Moment is relatiefquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
beste plaat vand it momenthij loopt een beetje achter
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:21 schreef alors het volgende:
seabert, ook al issie klein, neuken vindie fijn, maar z'n piemeltje is te klein!zongen wij altijd
K's Choice heb ik wel ff overwogen, maar niet gedaan. Wel Jónsi (Sigur Rós) in Paradiso en Crowded House in HMH in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah heb ik die door elkaar gehaald
Nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik denk dat we nog tijd over hebben om Ou Est Le Swimming Pool er dit uur nog in te gooien
Stop!quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmm, ik denk dat we nog tijd over hebben om Ou Est Le Swimming Pool er dit uur nog in te gooien
Jamie Cullum zeeeeeeeer kud en Rox ook waardeloos, maar de rest... Poeh! zeer puikquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
23-00
Queens Of The Stone Age - Little Sister
Goldfrapp - Rocket
Stereophonics - Innocent
Junior Senior - Move Your Feet
Yeasayer - O.N.E.
Justice - DVNO
Arctic Monkeys - My Propeller
Rox - My Baby Left Me
Hot Chip - I Feel Better
Jamie Cullum - Don't Stop The Music
Heeeeeeerlijk uurtje
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jamie Cullum zeeeeeeeer kud en Rox ook waardeloos, maar de rest... Poeh! zeer puik
Oprotten met die Jamie Cullum. Dat men dat nog op een playlist durft te zetten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
23-00
Queens Of The Stone Age - Little Sister
Goldfrapp - Rocket
Stereophonics - Innocent
Junior Senior - Move Your Feet
Yeasayer - O.N.E.
Justice - DVNO
Arctic Monkeys - My Propeller
Rox - My Baby Left Me
Hot Chip - I Feel Better
Jamie Cullum - Don't Stop The Music
Heeeeeeerlijk uurtje
ik vind et nog niet zo slecht hoorquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oprotten met die Jamie Cullum. Dat men dat nog op een playlist durft te zetten.
En ja, ik ben graag duidelijk in mijn mening over die dwerg.
heb em? gelaaglaad of gekocht zekerquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Heb 'm ! absynthe minded - envoi. Prachtig/offtopic.
moest nog ff: JUSTICEquote:
Weet je wat nog vreselijker is? als het bier op isquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Even bier halen, ofzo iets. Vreselijke plaat dit.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
EvenCoca Cola halen, ofzo iets. Vreselijke plaat dit.
Dat is een ramp! Gelukkig is er voldoende aanwezigquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Weet je wat nog vreselijker is? als het bier op is
Undercover Martyn van Two Door Cinema Club bedoel je? fantastische plaatquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Kevin welke plaat draaide jullie net? Kan even niet op de titel komen.
Dat is 'm ! Dank je welquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Undercover Martyn van Two Door Cinema Club bedoel je? fantastische plaat![]()
hele album is fantastichquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 'm ! Dank je wel. Geweldige plaat
Daar heb ik er vanavond ook een paar van gehadquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:10 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeedenavond! Heheh, die guilty pleasure.
Enne, proost!
[ afbeelding ]
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'Aime (Moi Non Plus)
Go Back To The Zoo - Electric
Tim Knol - When I Am King
NASA ft Lykke Li, Kanye West & Santogold - Gifted (Reshuffle)
Moss - I Apologise (Dear Simon)
The Van Jets - The Future
Dizzee Rascal ft Armand Van Helden - Bonkers
Customs - Justine
Live Request
The Mad Trist - Pay The Piper
The Killers - Mr Brightside
Top! volgende week dus The Mad Trist. Ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
23 april The Van Jets live bij Der Rudy!
Eén?! Tig!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:31 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bonkers
One louder!
Ik kende 'm nog niet, maar hij smaakt wel erg goed zeg!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar heb ik er vanavond ook een paar van gehad.
da wil je nie wetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet, maar hij smaakt wel erg goed zeg!![]()
Wat is eigenlijk de nieuwe MH? Of wil ik dat niet weten?
Iets met een K en twee keer E...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet, maar hij smaakt wel erg goed zeg!![]()
Wat is eigenlijk de nieuwe MH? Of wil ik dat niet weten?
Jij bent het er dus duidelijk niet mee eensquote:
Keet Nesj? * Brennel zoekt het ffkes op ... Oh nee, de nieuwe Keane. Is dat die Rob vanmiddag draaide? Ik ken 'm nog niet geloof ik.quote:
Sky Radio plaat. Totaal niet boeiend iddquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
blij dat je van de zelfde mening bedaan bent
Vind er ook weinig aan.. Youtube 'm maar...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij bent het er dus duidelijk niet mee eens.
[..]
Keet Nesj? * Brennel zoekt het ffkes op ... Oh nee, de nieuwe Keane. Is dat die Rob vanmiddag draaide? Ik ken 'm nog niet geloof ik.
Neh, dat doe ik maar niet. Hoor 'm vast nog vaak genoeg voorbij komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind er ook weinig aan.. Youtube 'm maar...
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik maar niet. Hoor 'm vast nog vaak genoeg voorbij komen.
klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Zo, nu kan ik vredig aan een kruis gaan hangen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit was het weer.... tot volgende week!
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Zeker! tot volgende weekquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Oei, mental image... fijn zo'n levendige fantasiequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?
Proestquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?
Nee, m'n zus is iemand andersquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je iets gerookt/gesnoven/geslikt dat je nu denkt dat jij Jezus bent?
Ik had ook man/vrouw/dier kunnen typen, dan was het helemaal een ranzige vertoning geworden. Maar goed, Roel gaat met roestige spijkers aan de gang, dus het valt weer alles mee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oei, mental image... fijn zo'n levendige fantasie
Dank je dat je dat niet getypt hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had ook man/vrouw/dier kunnen typen, dan was het helemaal een ranzige vertoning geworden. Maar goed, Roel gaat met roestige spijkers aan de gang, dus het valt weer alles mee.
Welke? Birds Also Sing For Anamaria?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:15 schreef Brennel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die begintune wel erg mooi vind klinken.
Ja! En dan vooral het beginquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke? Birds Also Sing For Anamaria?
Truschten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja! En dan vooral het beginik krijg daar echt beelden bij van een tropisch regenwoud
.
Eens zien of ik die op de één of andere manier als ringtone kan krijgen.
Maar nu eerst lekker slapenmorgen nog een kort dienstje werken.
!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:25 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat. Word je wakker, hoor je Alphabeat's The Spell op de radio. Die zit dus de rest van de dag in m'n kop...
Het kan stukken slechter.quote:
* Ofyles2 zelfs met Stakka Bo - Here We Go wakker werd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:25 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat. Word je wakker, hoor je Alphabeat's The Spell op de radio. Die zit dus de rest van de dag in m'n kop...
Gutenmorgenquote:
naar accent ookquote:
ik ook, was wel lachenquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zelfs met Stakka Bo - Here We Go wakker werd.
Ze staan vanavond in That's Live... dus die promotie komt wel goed... en dat zal de eerstkomende weken wel veel gedraaid gaan wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai dan iets van het nieuwe album van K's Choice... Wordt ook weer compleet genegeerd.
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef borisz het volgende:
Is Annemiek al begonnen over katers etc ?Heb de radio niet op 3fm staan.
hehe, zo waar idd, ik luister ook nooit meer, elke week weer hetzelfde verhaal en vaak matige muziek. Dan zet ik zelf wel wat opquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef borisz het volgende:
Ja tijdens SR was ze 'zo opgeknapt' in haar teksten en als DJ. Maar op dit tijdstip verviel ze als heel snel in dr oude rol.
met de muziek is deze morgen niet veel mis moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
hehe, zo waar idd, ik luister ook nooit meer, elke week weer hetzelfde verhaal en vaak matige muziek. Dan zet ik zelf wel wat op
quote:
Volgens mij hebben ze zelf 2 nummersquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even kotsen op het hypen van die BaseBalls... ik vind het zo goedkoop scoren... als ze nu zelf eens eigen nummers maakten in deze stijl was het leuk geweest.... dit is gewoon kansloos![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even kotsen op het hypen van die BaseBalls... ik vind het zo goedkoop scoren... als ze nu zelf eens eigen nummers maakten in deze stijl was het leuk geweest.... dit is gewoon kansloos![]()
Ze gaan ook eigen nummers maken, lees eerst wat media voordat je iets neerzet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Kan wel zijn maar ik vind dit gewoon kansloos....quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze gaan ook eigen nummers maken, lees eerst wat media voordat je iets neerzet.
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar ik vind dit gewoon kansloos....
En dan is er nog een verschil tussen covers en covers natuurlijk... als je nu nog nummers pakt die al 15/20 jaar oud zijn... maar dit zijn allemaal liedjes van de laatste paar jaar... dat komt al helemaal zo cheap over...quote:
Dat ze dat dan eerst doenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze gaan ook eigen nummers maken, lees eerst wat media voordat je iets neerzet.
Precies, zo lang het dan maar niet Umbrella isquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze dat dan eerst doen. Dan kan een matige cover je nog vergeven worden
.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, zo lang het dan maar niet Umbrella is
Daarom heb ik gewoon heel veel respect voor Caro Emerald... die heeft een heel genre gewoon nieuw leven ingeblazen met eigen liedjes
Ik sta nog even stand-by. Mocht het nieuwe album van The Baseballs ook niets zijn, dan ga ik over tot een pre-emptive strike.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze dat dan eerst doen. Dan kan een matige cover je nog vergeven worden
.
Ja inderdaad, die plaat moeten ze echt wat vaker draaien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom heb ik gewoon heel veel respect voor Caro Emerald... die heeft een heel genre gewoon nieuw leven ingeblazen met eigen liedjes
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die plaat moeten ze echt wat vaker draaien.
Er staat nog genoeg leuks op dat album wat zo de ether in kan... That Man, Stuckquote:
Ik hoop dat je op tijd bent... anders stuiteren ze nu over je keukenvloerquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zit er al klaar voor. Nu even snel de pistolets in de oven gooien
CEEquote:
En dat moeten we niet hebbenquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op tijd bent... anders stuiteren ze nu over je keukenvloer
Vult, 'A night like this' is toch ook een cover?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vult, 'A night like this' is toch ook een cover?
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee toch?
Volgens mij niet hoor....
Was er ook niet laatst een fokker die om dat lettertype vroeg?quote:
Ja ik was ook al aan het zoeken maar volgens mij is het gewoon een nieuw liedje... al komt de inspiratie natuurlijk wel uit de jaren 30,40quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.
Is het erg dat ik me gewoon helemaal tot in de details kan voorstellen hoe dat joch er uit ziet? Zo'n gesjeesjd kutjoch met te grote gympen met losse veters en riekend naar dure aftershave (shavequote:
Ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was er ook niet laatst een fokker die om dat lettertype vroeg?
Volgens mij niet hoor, het is geschreven voor een Japanse popact, waarvoor Caro de demo heeft ingezongen, maar die was op de plank blijven liggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.
Ja idd en zo'n typische 2 kleurig nike jasjequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik me gewoon helemaal tot in de details kan voorstellen hoe dat joch er uit ziet? Zo'n gesjeesjd kutjoch met te grote gympen met losse veters en riekend naar dure aftershave (shave) dat op een klimrek met z'n matties zit te blowen.
Nee, 'Back it up' was van die Japanse popact.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, het is geschreven voor een Japanse popact, waarvoor Caro de demo heeft ingezongen, maar die was op de plank blijven liggen.
Was dat nummer niet Why Dont You van Gramophonedzie ()?
Ohquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, 'Back it up' was van die Japanse popact.
En Why Don't You, let's not talk about that atrocity.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
OhFAIL van mij
Maar op wikipedia staat idd niks, en wikipedia is almachtig zoals wij allen weten
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind dit wel zo'n toffe plaat van de Two Door Cinema Club
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.
Ik heb het meteen aangegeven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja!
lettertype identiteitskaart?
Flubberbal
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.
Blijft nog altijd bloedmooi inderdaadquote:
Zekersquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Blijft nog altijd bloedmooi inderdaad
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor de 5e keer op rij de muziekquiz gewonnen in 't plaatselijke café.Het was een foto-finish, half puntje verschil. Maar wel al 't drinken teruggewonnen met consumpties.
Congratz!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor de 5e keer op rij de muziekquiz gewonnen in 't plaatselijke café.Het was een foto-finish, half puntje verschil. Maar wel al 't drinken teruggewonnen met consumpties.
Zou Timur ook met servies gooien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lied mag alleen gedraaid worden als Ekdom er tussendoor zit met zijn servies.
Daar noem je me borderline-artiesten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Cee het volgende:
Het is officieel: ik ben allergisch voor de pingelmutsmuzak van Laura Jansen. Categorietje Maria Mena.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je me borderline-artiesten.
*gniffel* Het is nog vroeg hequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Men neme een username....
Moet ik nog verder gaan of valt het kwartje?
Je kan er in de komende week nog genoeg van 'genieten'quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Keane is zeker een nieuwe weg in geslagen! Het is slechter dan ooit tevoren!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Keane is zeker een nieuwe weg in geslagen! Het is slechter dan ooit tevoren!
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Men neme een username....
Moet ik nog verder gaan of valt het kwartje?
Zeg ik dat? Heb je de post gelezen waarop die persoon die ik heb ge-quote gekscherend had gereplied? Is het moeilijk voor jou om posts te interpreteren als niet-serieus?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik wil nu een vraag beantwoord zien: waarom heb je iets tegen B-mensen?
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Heb je de post gelezen waarop die persoon die ik heb ge-quote gekscherend had gereplied? Is het moeilijk voor jou om posts te interpreteren als niet-serieus?
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb het zelf nooit geproefdquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef alors het volgende:
Hmm er gaat toch niks boven Golden Power, ik heb nu noodgedwongen een matige rip off hier...
Totdat ik jouw reply las, dacht ik dat het over een band ging.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb het zelf nooit geproefd
Ik vind het alleen maar soms lekker. Maar ik moet nu leren en dat wil niet dus ja dan probeer je watquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb er zelf nooit een slokje van genomen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Totdat ik jouw reply las, dacht ik dat het over een band ging.
Schultenbrau?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:59 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ken je het legandarische cult energy drankje van de Aldi niet?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Schultenbrau?
![]()
(oftewel: neen. Ik vind de naam ook te veel lijken op Golden Shower)
quote:Verkeersagent Zanger Tinus scoort enorme hit met zijn nummer Flitsie hier, flitsie daar, flitsie bon.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
GooooooooooedenMIDDAG
Leuke single van Paramore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |