En hoe.. Een speler als keeper en tegen 10 man.quote:
Ik hoop dat Twente punten gaat laten liggen maar zie het niet zo 1,2,3 gebeurenquote:Op zondag 4 april 2010 14:40 schreef Skv het volgende:
[..]
En hoe.. Een speler als keeper en tegen 10 man.
Het blijft spannend!
In 1926 ja, maar die telt niet voor FC Twentequote:Op maandag 5 april 2010 17:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
Nee ook keer tijdens de enschedese boys periode
Ik heb er zelfs m'n laptop voor meegenomen naar Romequote:Op maandag 5 april 2010 16:39 schreef DaDude1987 het volgende:
Met mn pa voor de buis gehangen en VVV - Twente gekeken
In Amsterdam dachten ze dat 5 jaar op rij. Je punt?quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Twenteland dachten ze toch al een keer dat ze kampioen zouden worden?
want?quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:35 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou, bij VI zijn ze al bezig met een FC Twente kampioens-editie.
wel een goede speler, maar denk net ff iets teveel problemenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef Frutsel het volgende:
Henrique tekent bij Palmeiras en dus niet bij Twente las ik net
Arnautovic 2?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel een goede speler, maar denk net ff iets teveel problemen
Kom je wel voor een leeg stadion zondag.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
want?
en nu op naar Heerenveen zondag
scherpquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:57 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Kom je wel voor een leeg stadion zondag.
Ik ga zaterdagavond heen
Ik ben al een half seizoen zenuwachtigquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:28 schreef Shivo het volgende:
Ik word met de week zenuwachtiger. AZ, Feyenoord en NAC zijn alledrie lastige wedstrijden. En Heerenveen is ook een elftal met potentie. Voor Ajax is eigenlijk alleen de tegen degradatie knokkende ploeg van Willem II gevaarlijk.
quote:NAC: Leen je seizoenskaart niet uit aan Twentefans!
Op 2 mei kan tijdens de wedstrijd NAC-FC Twente historie worden geschreven. De Twentenaren kunnen, afhankelijk van de resultaten in de wedstrijden tegen Heerenveen, AZ en Feyenoord op deze zondagmiddag kampioen worden.
Als dat de beslissende wedstrijd wordt, zal de belangstelling uit Twente overweldigend worden. Naast de 750 Twentse supporters die een kaartje voor het uitvak kopen, zullen heel wat mensen uit de omgeving van Enschede trachten op een andere manier een kaartje voor de wedstrijd NAC-FC Twente te versieren. De afgelopen tijd zijn de eerste signalen afgegeven op Marktplaats: Twente-supporters die vragen of NAC-supporters hun seizoenkaart voor die wedstrijd willen verkopen en NAC-supporters die hun kaart aanbieden.
NAC wijst er met kracht op dat deze verkoop niet is toegestaan. NAC wil absoluut niet dat groepen Twente-supporters in de NAC-vakken terecht komen. NAC wil niet dat de veiligheid bij deze bijzondere wedstrijd op welke manier dan ook in gevaar wordt gebracht.
Daarom zal bij deze wedstrijd extra worden gecontroleerd op seizoenkaarten en daarbij zal ook worden gevraagd naar een identiteitsbewijs. Als blijkt dat de kaart is ‘verkocht’ of is ‘uitgeleend’ aan supporters van de tegenpartij, zal NAC de betrokken persoon de toegang weigeren en de houder van de seizoenkaart een stadionverbod van anderhalf jaar opleggen. Verder zal NAC aanbieders van NAC-kaarten opsporen en hen manen hun aanbod weg te halen.
quote:Bruggink houdt 'optie Twente' open
Bruggink is nu vooral bezig met het behoeden van Hannover 96 voor degradatie. "Ik heb me al ingesteld op een vertrek uit Hannover, maar wil me nu vooral focussen op de strijd tegen degradatie. We hebben een pittig programma. Zaterdag Schalke-thuis, dan uit naar Bayern München en vervolgens op bezoek bij Bayer Leverkusen", zegt Bruggink tegen Voetbal International.
Het seizoen is voor Hannover niet makkelijk geweest. Matige resultaten, trainerswissels en per slot van rekening ook nog het overlijden van doelman Robert Enke. "Het is wel eens leuker geweest. We hebben een bewogen jaar achter de rug. De dood van Robert (Enke, red.) en de trainerswissels. Dat heeft veel indruk gemaakt."
Familie Bruggink heeft ruim een jaar geleden een huis gekocht in Enschede. Is een terugkeer naar FC Twente een optie? "Dat is geen gekke gedachte. maar dat is nog helemaal niet aan de orde. Ik snap wel dat mensen zo denken. Ik sta voor veel dingen open en ben toe aan een nieuwe uitdaging."
das nogal een zware strafquote:
Mja iddquote:
daar teken ik ook voorquote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Spannend is het zeker!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:19 schreef Symphonic het volgende:
Toch wel leuk zo'n spannend seizoensslot.
Gewoon alle wedstrijden, behalve die in Alkmaar winnen, en ze zijn kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |