En hoe.. Een speler als keeper en tegen 10 man.quote:
Ik hoop dat Twente punten gaat laten liggen maar zie het niet zo 1,2,3 gebeurenquote:Op zondag 4 april 2010 14:40 schreef Skv het volgende:
[..]
En hoe.. Een speler als keeper en tegen 10 man.
Het blijft spannend!
In 1926 ja, maar die telt niet voor FC Twentequote:Op maandag 5 april 2010 17:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
Nee ook keer tijdens de enschedese boys periode
Ik heb er zelfs m'n laptop voor meegenomen naar Romequote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef DaDude1987 het volgende:
Met mn pa voor de buis gehangen en VVV - Twente gekeken
In Amsterdam dachten ze dat 5 jaar op rij. Je punt?quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Twenteland dachten ze toch al een keer dat ze kampioen zouden worden?
want?quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:35 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou, bij VI zijn ze al bezig met een FC Twente kampioens-editie.
wel een goede speler, maar denk net ff iets teveel problemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Henrique tekent bij Palmeiras en dus niet bij Twente las ik net
Arnautovic 2?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel een goede speler, maar denk net ff iets teveel problemen
Kom je wel voor een leeg stadion zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want?
en nu op naar Heerenveen zondag
scherpquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Kom je wel voor een leeg stadion zondag.
Ik ga zaterdagavond heen
Ik ben al een half seizoen zenuwachtigquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik word met de week zenuwachtiger. AZ, Feyenoord en NAC zijn alledrie lastige wedstrijden. En Heerenveen is ook een elftal met potentie. Voor Ajax is eigenlijk alleen de tegen degradatie knokkende ploeg van Willem II gevaarlijk.
quote:NAC: Leen je seizoenskaart niet uit aan Twentefans!
Op 2 mei kan tijdens de wedstrijd NAC-FC Twente historie worden geschreven. De Twentenaren kunnen, afhankelijk van de resultaten in de wedstrijden tegen Heerenveen, AZ en Feyenoord op deze zondagmiddag kampioen worden.
Als dat de beslissende wedstrijd wordt, zal de belangstelling uit Twente overweldigend worden. Naast de 750 Twentse supporters die een kaartje voor het uitvak kopen, zullen heel wat mensen uit de omgeving van Enschede trachten op een andere manier een kaartje voor de wedstrijd NAC-FC Twente te versieren. De afgelopen tijd zijn de eerste signalen afgegeven op Marktplaats: Twente-supporters die vragen of NAC-supporters hun seizoenkaart voor die wedstrijd willen verkopen en NAC-supporters die hun kaart aanbieden.
NAC wijst er met kracht op dat deze verkoop niet is toegestaan. NAC wil absoluut niet dat groepen Twente-supporters in de NAC-vakken terecht komen. NAC wil niet dat de veiligheid bij deze bijzondere wedstrijd op welke manier dan ook in gevaar wordt gebracht.
Daarom zal bij deze wedstrijd extra worden gecontroleerd op seizoenkaarten en daarbij zal ook worden gevraagd naar een identiteitsbewijs. Als blijkt dat de kaart is ‘verkocht’ of is ‘uitgeleend’ aan supporters van de tegenpartij, zal NAC de betrokken persoon de toegang weigeren en de houder van de seizoenkaart een stadionverbod van anderhalf jaar opleggen. Verder zal NAC aanbieders van NAC-kaarten opsporen en hen manen hun aanbod weg te halen.
quote:Bruggink houdt 'optie Twente' open
Bruggink is nu vooral bezig met het behoeden van Hannover 96 voor degradatie. "Ik heb me al ingesteld op een vertrek uit Hannover, maar wil me nu vooral focussen op de strijd tegen degradatie. We hebben een pittig programma. Zaterdag Schalke-thuis, dan uit naar Bayern München en vervolgens op bezoek bij Bayer Leverkusen", zegt Bruggink tegen Voetbal International.
Het seizoen is voor Hannover niet makkelijk geweest. Matige resultaten, trainerswissels en per slot van rekening ook nog het overlijden van doelman Robert Enke. "Het is wel eens leuker geweest. We hebben een bewogen jaar achter de rug. De dood van Robert (Enke, red.) en de trainerswissels. Dat heeft veel indruk gemaakt."
Familie Bruggink heeft ruim een jaar geleden een huis gekocht in Enschede. Is een terugkeer naar FC Twente een optie? "Dat is geen gekke gedachte. maar dat is nog helemaal niet aan de orde. Ik snap wel dat mensen zo denken. Ik sta voor veel dingen open en ben toe aan een nieuwe uitdaging."
das nogal een zware strafquote:
Mja iddquote:
daar teken ik ook voorquote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Spannend is het zeker!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Een date met een hete chick.quote:
beetje van beide proberen mee te pikken dusquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Een date met een hete chick.
Hopen dat k een groot gedeelte thuis nog kan volgen.
In de kroeg samen voetbal kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Die weet nu al dat je altijd achter haar aan gaat lopen, omdat je een date met haar vóór FC Twente - Heerenveen laat gaan. Jij mag nooit meer voetbal kijken. Je moet meteen duidelijk maken wat voor gaat!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 17:00 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
In de kroeg samen voetbal kijken De 2e helft in de kroeg proberen mee te krijgen
Photo's or it didnt happenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Hell, zelfs voor CL & UEFA cup wedstrijden nodig ik ze gewoon in de Irish Pub uit.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:12 schreef Silv het volgende:
[..]
ik hoop het, anders in het stadion of op de parkeerplaats ernaastquote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef kastanova het volgende:
Hoe zit dat trouwens? Zenden ze Feyenoord en NAC gewoon op grote schermen uit daaro?
Alleen als je de gehele avond half liters voor me haalt... Eventueel kan ik in de rust zelf ook een keer lopenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mag ik je aanraken?
Naja, ik zou het ronduit vaag vinden dat ze het bij een eventueel kampioenschap kleinschaliger aanpakken dan voor de Amstel cup finalesquote:Op donderdag 8 april 2010 18:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop het, anders in het stadion of op de parkeerplaats ernaast
Bier, voetbal en vrouwen combineren.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hell, zelfs voor CL & UEFA cup wedstrijden nodig ik ze gewoon in de Irish Pub uit.
Mogen ze tegen me lullen terwijl ik met een half liter in de hand voor het grote scherm zit.
Zij blij omdat ik lijk te luisteren, ik blij vanwege bier + groot scherm en gezelschap in bed.
Ik heb er zelfs al 2 zover om mee te gaan naar de oude Markt (vanuit Nijmegen) om daar de kampioenswedstrijd te kijken.
Hoe zit dat trouwens? Zenden ze Feyenoord en NAC gewoon op grote schermen uit daaro?
Nou hup dan, geef dat mens 20 euro en een pets op de billen en je hebt niet eens een ober nodigquote:
Gezonde ambitie noemen we dat hier in Nederland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een clown
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
PSV Netwerk
Meer: Algemeen Dagblad
Haha, beetje gefrustreerd? Ambities hebben is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat dachten Karel Aalbers en Dirk Scheringa ook
Twente is gewoon een provinciaalse kut club en dat zal het altijd blijven
Zeg maar net als PSV.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Whehequote:
Jankzak.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar goed dat we het doen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
AZ uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef DaDude1987 het volgende:
SUPER! nog 2 van de 3 winnen, lastig maar het komt dichterbij!
Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ uit
Feyenoord thuis
NAC uit
Niet de minsten
Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).
Dan komt het op de laatste wedstrijd aan...
Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud dat Ajax alles wint, en ook dat wordt nog lastig genoeg...
den haagquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.
Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.
Mijn fout, jullie hebben gelijk. Maar Ajax zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen van VVV. Lijkt me stug dat dat mis gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...
Ik zeg ook puntverlies. Voor Ajax maakt het niet uit of het een gelijkspel wordt of een nederlaag voor Twente.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Snap niet waarom iedereen denkt dat Twente zal verliezen van AZ.
Twente heeft alleen van Ajax verloren dit seizoen, niet van feyenoord (in de eredivisie), niet van psv. Waarom wel van AZ?
Vertel Pedroso, Wat heeft AZ dat Twente niet heeft? (Op een onstabiel jaar na.)
Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Snap niet waarom iedereen denkt dat Twente zal verliezen van AZ.
waarom is die er na de titel van twente niet meer? en waarom bestaat hij volgens jou nog na de titel van AZ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.
Klopt slechts een top 2quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.
AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?
Redelijk ? Ik vind dat ze goed bezig zijn en dat jullie het nog zeker wel moeilijk krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:44 schreef Skv het volgende:
[..]
AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.
quote:
die bestaat al heel lang niet meer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
Ik vond em ook heerlijk ja, en stond te genieten van het hakje van Kufoquote:Op zondag 11 april 2010 15:30 schreef Silv het volgende:
Woah. Die goal van de Jong was wel echt Ruiz style afgemaakt gistern.
quote:Op zondag 11 april 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ajax en PSV verspelen geen punten meer, maar het lijkt me stug dat Twente dit nog weggeeft.
Het is ze gegund hoor
Ik hoop dat dat kan, want dan kom ik die kant weer opquote:Op maandag 12 april 2010 09:23 schreef ReMcOrE het volgende:
AZ was absoluut niet denderend zaterdag (FCT ook niet trouwens...), dus heel bang ben ik niet voor morgenavondweet wel dat ik met gruwelijke spanning voor de tv ga zitten!!
en mochten we winnen, zullen we dan zondag op de Oude Markt naar een scherm kunnen gaan kijken?
heb helaas geen kaartje, dus Oude Markt of anders thuisquote:Op maandag 12 april 2010 09:27 schreef Merson het volgende:
Euh, nee. Dan gaan we in het stadion kijken.
als we morgenavond winnen, komen er woensdag/donderdag vast berichten over wat er zondag geregeld wordt voor de fans die niet bij de wedstrijd zelf zijnquote:Op maandag 12 april 2010 09:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat kan, want dan kom ik die kant weer op
Ik hoop op de oude markt, net zoals met de bekerfinale. Met z'n allen kijken met pils erbijquote:Op maandag 12 april 2010 09:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb helaas geen kaartje, dus Oude Markt of anders thuis
[..]
als we morgenavond winnen, komen er woensdag/donderdag vast berichten over wat er zondag geregeld wordt voor de fans die niet bij de wedstrijd zelf zijn
ik ben al een paar weken gestopt met kijken naar Ajax, kijken naar hun programma en me druk maken over waar ze puntjes gaan laten liggen etc.quote:Op maandag 12 april 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik had even niet meegekregen dat er een doordeweeks programma is.
Ajax heeft helaas weer een makkie. Ik dnek niet dat Willem II ze een strobreed in de weg legt.
en dan gun ik jullie de beker welquote:Op maandag 12 april 2010 10:44 schreef Lastpost het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord wint van Sparta, dan gun ik jullie die 3 punten in eigen huis wel hoor.
Daar zou ik zo voor tekenen.quote:
Mooi kan het ook niet altijd, je hebt helaas ook nog een tegenstander die geregeld anti-voetbal hanteerd om een punt te pakken, dat merkten wij laatst nog toen NAC op bezoek kwam.quote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Mooi was het niet altijd, maar inzet was er wél, ALTIJD de volle 100%.
zelfs Kufo liep zaterdag mee terug richting de 16 om een verdedigende actie te makenquote:Op maandag 12 april 2010 10:56 schreef DaDude1987 het volgende:
Mooi was het niet altijd, maar inzet was er wél, ALTIJD de volle 100%.
Stoch vind ik sowieso als een verwende blaag uit de winterstop gekomen eigenlijk...quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfs Kufo liep zaterdag mee terug richting de 16 om een verdedigende actie te makenalleen Stoch liet z'n mannetje erg vaak lopen, waardoor Tiendalli ineens 2 spelers van heerenveen moest verdedigen
hij heeft niet meer de vorm van voor de winterstop en laat steeds vaker steekjes vallen inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 11:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stoch vind ik sowieso als een verwende blaag uit de winterstop gekomen eigenlijk...
Beetje een Ronaldo-air heeft hij sindsdien om zich heen hangen.
Doet die het hele seizoen al. En vorige seizoenen zelfs ook al!quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfs Kufo liep zaterdag mee terug richting de 16 om een verdedigende actie te makenalleen Stoch liet z'n mannetje erg vaak lopen, waardoor Tiendalli ineens 2 spelers van heerenveen moest verdedigen
had het idee dat hij zaterdag, net als ongeveer het hele elftal, compleet alles gaf om de bal te heroveren om weer richting het doel van Timmer te kunnen... maar dat kan ook te maken hebben met de wedstrijd op zich, aangezien die een beetje chaotisch etc. wasquote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Merson het volgende:
[..]
Doet die het hele seizoen al. En vorige seizoenen zelfs ook al!
Wanneer je AZ, PSV en Twente uitschakeld voor de beker verdien je deze.quote:Op maandag 12 april 2010 10:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Daar zou ik zo voor tekenen.![]()
Maar Twente heeft gewoon het mooiste voetbal laten zien dit seizoen, wat pech gehad bij het hervatten van de competitie, anders had het nu al beslist geweest.
Sterke verdediging, machtig middenveld en een makkelijk scorende voorhoede én ook nog eens met goed verzorgd voetbal en de juiste inzet/mentaliteit.
En ook niet onbelangrijk, ze stralen echt plezier uit en dat zou bij iedereen de basis moeten zijn.
Buiten dat gun ik het m'n rivaal sowieso niet, lijkt me logisch.
quote:Bij winst, zondag grote schermen in binnenstad Enschede
Enschede plaatst zondag voor de wedstrijd FC Twente - Feyenoord schermen in de binnenstad als FC Twente die dag kampioen kan worden.
Dan moet FC Twente morgenavond wel winnen van AZ. De schermen worden opgehangen op de Oude Markt, het van Heekplein en op het Stationsplein. Als FC Twente niet wint van AZ worden de plannen opgeschoven.
* Drizzt ook als we morgen van AZ winnenquote:Op maandag 12 april 2010 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is zondag op de Oude Markt te vinden![]()
![]()
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=109756
[..]
ja, dat stukje vond ik ook erg tofquote:Op maandag 12 april 2010 22:25 schreef Merson het volgende:
Vond het in de Tubantia vanmorgen wel een mooi stukje.
Hopelijk wordt het een hele fijne en mooie droom en geen nachtmerrie.
COME TWENTE!
dan lopen we een punt uit op Ajax, 5 punten verschil met nog 2 wedstrijden te gaan; ik teken ervoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
Heb over Twente en Ajax gedroomd!
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Alkmaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Merson, waar ben je morgenavond: in Alkmaar of thuis??
ik hoop dat jij het was die ook had gedroomd dat GAE kampioen werd, want dan wint ajax gewoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:38 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:
AZ - Twente 3-3
Willem II - Ajax - 3-0
Serieus..
Aaah, een echte Heracles fan dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:32 schreef BartAlmelo het volgende:
Natuurlijk had ik veel liever de titel in Almelo gehad, maar het is jullie meer gegund dan die Amsterdammertjes met hun grote mond...
Succes vanavond boys!!!
daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik
Goh uit welk kamp zal die komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik keek net het Sportjournaal. Dikke tegel tegen de ruit van de bus gegooid bij Heemskerk.
keerl grappig weenquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Hoi,
Graag wou ik u mededelen dat Fc Twente keihard zal verliezen vanavond *. Mochten ze winnen dan is het natuurlijk keihard en zal ik me hier niet vertonen. Mochten ze verliezen zal ik hier zijn om de pijn die jullie op dat moment in uwe hart zal voelen te verergeren. Draag die pijn met u mee en stop het ergens ver weg diep en gooi de sleutel weg. Verander van club en laat je Fc Twente tattoo weg laseren.
* Hoop ik
PWN!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stomme K-zooi. Wil ik eens een keer een wedstrijd bekijken via Eredivisie Live, moet ik een pincode intoetsen. Doe ik het 3 keer fout, en nu moet ik 2 uur wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
1-0 voor AZquote:
Volkomen onbegrijpelijk dit. Is gewoon een pingel, en misschien wel rood.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1-0 voor AZ
onbegrijpelijk.. twente krijgt dus een 100% strafschop niet....
Scheids en Grens zien zojuist een 100% handsbal nietGVD...
Echt, die vent heeft af en toe zulke belachelijke wedstrijdenquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
LEKKKKKKEEEER VOOOOOOOR JULLIIIEEEE LOOOSSSSERSSSS
AJAX KAMPIOENNNNNNN
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENNNNNNN
mwoah...quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:57 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENNNNNNN
ze hebben heracles thuis, dus ik verwacht een dichte pot tot dat ajax er 1 scoort en dan rollen er wel een paar achter aan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef starla het volgende:
[..]
mwoah...
ajax kan het nog lastig krijgen tegen onze westerburen, de almeloers!Twente heeft het nog allemaal in eigen hand, dus weet je wat jij moet doen Burakius? Lekker naar bedje gaan en op je duimpje zuigen
En Douglas had gewoon rood moeten hebben en krijgt het niet, Vink wat een drama.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Flashbag het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar eindelijk zit het twente een keer tegen![]()
100% strafschop inderdaad maar hoe vaak twente al niet goed weg gekomen is door op het laatste nippertje de 3 punten te pakken hoe slecht ze ook speelde is niet op 2 handen te tellenJammer maar helaas wij weer stapje dichterbij
Dat zou pas mooi zijn. Dan gaan wij met stenen gooienquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Zul je zien dat ajax morgen weer punten laat liggen
Sparta.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Zienswijze het volgende:
WEER punten laat liggen?? Wanneer is het de laatste keer dat Ajax punten heeft verloren?
Het had bij Den Haag gekunt... ow wacht... wie floot er toen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Zienswijze het volgende:
WEER punten laat liggen?? Wanneer is het de laatste keer dat Ajax punten heeft verloren?
Den Haag uit is natuurlijk altijd een klusje van een ander soort.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het had bij Den Haag gekunt... ow wacht... wie floot er toen?
Dat ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Shivo het volgende:
Kunnen al die Ajaxieden lekker gaan discussieren in hun eigen topic? Bedankt.
Feyenoordfans zullen het dan ook prachtig vinden dat ze nog jaren van Ajaxieden moeten horen :"Bedankt voor de titel 2009/2010"quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Zienswijze het volgende:
FC Twente heeft wel een behoorlijke mentale klap opgelopen. De druk zal alsmaar hoger worden. En Feyenoord is natuurlijk ook niet de minste club tegen wie ze de volgende week moeten spelen. Wetend dat Feyenoord afgelopen weekend PSV op 0-0 heeft gehouden.
Ajax moet niet? Financieel gezien MOET ajax meer dan Twente. Het zou een dolksteek zijn als Ajax geen CL haalt, voor Twente is het mooi meegenomen. Twente had ingezet op Europees voetbal en in het beste vooruitzich weer op plek 2. Maar ja, als je dan zo lang bovenaan staat lonkt de titel uiteraard. Nu wil je die ook. Niet meer dan logisch. Maar de druk ligt ook bij Ajax. Ze moeten ook winnen om bij te blijven.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Den Haag uit is natuurlijk altijd een klusje van een ander soort.
Voor de rest heeft Ajax het de laatste tijd prima gedaan. Morgen hoofd koel houden en gewoon voetballen. Ajax moet niet per se, Twente moet wel. Dat heeft mentaal gezien een ongelooflijk zware druk.
Dit interesseert me werkelijk geen reet. Optiefen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ajax moet niet? Financieel gezien MOET ajax meer dan Twente. Het zou een dolksteek zijn als Ajax geen CL haalt, voor Twente is het mooi meegenomen. Twente had ingezet op Europees voetbal en in het beste vooruitzich weer op plek 2. Maar ja, als je dan zo lang bovenaan staat lonkt de titel uiteraard. Nu wil je die ook. Niet meer dan logisch. Maar de druk ligt ook bij Ajax. Ze moeten ook winnen om bij te blijven.
Tyf op danquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dit interesseert me werkelijk geen reet. Optiefen.
Het is redelijk veilig om te zeggen dat CL veilig is gesteld door Ajax. Verder denk ik dat Twente bloedje nerveus gaat worden en nog punten gaat verspelen. Feyenoord gaat echt niet Twente laten winnen als ze zelf die 4e plek nog kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ajax moet niet? Financieel gezien MOET ajax meer dan Twente. Het zou een dolksteek zijn als Ajax geen CL haalt, voor Twente is het mooi meegenomen. Twente had ingezet op Europees voetbal en in het beste vooruitzich weer op plek 2. Maar ja, als je dan zo lang bovenaan staat lonkt de titel uiteraard. Nu wil je die ook. Niet meer dan logisch. Maar de druk ligt ook bij Ajax. Ze moeten ook winnen om bij te blijven.
Ajax kan zich zelfs 1 wedstrijd verlies permitteren en dan halen ze alsnog voorronde CL.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat kon twente ook voor vanavond voor de titel. dus de rest winnen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ajax kan zich zelfs 1 wedstrijd verlies permitteren en dan halen ze alsnog voorronde CL.
Jajajaja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is redelijk veilig om te zeggen dat CL veilig is gesteld door Ajax. Verder denk ik dat Twente bloedje nerveus gaat worden en nog punten gaat verspelen. Feyenoord gaat echt niet Twente laten winnen als ze zelf die 4e plek nog kunnen verliezen.
Ajax wordt kampioenDe enige terechte kampioen dit seizoen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Jajajaja.
Ga maar weer weg naar je Ajax-topic.
Ben geen 100% Ajax supporter, dat kan ook niet als je jaren bij DH bent geweest. Maar het is toch wel duidelijk wie er het beste voetbal speelt dit seizoen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, doei.
Ga Rotterdam maar platgooien met je vriendjes tijdens de bekerfinale![]()
jJajaja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ben geen 100% Ajax supporter, dat kan ook niet als je jaren bij DH bent geweest. Maar het is toch wel duidelijk wie er het beste voetbal speelt dit seizoen.
Maar wel zuur dat dat wéér hem (Wisgerhof) overkomt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:34 schreef Erosjuhhh het volgende:
Jammer dat Ruiz niet veel kansen kreeg.
Verder keepte Boschker een hele goede wedstrijd.
En AZ was op momenten ook wel goed.
Verder vind ik niet dat je Wisgerhof blaam kan treffen voor de tegengoal.
klopt, eigenlijk is er nog niets aan de hand ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat kon twente ook voor vanavond voor de titel. dus de rest winnen.
Oprotten, klootzak:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENEEN.
Vrij pijnlijk, maar FC Twente verdient niet kampioen te worden. Vindt het al erg genoeg dat ze Nederland moeten vertegenwoordigen in de CL. Schandalig.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen de Ajacieden zichzelf naar het Ajax topic verplaatsen? Dank.
Ik vind het al erg genoeg dat jij gewoon niet tegen je verlies kan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENEEN.
Vrij pijnlijk, maar FC Twente verdient niet kampioen te worden. Vindt het al erg genoeg dat ze Nederland moeten vertegenwoordigen in de CL. Schandalig.
feyenoord moet wel winnen om boven AZ te blijven. dus ze gaan echt niet expres minder spelen omdat ze anders "ajax helpen"quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Feyenoordfans zullen het dan ook prachtig vinden dat ze nog jaren van Ajaxieden moeten horen :"Bedankt voor de titel 2009/2010"
Ik denk dat Ajax zijn hoop op Breda moet vestigen
anders was het 1-1 geworden en dat had alleen voor AZ wat uitgemaakt, niet voor ajax en niet voor twente (of nouja wel als ze daarna nog de 2-1 zouden scoren natuurlijk, maar als ze dat dan zouden kunnen hadden ze nu ook de 1-1 moeten scoren)quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die niet ziet waar hij de bal raakt met zijn arm/hand? Zie de bal wel langsvliegen maar niet de arm raken
Eindelijk zit het Twente een keer tegen na al die lucky overwinningen waar ruiz weer in laatste 10 min de 1-0 of 2-1 binnen tiktquote:
In de tweede helft waren zat kansen hoor..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Tja, Twente had recht op twee strafschoppen, laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen doen ze zichzelf tekort door kampioensonwaardig te voetballen. Twente heeft geen enkele uitgespeelde kans gecreëerd verder. Maar goed, jullie staan nog 1 verliespunt voor, we zien het in de komende 1,5 week.
Rot op, mongool.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENEEN.
Nah, halve kansen, paar kopballetjes.... verder niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:03 schreef Skv het volgende:
[..]
In de tweede helft waren zat kansen hoor..
Ik verwacht ook dat Ajax morgen Willem II zal oprollen, de Tricolores lopen er als opgefokte stieren bij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef peaceman het volgende:
Genaaid door een blinde Vink en een blinde grensrechter.
Tja, ik ben dan wel voor de grote concurrent, maar vind dit wel zonde voor jullie.
Ik heb er een leuk woord voor die ik normaal alleen bij soapies en andere wannabe-celebrities gebruik: omhoogneuken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Saekerhett het volgende:
Vink moet gewoon heel snel kappen met fluiten, want hij is echt met afstand de slechtste scheidsrechter van de afgelopen jaren. Ziet dingen over het hoofd die elk ander wel ziet, geeft veel te veel onnodige kaarten en loopt erbij als een verdwaalde homo.
Idd. Ik vond dat 26-jarige gastje in de tweede helft van Twente - Heerenveen al meer uitstraling hebben dan Vink in al die jaren...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb er een leuk woord voor die ik normaal alleen bij soapies en andere wannabe-celebrities gebruik: omhoogneuken.
Dat is wat Pieter Vink bij de KNVB heeft gedaan. Hij presteert als arbiter bijzonder weinig, krijgt van Jaap Uilenberg alle ruimte om te klimmen op de ladder.
Ja wel heel spannend, ik hoop echt dat ze niet onder de druk bezwijken...quote:
Tis zinloos ben ik bang. Maar dat is bij de meeste 020 supporters zo he, als ze 3 wedstrijden verliezen dan zie je ze nergens. Je hebt ze tot de winterstop bijvoorbeeld amper gezien. En een paar potjes begint het te draaien, en grote waffel dat ze hebben. Dat is de ECHTE 020 supporter. Overigens zijn dat ook de supporters die vorig jaar opeens voor AZ waren, en neeeuhhh ze waren NOOOIT voor 020.. En nu gaat AZ iets slechter en zijn ze weer terug bij 'hun' cluppie 020quote:
Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...quote:Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden
het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen inquote:Op woensdag 14 april 2010 08:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...
Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen in
daar zeg je het goedequote:Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.
Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
daar zeg je het goedemeeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer...
klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...
Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeenik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)
gewoon KWW dusquote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.
maar ga vanavond niet via EL / stream naar Ajax kijken hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, meer kun je toch niet doen op dit moment
Ik zit uiteraard om 19:00 uur gespannen voor de televisiequote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ga vanavond niet via EL / stream naar Ajax kijken hoorlees de uitslag wel op Teletekst...
Wie doet hier nou arrogant dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef mindyourstep het volgende:![]()
Daar zijn ze wel weer hoor (arrogante kutjoden). Allemaal hopend op een misstap. Die is nu geweest . Twente kampioen, de groeten naar je eigen topic.
voetbal is emotie zeggen ze, maar degrelijke opmerkingen slaan echt helemaal nergens opquote:
Helaas voor jou geen jood maar heraclied.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef mindyourstep het volgende:![]()
Daar zijn ze wel weer hoor (arrogante kutjoden). Allemaal hopend op een misstap. Die is nu geweest . Twente kampioen, de groeten naar je eigen topic.
Ja joh, Twente staat nog steeds bovenaan, dus verdienen ze het op kampioen te worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENEEN.
Waarom niet? Dat kost je misschien het kampioenschap..quote:Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnen
we hebben het zelf laten liggen, niet goed gespeeld en een slordige eerste helft afgeleverd... altijd eerst naar jezelf kijken en niet gaan klagen over factoren van buitenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat kost je misschien het kampioenschap..
Je bent voor Twente en hebt 'n Utrecht avater?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Je kan veel zeggen na de wedstrijd van vanavond, maar de KNJB heeft zijn UITERSTE best gedaan via vink(etering) om de schaal in 020 te krijgen!
Wat een aanfluiting die man weer.
Voor de rest, bedankt voor de vermakelijke wedstrijd! Het was een mooie pot voor de 'neutrale' (want ben voor Twente zoals te begrijpen is!) toeschouwer. Jammer dat het niet lukte om de 1-1 af te dwingen.
Bron Teletekst pagina 808quote:Doelpunt AZ op conto El Hamdaoui
Scheidsrechter Pieter Vink heeft het
doelpunt van AZ, dinsdag in het duel met FC Twente, toegekend aan El Hamdaoui.
Alom werd aangenomen dat het een eigen doelpunt betrof van Twente-verdediger Wisgerhof en de tv-beelden ondersteunen dat, maar omdat Vink El Hamdaoui op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker heeft genoteerd, krijgt de AZ-aanvaller de treffer ook achter zijn naam.
.. je bedoelt de zoveelste stomme fout van Vink?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Bron Teletekst pagina 808Nou toch nog iets wat mee zit
Raar, want Vink zit bijna altijd bij Ajax op de tribune.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Vink fluit normaal altijd in het nadeel van Ajax en het is een keer in het deels voordeel van Ajax en iedereen staat rechtovereind hoor
denk het niet, ze hebben het heel goed voorelkaar financieel gezien, en sportief is het geen toeval, ik denk dat ze de plek van feyenoord in gaan nemen in de top 3.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef Outlined het volgende:
de "grap" is dat het over een paar jaar weer helemaal over kan zijn en twente weer rond positie 8-9 aan het ballen is. Raar eigenlijk.
sinds wanneer is het in de voetballerij een beloning om het financieel voor elkaar te hebben, met geld smijten en handje bij de gemeente ophouden als het fout gaat levert ook resultaten opquote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
denk het niet, ze hebben het heel goed voorelkaar financieel gezien, en sportief is het geen toeval, ik denk dat ze de plek van feyenoord in gaan nemen in de top 3.
Probeer ik alle ajacieden al weken te vertellen maar het gaat er niet inquote:Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Nu moeten jullie laten zien wat jullie waard zijn!
020 is ook zenuwachtig,daar zitten geen mensen meer die een kampioenschap hebben meegemaakt dus voor hen is het precies hetzelfde gevoel, behalve het voordeel dat ze uit de wind zitten door jullie ene punt extra.
grapjas, behalve het feit dat hij een feyenoord seizoenskaart had?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Raar, want Vink zit bijna altijd bij Ajax op de tribune.
5e gele kaart volgens mij...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
waarom is tioté overigens geschorst?
de druk op de nummer 1 is toch altijd groter dan de druk op de nummer 2quote:Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Nu moeten jullie laten zien wat jullie waard zijn!
020 is ook zenuwachtig,daar zitten geen mensen meer die een kampioenschap hebben meegemaakt dus voor hen is het precies hetzelfde gevoel, behalve het voordeel dat ze uit de wind zitten door jullie ene punt extra.
ah right, ik dacht juist dat er niemand geschorst was voor de volgende wedstrijd.quote:
Tioté, Stam en Tiendalli stond op scherp dacht ikquote:Op donderdag 15 april 2010 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ah right, ik dacht juist dat er niemand geschorst was voor de volgende wedstrijd.
misschien spreekt ruiz nog niet zulk goed nederlands als suarezquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
het valt me trouwens op dat in alle media artikelen voorkomen waarin spelers van Ajax zeggen dat Twente punten gaat morsen of waarin spelers van Feyenoord zeggen dat ze gaan winnen in Enschede... maar ik zie nergens ook maar 1 artikel waarin een speler van Twente z'n zegje doet (of mag doen)
er spelen nog wel meer lui bij Twentequote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
misschien spreekt ruiz nog niet zulk goed nederlands als suarez
Fijn, wij zitten met de ravage.quote:AMSTERDAM - Scheidsrechter Pieter Vink zal dit weekeinde geen wedstrijd leiden in de eredivisie. De arbiter is zo door de KNVB gestraft vanwege zijn foutieve beslissingen dinsdag tijdens het duel tussen AZ en FC Twente.
© ProShotsDagblad TC/Tubantia meldt dat de KNVB de leidsman deze fouten flink aanrekent.
Vink gaf tot twee keer toe geen strafschop aan de club uit Enschede, terwijl AZ-verdediger Poulsen duidelijk hands maakte. Dit moment zorgde tijdens en na de wedstrijd voor veel discussie.
FC Twente verloor het duel in Alkmaar met 1-0 door een eigen doelpunt van Peter Wisgerhof. Vink kende het doelpunt op het wedstrijdformulier echter toe aan Mounir El Hamdaoui.
Stam
De Tukkers reageerden na afloop van het duel woedend op de niet gekregen strafschop. "Die handsbal was nog op de blindentribune zichtbaar'', zo liet Ronnie Stam optekenen.
''Ik heb het al een paar keer met Vink meegemaakt. Er staan 23 mensen op het veld, waarvan één scheidsrechter. En als 22 mensen zien dat het een penalty is en één zegt dat het niet zo is, dan liegt hij gewoon."
Vink heeft jarenlang een feyenoord seizoenskaart gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Raar, want Vink zit bijna altijd bij Ajax op de tribune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |