quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar is wel iets meer voor nodig volgens mij
Ik vond het al overdreven vriendelijkquote:
Gvd zegquote:Tussen Almelo en Hengelo rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden bussen tussen Hengelo en Almelo.
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gvd zegDacht ik net na het 'bussenweekend' (ivm spoorwerkzaamheden) te zitten, rijden er nu weeeeer bussen
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dat ze zouden zeggen: "Het is nog niet bekend wanneer dit probleem verholpen is".
Ze zetten tenminste bussen in
Sterktequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, dat is al erg aardig van ze, anders kom je hier überhaupt niet wegNaja, ik ga het er maar eens op wagen dan! Tot een uur of 4, als het meezit
![]()
quote:Deelvraag 3 is kwantitatief en daarom dus FR in de vorm v/e gebruikersonderzoek.
Misschien handig om nog wat meer van de context weer te geven.. Ik zou het tot zover niet weten...quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben best goed met afkortingen enzo, maar wat betekend FR hier
[..]
quote:Hier vergeten: dataverzamelingstechniek, onderzoekspopulatie, steekproef (vorm+grootte).
In computertermen: Frame Relay. Dat is zo'n beetje het enige dat ik zo snel vindquote:
Succesquote:
Vind ik wel een mooie palindroomquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was al zover
Nummer 79.999.997
Ziet er ook wel leuk uit eigenlijk
Wordt een lastige stage zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Etcetera het volgende:
Ik vraag me af of m'n begeleider m'n stukken wel leest. Die dingen die ik zou zijn vergeten staan een stukje verderop. Met vrij heldere kopjes. De inhoud was misschien een beetje vaag, maar ik heb het er wel over gehad
quote:
Ook leukquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was al zover
Nummer 79.999.997
Ziet er ook wel leuk uit eigenlijk
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpakquote:
Wordt het niet eens tijd voor een gesprekje met docent en/of coördinator?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een woedeaanval/huilbui gehad vanwege al deze bagger. Ik vind stage lopen hier echt super, zit goed op m'n plek, maar ik wil gewoon m'n gang gaan en niet een maand kwijt zijn aan een Plan van Aanpak
Mjah dat vind ik ook weer zo ver gaan eigenlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een gesprekje met docent en/of coördinator?
Dan eerst met je docent, gewoon face-to-face, in plaats van dat heen-en-weer gemail, want dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah dat vind ik ook weer zo ver gaan eigenlijk
En L.no dan..? Die heb je met rust gelaten?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:43 schreef The_Dean het volgende:
Veel uitslapen
Vrijdag even in de studio gekeken waar we zaterdag gaan opnemen. Zaterdag veel bankhangen en 's avonds even gepooled en naar een discotheek geweest. Zondag ook lekker uitslapen en en chillen
Nee, die was hierquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En L.no dan..? Die heb je met rust gelaten?
Ik schrok alquote:
Ik heb zojuist minstens 5 minuten met een waas in m'n ogen naar jouw avater zitten staren. Middagdipjequote:
Iew.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keertje dönner kebab gehad. Een paar uur later was dat dunne kebab
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
quote:
Vrouwen poepen nooit...quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |