abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80163291
nog 1,5 uur en dan mogen we weer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80168400
1-0 van Tioté.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_80168430
kom op heerenveen
effe normaal he
pi_80168431
Zijn eerste doelpunt in dienst van Twente als ik het goed heb.
Nu
pi_80169100
Hop, 2-0 en 3 puntjes binnen!
  zaterdag 10 april 2010 @ 20:53:39 #81
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_80169441
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_80169461
SUPER! nog 2 van de 3 winnen, lastig maar het komt dichterbij!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_80169497
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef DaDude1987 het volgende:
SUPER! nog 2 van de 3 winnen, lastig maar het komt dichterbij!
AZ uit
Feyenoord thuis
NAC uit

Niet de minsten
pi_80169588
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:55 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

AZ uit
Feyenoord thuis
NAC uit

Niet de minsten
Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.
pi_80169634
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 20:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.
Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).

Dan komt het op de laatste wedstrijd aan...

Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud dat Ajax alles wint, en ook dat wordt nog lastig genoeg...
pi_80169672
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).

Dan komt het op de laatste wedstrijd aan...

Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud dat Ajax alles wint, en ook dat wordt nog lastig genoeg...
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.
pi_80169700
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.
den haag
pi_80169712
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...
pi_80169732
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...
Mijn fout, jullie hebben gelijk. Maar Ajax zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen van VVV. Lijkt me stug dat dat mis gaat.
pi_80169915
Als jullie dinsdag bij AZ winnen dan is het al bijna bekeken maar bij puntverlies heb ik er als Ajax supporter nog goede hoop op.
Zou overigens zo maar kunnen dan Twente wint dinsdag, bijna iedereen gaat er van uit dat Twente punten gaat verspelen tegen AZ (m.u.v. degene met een Twente hart misschien).
AZ wint de laatste tijd wel veel thuis maar moet het toch vnl. hebben van individuele bevliegingen, als dat even tegen zit geef ik Twente een goede kans.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 10 april 2010 @ 21:15:01 #91
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80170018
Snap niet waarom iedereen denkt dat Twente zal verliezen van AZ.
Twente heeft alleen van Ajax verloren dit seizoen, niet van feyenoord (in de eredivisie), niet van psv. Waarom wel van AZ?

Vertel Pedroso, Wat heeft AZ dat Twente niet heeft? (Op een onstabiel jaar na.)
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_80170410
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Twente heeft alleen van Ajax verloren dit seizoen, niet van feyenoord (in de eredivisie), niet van psv. Waarom wel van AZ?

Vertel Pedroso, Wat heeft AZ dat Twente niet heeft? (Op een onstabiel jaar na.)
Ik zeg ook puntverlies. Voor Ajax maakt het niet uit of het een gelijkspel wordt of een nederlaag voor Twente.
Overigens zeg ik ook helemaal niet dat AZ eventjes van Twente gaat winnen maar voor mij als Ajax supporter is dit wel de wedstrijd waar ik hoop dat Twente puntverlies gaat oplopen. Iedere club kan bij AZ puntverlies oplopen.
Twente doet het uitstekend met een heel stabiel elftal. Als Dembele, El Hamdoui en Lens het op hun heupen hebben dan zijn is AZ zeker niet kansloos tegen Twente. Als Twente dat gevaar kan neutraliseren dan kan ik je waarschijnlijk dinsdagavond feliciteren met het kampioenschap.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_80171064
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?
pi_80171415
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:15:11 #95
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80171524
@ alle ajacieden
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_80171597
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.
waarom is die er na de titel van twente niet meer? en waarom bestaat hij volgens jou nog na de titel van AZ?
pi_80171755
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
Klopt slechts een top 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80172298
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 21:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?
AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.
pi_80172787
Dat valt wel mee. Heracles was bijvoorbeeld stukken beter, maar toen was Lens op dreef.
Nu
pi_80173154
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:44 schreef Skv het volgende:

[..]

AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.
Redelijk ? Ik vind dat ze goed bezig zijn en dat jullie het nog zeker wel moeilijk krijgen .
Ik heb nog hoop als Ajax supporter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')