. En ik wil best geloven dat de meerderheid van de Turken/Marokkanen/anti/Suri's hard werkt en geen overlast veroorzaakt..
Het vraagstuk is echter: Wat leveren de nieuwe Nederlanders op? En die vraag geldt ook voor de Chinezen/Turken/Marokkanen die geen overlast veroorzaken...
Nahquote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks wordt de vraag nog of hij wel een populist is
Klopt. Verdonk was ook goed bezig qua zetels, raakte uit de publiciteit en nu heeft ze nog 1 zetel over ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij doet het slimZoals van Rossem ook al in het boekje schrijft, hij weet al jaren de aandacht op zich gericht te houden, dat was nog geen andere populist zo goed gelukt tot nu toe
Klopt. Die zaken zouden we ook op orde moeten hebben..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat leveren een deel van de autochtonen op dan? Over de enorme groep luie Nederlanders die geen flikker uitvoeren en lekker op kosten van de overheid leven hoor je nooit wat.
Verdonk faalde vooral omdat ze steeds ruzie aan het schoppen was. Die rechtszaak tegen haar spindoctor was natuurlijk wel het toppuntquote:Op woensdag 7 april 2010 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt. Verdonk was ook goed bezig qua zetels, raakte uit de publiciteit en nu heeft ze nog 1 zetel over ofzo.
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef jna het volgende:
'Roken is een teken van domheid'
wie rookt hier?
Kauw zo traagquote:Donald Duck Ben onderweg naar de fabriek in mijn soepel rijdende 313! Lekker zonnetje, "Kauw zo traag" van Snurk op de radio... de dag begint niet gek!
Nee, maar ik ben wel domquote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef jna het volgende:
'Roken is een teken van domheid'
wie rookt hier?
Dan heeft je moeder vast doorgerookt gedurende haar zwangerschapquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntract__.html?p=18,1
Wat een faal
Godsamme hoe dom ben je danquote:Op woensdag 7 april 2010 11:03 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntract__.html?p=18,1
Wat een faal
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een artikel te lezen over websites en redesign. Staat er in: Normal people don't love sitting at their computers.
Goed, ik ben dus abnormaal
Misschien at als in, opquote:Op woensdag 7 april 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een artikel te lezen over websites en redesign. Staat er in: Normal people don't love sitting at their computers.
Goed, ik ben dus abnormaal
Wait... whutquote:
Op je computer zittenquote:
Oh makkiequote:Op woensdag 7 april 2010 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh zo![]()
Nee ik zit niet graag op m'n pc. Wel achter m'n pc. Gemiddeld haal ik 10u per dag wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |