Tis zinloos ben ik bang. Maar dat is bij de meeste 020 supporters zo he, als ze 3 wedstrijden verliezen dan zie je ze nergens. Je hebt ze tot de winterstop bijvoorbeeld amper gezien. En een paar potjes begint het te draaien, en grote waffel dat ze hebben. Dat is de ECHTE 020 supporter. Overigens zijn dat ook de supporters die vorig jaar opeens voor AZ waren, en neeeuhhh ze waren NOOOIT voor 020.. En nu gaat AZ iets slechter en zijn ze weer terug bij 'hun' cluppie 020quote:

Perez speelde inderdaad (weer) als een natte krant... tweede helft wel wat beter, De Jong viel goed in en zorgde voor wat gevaar. verder ook beter geprofiteerd van de ruimtes, maar geen hele grote kansen gekregen
 Perez speelde inderdaad (weer) als een natte krant... tweede helft wel wat beter, De Jong viel goed in en zorgde voor wat gevaar. verder ook beter geprofiteerd van de ruimtes, maar geen hele grote kansen gekregen  misten ook dat beetje geluk met wat hachelijke situaties in de 16, maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden
 misten ook dat beetje geluk met wat hachelijke situaties in de 16, maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden  

Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...quote:Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
maar we hebben nog steeds alles in eigen hand de laatste 2 wedstrijden

het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen inquote:Op woensdag 14 april 2010 08:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zie jullie geen 6 punten meer halen met dit voetbal tegen Feyenoord en NAC...

Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het niveau zal inderdaad wat tandjes hoger moeten, maar ik heb er vertrouwen in

daar zeg je het goedequote:Op woensdag 14 april 2010 09:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook op de laatste dag beslist worden, als Ajax vanavond wint, maar dat neem ik dan maar aan.
 meeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer...
 meeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer... 

Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...quote:Op woensdag 14 april 2010 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
daar zeg je het goedemeeste volk uit Amsterdam is EN overtuigd dat Ajax 'gewoon' ff alles wint EN overtuigd dat FC Twente punten laat liggen; vind zulke arrogantie beetje jammer...

klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees mijn posts maar na, ik ben alles behalve overtuigd dat Ajax 'wel effe kampioen' gaat worden. Dat neemt niet weg dat ik Twente gewoon geen 6 punten zie halen. Als dat wel gebeurt, dan zijn jullie terecht kampioen, omdat je dan meer punten hebt, simpel. Bij mij (en bij veel andere Ajacieden) is alleen de hoop op een kampioenschap de laatste weken en maanden steeds meer toegenomen. Maar wat wil je? Je bent vanuit een ogenschijbare kansloze positie ineens weer volop in de race om het kampioenschap...
 ik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)
 ik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)  

Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, jullie zijn na de winterstop weer terug gekomen in de race... en doelde niet persé op personen hier, maar meer op Ajax-fans in het algemeenik zie trouwens Ajax ook niet zo makkelijk punten pakken tegen Heracles (en NEC)

gewoon KWW dusquote:Op woensdag 14 april 2010 09:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Elke wedstrijd is nu lastig, want ook bij Ajax begint de druk toe te nemen, omdat we nu ook PSV voor moeten blijven. En Heracles speelt inderdaad goed de laatste weken. Tja, ik zei het 10 wedstrijden geleden en ik zeg het nu weer: Per wedstrijd de zaak bekijken.

maar ga vanavond niet via EL / stream naar Ajax kijken hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 09:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jep, meer kun je toch niet doen op dit moment
 lees de uitslag wel op Teletekst...
 lees de uitslag wel op Teletekst...

Ik zit uiteraard om 19:00 uur gespannen voor de televisiequote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ga vanavond niet via EL / stream naar Ajax kijken hoorlees de uitslag wel op Teletekst...

Wie doet hier nou arrogant dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef mindyourstep het volgende:
Daar zijn ze wel weer hoor (arrogante kutjoden). Allemaal hopend op een misstap. Die is nu geweest . Twente kampioen, de groeten naar je eigen topic.

voetbal is emotie zeggen ze, maar degrelijke opmerkingen slaan echt helemaal nergens opquote:

Helaas voor jou geen jood maar heraclied.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:47 schreef mindyourstep het volgende:
Daar zijn ze wel weer hoor (arrogante kutjoden). Allemaal hopend op een misstap. Die is nu geweest . Twente kampioen, de groeten naar je eigen topic.

Ja joh, Twente staat nog steeds bovenaan, dus verdienen ze het op kampioen te worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:40 schreef Burakius het volgende:
AJAX KAMPIOENEEN.
Vrij pijnlijk, maar FC Twente verdient niet kampioen te worden. Vindt het al erg genoeg dat ze Nederland moeten vertegenwoordigen in de CL. Schandalig.

Waarom niet? Dat kost je misschien het kampioenschap..quote:Op woensdag 14 april 2010 08:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnennietoverdiepenaltybeginnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |