Poepgat!quote:
Tof boek welquote:
Heb je hem?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die Paulien zit bij het impresariaat waar ik vorig jaar stage liep. Ik zat daar ook toen dat boek uit kwam.
Heb 'm allang uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Mag ik hem eens lenen als je hem uit hebt?
Mag jij mijn boek over hedendaags populisme van Maarten van Rossem of een boekje over antimaterie lenen als je wil
Okquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
Heb 'm allang uitDan ga ik voor Maarten van Rossem. Animaterie is zo easy
Oh ik heb ook geen haast hoor. Heb nog steeds het verloren symbool liggen van Dan Brown.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkDie had ik ook al aan mn vader beloofd, maar die wacht dan maar ff
Of hij moet heel snel lezen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik heb ook geen haast hoor. Heb nog steeds het verloren symbool liggen van Dan Brown.
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik moet nog steeds Harry Potter 6 en 7 lezen
En Garp. En dat boek over antimaterie uitlezen. En en en
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggen
Jeumig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan ik, heb nog 70 euro aan boekenbonnen liggen
Boekenbon kopen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik nog 7.50 maar ik kan het aan zo veel boeken uitgeven dat ik niet weet aan welke
Kerstpakketquote:
Neequote:
Tof PeBblesquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
net terug van een gesprek bij de bank.. Woohoo... ik kan een hypotheek krijgen, nu alleen nog ingeloot worden voor het huis.
Nicequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
net terug van een gesprek bij de bank.. Woohoo... ik kan een hypotheek krijgen, nu alleen nog ingeloot worden voor het huis.
in dat godsverlaten oord genaamd mijn woonplaatsquote:
Vergeten we niet over welk programma we het hebben?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
Wie heeft er btw gisteren CQC gezien..? Ze waren in Kerkrade met de "€50,- test"..
Er waren een paar vrouwen, die werden gefilmd terwijl ze de €50,- oppakte, welke keihard logen over het feit of ze wel of niet dat geld op hadden gepakt. Dat was echt te kansloos voor woorden. Nu wil ik nadrukkelijk niet de nadruk leggen tussen L.no en Kerkrade, maar wel met (sommig) volk wat daar loopt.
Hoe kansloos ben je als iemand 50 euro verliest en je gewoon keihard tegen die mensen liegt dat je niets hebt opgepakt. En vervolgens, als de presentator vriendelijk doch scherp vraagt of ze het écht niet heeft, dreigt om aangifte te doen_____
Dezelfde 'test' is ook in Maastricht uitgevoerdquote:
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef tsijben het volgende:
[..]
Dezelfde 'test' is ook in Maastricht uitgevoerd
Blijkbaar was er toen ook geen enkel geld in het spel.
Mjaa, het gaat van de buis en daar kunnen we blij om zijn.
Als hij er niet was zou jouw internet 2 keer zo snel zijn!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!![]()
Mijn leven is nu compleet.
En Fok ook wat snellerquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef jna het volgende:
[..]
Als hij er niet was zou jouw internet 2 keer zo snel zijn!
In Den Haag gingen ze gewoon met de iPhone er van door.. en nooit meer teruggevondenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:41 schreef tsijben het volgende:
[..]
Vergeten we niet over welk programma we het hebben?
Het is CQC, Nederlands' meest kansloze programma.. Het zou zo bij SBS6 kunnen horen.
Dus we kunnen met 90% zekerheid zeggen dat ze GEEN 50 euro lieten vallen en dat die mensen dus niets opgepakt hebben, anders krijg je nooit zulke reacties.
Hoe kansloos ben je als je je publiek moet beliegen om wat aandacht te krijgen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:21 schreef PieterBas het volgende:
Leuk dit techfit shirts van Adidas... nu heb ik zelfs een buikje![]()
A real beer bellyquote:
Als je er maar niet meteen uitstapt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Omfg, een persoon uit Kerkrade.. op Fok!![]()
Mijn leven is nu compleet.
Ik had op de middelbare school een antilliaan die in wielertruitjes rondliepquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
http://shop.adidas.com
Je bent wel een held als je hiermee over straat loopt...
Saai.. Heb Algoritmiek geleerd voor mn tentamen donderdag en verder niet zoveel gedaan..quote:
Inkoppertje..quote:
Lekker gewerkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Saai.. Heb Algoritmiek geleerd voor mn tentamen donderdag en verder niet zoveel gedaan..
Jij dan?
Foto!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker gewerkt.
En de stagiaire van de accountants kwam weer langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |