AZ uitquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:54 schreef DaDude1987 het volgende:
SUPER! nog 2 van de 3 winnen, lastig maar het komt dichterbij!

Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
AZ uit
Feyenoord thuis
NAC uit
Niet de minsten

Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax en PSV moeten ook nog spelen. Op dit moment is het verschil Twente - Ajax 7 punten.

Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie ons morgen geen punten verspelen tegen VVV. Daarnaast zie ik Twente niet zo snel uit bij AZ winnen. Thuis tegen Feyenoord dan weer wel met een beetje geluk (dealtje met Feyenoord toen met de beker).
Dan komt het op de laatste wedstrijd aan...
Dit alles is natuurlijk onder voorbehoud dat Ajax alles wint, en ook dat wordt nog lastig genoeg...

den haagquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.

Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax speelde toch vorige week tegen VVV? Dat was niet een heel erg succesverhaal (93e minuut pas gescoord). Geeft me wat hoop voor morgen. Maargoed, ook dat is 3 punten waard.

Mijn fout, jullie hebben gelijk. Maar Ajax zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen van VVV. Lijkt me stug dat dat mis gaat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax speelde tegen ADO uit vorige week...

Ik zeg ook puntverlies. Voor Ajax maakt het niet uit of het een gelijkspel wordt of een nederlaag voor Twente.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Snap niet waarom iedereen denkt dat Twente zal verliezen van AZ.
Twente heeft alleen van Ajax verloren dit seizoen, niet van feyenoord (in de eredivisie), niet van psv. Waarom wel van AZ?
Vertel Pedroso, Wat heeft AZ dat Twente niet heeft? (Op een onstabiel jaar na.)

Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
Snap niet waarom iedereen denkt dat Twente zal verliezen van AZ.

waarom is die er na de titel van twente niet meer? en waarom bestaat hij volgens jou nog na de titel van AZ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.

Klopt slechts een top 2quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:10 schreef frits22 het volgende:
twente gaat puntverlies leiden maar uiteindelijk worden ze kampioen en is er van een traditionele top 3 niet meer sprake.

AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ga eens lezen: PUNTVERLIES zeggen velen.... Dus een 0-0 of een 1-1 bijvoorbeeld. Twente heeft niet gewonnen uit bij Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht en Groningen. Waarom zouden ze met dit spel wel uit bij AZ winnen?

Redelijk ? Ik vind dat ze goed bezig zijn en dat jullie het nog zeker wel moeilijk krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:44 schreef Skv het volgende:
[..]
AZ heeft de laatste wedstrijden inderdaad wel redelijk gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |