Inkoppertje..quote:
Lekker gewerkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Saai.. Heb Algoritmiek geleerd voor mn tentamen donderdag en verder niet zoveel gedaan..
Jij dan?
Foto!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.
En de stagiaire van de accountants kwam weer langs.
Dat gebruik ik als slaapshirtquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://shop.adidas.com
Je bent wel een held als je hiermee over straat loopt...
Nee man, dan wordt je bier toch warmquote:
Lig je tenminste wel anatomisch correct te slapenquote:
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto!
Hoorde trouwens vandaag dat allebei de buren gaan verhuizen, dan lijkt het net of wij van die aso's zijn hier thuis![]()
Morgen doen dan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.![]()
Ik heb nog geen foto van haar genomen.
Anders had ik die allang uitvergroot boven mijn bed hangen.![]()
Welk accountantskantoor?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je even op hyves zoeken. Misschien heeft ze dat.![]()
Ik heb nog geen foto van haar genomen.
Anders had ik die allang uitvergroot boven mijn bed hangen.![]()
Morgen komt ze niet langs.quote:
Ja maar om nou met je coolbox vol bier het Concertgebouw binnen te stappen is ook zoiets..quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt je bier toch warm
Gewoon zeggen, maar ik heb nog niet gegevens voor je...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen komt ze niet langs.![]()
Ze kwam alleen even langs om dossier op te halen.
Precies jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lig je tenminste wel anatomisch correct te slapen
Ik heb haar nummer nog niet gescoord. En donderdag komt er een collega langs van de locatie waar de accountants de controle doen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon zeggen, maar ik heb nog niet gegevens voor je...
Nee dat is een eekhoorntje wat buiten je tentje naar nootjes zoekt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Bravebart het volgende:
En als je dan met vrouwen schuurt geeft het zo'n grappig piepend geluid![]()
![]()
Ik twijfelde nog over het knopje, maar ja, moest een keuze maken. Sorryquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
Internet is hier dood (Telfort, omgeving Oss) iemand die hier meer van weet?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog over het knopje, maar ja, moest een keuze maken. Sorry![]()
In het telfort topic op tweakers klagen ook al meerdere mensen over het feit dat ze geen verbinding hebben. Dus ik denk dat je niet alleen aan mijn knop hebt gezetenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:14 schreef Etcetera het volgende:
Jeuj
Maar goed, misschien dat je iets op twitter kunt vinden? Werkte als een trein bij de grote Ziggo storing laatst
Ik ben ook over wat draadjes gestruikeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
In het telfort topic op tweakers klagen ook al meerdere mensen over het feit dat ze geen verbinding hebben. Dus ik denk dat je niet alleen aan mijn knop hebt gezeten
Vrouwen.....................................................quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben ook over wat draadjes gestruikeld
Ze hebben tietenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vrouwen.....................................................
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegdquote:
Heb je ooit wel eens met een meisje gepraat dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegd
Nee, moet dat danquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens met een meisje gepraat dan?
Normaal levert dat veel enthousiastere reacties opquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je ook ongeveer alles mee gezegd
Wat had je verwacht dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Normaal levert dat veel enthousiastere reacties op
Wat origineel van me danquote:
Misschien dan toch maar eens proberen.....quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar eens proberen.....
Alleen wel oppassen dat ik dan geen luctortje oploop...quote:
't Is niet goed voor je imagequote:
Wat is een luctortje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen wel oppassen dat ik dan geen luctortje oploop...
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |