we hebben het zelf laten liggen, niet goed gespeeld en een slordige eerste helft afgeleverd... altijd eerst naar jezelf kijken en niet gaan klagen over factoren van buitenquote:Op woensdag 14 april 2010 11:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat kost je misschien het kampioenschap..

Je bent voor Twente en hebt 'n Utrecht avater?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:45 schreef Tha_Duck het volgende:
Je kan veel zeggen na de wedstrijd van vanavond, maar de KNJB heeft zijn UITERSTE best gedaan via vink(etering) om de schaal in 020 te krijgen!
Wat een aanfluiting die man weer.
Voor de rest, bedankt voor de vermakelijke wedstrijd! Het was een mooie pot voor de 'neutrale' (want ben voor Twente zoals te begrijpen is!) toeschouwer. Jammer dat het niet lukte om de 1-1 af te dwingen.

Bron Teletekst pagina 808quote:Doelpunt AZ op conto El Hamdaoui
Scheidsrechter Pieter Vink heeft het
doelpunt van AZ, dinsdag in het duel met FC Twente, toegekend aan El Hamdaoui.
Alom werd aangenomen dat het een eigen doelpunt betrof van Twente-verdediger Wisgerhof en de tv-beelden ondersteunen dat, maar omdat Vink El Hamdaoui op het wedstrijdformulier als doelpuntenmaker heeft genoteerd, krijgt de AZ-aanvaller de treffer ook achter zijn naam.
 Nou toch nog iets wat mee zit
 Nou toch nog iets wat mee zit

.. je bedoelt de zoveelste stomme fout van Vink?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:32 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Bron Teletekst pagina 808Nou toch nog iets wat mee zit

Raar, want Vink zit bijna altijd bij Ajax op de tribune.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Vink fluit normaal altijd in het nadeel van Ajax en het is een keer in het deels voordeel van Ajax en iedereen staat rechtovereind hoor

denk het niet, ze hebben het heel goed voorelkaar financieel gezien, en sportief is het geen toeval, ik denk dat ze de plek van feyenoord in gaan nemen in de top 3.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:47 schreef Outlined het volgende:
de "grap" is dat het over een paar jaar weer helemaal over kan zijn en twente weer rond positie 8-9 aan het ballen is. Raar eigenlijk.

sinds wanneer is het in de voetballerij een beloning om het financieel voor elkaar te hebben, met geld smijten en handje bij de gemeente ophouden als het fout gaat levert ook resultaten opquote:Op woensdag 14 april 2010 23:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
denk het niet, ze hebben het heel goed voorelkaar financieel gezien, en sportief is het geen toeval, ik denk dat ze de plek van feyenoord in gaan nemen in de top 3.

Probeer ik alle ajacieden al weken te vertellen maar het gaat er niet inquote:Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Nu moeten jullie laten zien wat jullie waard zijn!
020 is ook zenuwachtig,daar zitten geen mensen meer die een kampioenschap hebben meegemaakt dus voor hen is het precies hetzelfde gevoel, behalve het voordeel dat ze uit de wind zitten door jullie ene punt extra.

grapjas, behalve het feit dat hij een feyenoord seizoenskaart had?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Raar, want Vink zit bijna altijd bij Ajax op de tribune.

5e gele kaart volgens mij...quote:Op donderdag 15 april 2010 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
waarom is tioté overigens geschorst?

de druk op de nummer 1 is toch altijd groter dan de druk op de nummer 2quote:Op donderdag 15 april 2010 09:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Nu moeten jullie laten zien wat jullie waard zijn!
020 is ook zenuwachtig,daar zitten geen mensen meer die een kampioenschap hebben meegemaakt dus voor hen is het precies hetzelfde gevoel, behalve het voordeel dat ze uit de wind zitten door jullie ene punt extra.
 overigens hoeven we ook niet echt bang meer te zijn voor psv na hun laatste gelijkspel dus de druk is al wat minder. Ook zijn de ajax spelers de druk wel wat meer gewend denk ik aangezien die wat vaker bovenin meespelen.
  overigens hoeven we ook niet echt bang meer te zijn voor psv na hun laatste gelijkspel dus de druk is al wat minder. Ook zijn de ajax spelers de druk wel wat meer gewend denk ik aangezien die wat vaker bovenin meespelen. 

ah right, ik dacht juist dat er niemand geschorst was voor de volgende wedstrijd.quote:

Tioté, Stam en Tiendalli stond op scherp dacht ikquote:Op donderdag 15 april 2010 14:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ah right, ik dacht juist dat er niemand geschorst was voor de volgende wedstrijd.

misschien spreekt ruiz nog niet zulk goed nederlands als suarezquote:Op donderdag 15 april 2010 15:26 schreef ReMcOrE het volgende:
het valt me trouwens op dat in alle media artikelen voorkomen waarin spelers van Ajax zeggen dat Twente punten gaat morsen of waarin spelers van Feyenoord zeggen dat ze gaan winnen in Enschede... maar ik zie nergens ook maar 1 artikel waarin een speler van Twente z'n zegje doet (of mag doen)

er spelen nog wel meer lui bij Twentequote:Op donderdag 15 april 2010 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
misschien spreekt ruiz nog niet zulk goed nederlands als suarez
 van Ajax hebben ze inmiddels Jol, Suarez, Vertonghen, Stekelenburg en Pantelic (wat ik zo heb gelezen) gehad...
 van Ajax hebben ze inmiddels Jol, Suarez, Vertonghen, Stekelenburg en Pantelic (wat ik zo heb gelezen) gehad...

Fijn, wij zitten met de ravage.quote:AMSTERDAM - Scheidsrechter Pieter Vink zal dit weekeinde geen wedstrijd leiden in de eredivisie. De arbiter is zo door de KNVB gestraft vanwege zijn foutieve beslissingen dinsdag tijdens het duel tussen AZ en FC Twente.
© ProShotsDagblad TC/Tubantia meldt dat de KNVB de leidsman deze fouten flink aanrekent.
Vink gaf tot twee keer toe geen strafschop aan de club uit Enschede, terwijl AZ-verdediger Poulsen duidelijk hands maakte. Dit moment zorgde tijdens en na de wedstrijd voor veel discussie.
FC Twente verloor het duel in Alkmaar met 1-0 door een eigen doelpunt van Peter Wisgerhof. Vink kende het doelpunt op het wedstrijdformulier echter toe aan Mounir El Hamdaoui.
Stam
De Tukkers reageerden na afloop van het duel woedend op de niet gekregen strafschop. "Die handsbal was nog op de blindentribune zichtbaar'', zo liet Ronnie Stam optekenen.
''Ik heb het al een paar keer met Vink meegemaakt. Er staan 23 mensen op het veld, waarvan één scheidsrechter. En als 22 mensen zien dat het een penalty is en één zegt dat het niet zo is, dan liegt hij gewoon."

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |