Bron is een Canadees museum, lijkt me niet geshopt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het meer bewijs dat photoshop mogelijk is.
Van gisteren toevallig?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef Skonk het volgende:
[..]
Bron is een Canadees museum, lijkt me niet geshopt.
op NGC was een docu over tijd en tijdreizen. Tijdreizen is wel degelijk theoretisch mogelijk alleen niet menselijk vanwege de energie die je nodig hebt om het te doen.quote:
Dit Is Robert, zijn shirt is van het bedrijf waar hij werkt met daarover een door zijn oma gebreid hesje. De bril is van een poolexpiditie (heeft Robert gekocht op de rommelmarkt) en in zijn handen heeft hij een fototoestel waarmee hij net als anderen de heropening van de brug wil fotograferen.quote:Wie is deze man? Hoe komt hij in die tijd aan die kleren en zonnebril? En wat voor apparaat heeft hij vast?
En waarom kwam hij daar?
Plausibel, snap ook niet wat TS zo modern aan die man vindt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dit Is Robert, zijn shirt is van het bedrijf waar hij werkt met daarover een door zijn oma gebreid hesje. De bril is van een poolexpiditie (heeft Robert gekocht op de rommelmarkt) en in zijn handen heeft hij een fototoestel waarmee hij net als anderen de heropening van de brug wil fotograferen.
http://www.pspmod.com/for(...)lood-nov-1940-a.htmlquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef Skonk het volgende:
[..]
http://www.pspmod.com/for(...)lood-nov-1940-a.html
Hier een topic erover van 26 maart, nee dus.
quote:Originally Posted by fubar42o View Post
I would love to believe that time travel will be possible in the future, but I won't believe that it exists just because. Same story with aliens, ghosts, Jesus, and Canada....
Het is dus allemaal gebaseerd op het feit dat zijn stijl afsteekt. Meer nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja je kan niet ontkennen dat zijn kledingstijl nogal afsteekt tov de rest van de mannen op de foto.
Nou voor zover ik weet liepen mensen toen juist wel in pak. T-Shirts waren tot ver na de tweede wereld oorlogen witte kleurloze hemden en geen bedrukte kledingstukken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dus allemaal gebaseerd op het feit dat zijn stijl afsteekt. Meer niet
De rest zijn nette heren. De kerel in kwestie is gewoon wat jonger en jongere mensen liepen nou eenmaal niet in pak.
Ik zie anders geen honderden foto's uit 1940 met mensen in wollige vesten. Wel van (jonge) mannen in pak met stropdas en hoed.quote:Wat die gast draagt is een wollen, fleeceachtig vest. Heel normaal uit die tijd.
Uiteraard, vragen kan niet.quote:Ik zeg: mensen zien weer eens wat ze WILLEN zien
Ik ging even zoeken naar welding glasses 1940 en toen kwam ik hierop uitquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:17 schreef mime_negert het volgende:
Dat lijkt wel een oude lasbril.
Ja, ALLEMAALquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou voor zover ik weet liepen mensen toen juist wel in pak.
Die bestonden toen ook al hoor.quote:T-Shirts waren tot ver na de tweede wereld oorlogen witte kleurloze hemden en geen bedrukte kledingstukken.
Wat je niet ziet, dat is er niet?quote:Ik zie anders geen honderden foto's uit 1940 met mensen in wollige vesten. Wel van (jonge) mannen in pak met stropdas en hoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |