Ze staan vanavond in That's Live... dus die promotie komt wel goed... en dat zal de eerstkomende weken wel veel gedraaid gaan wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Draai dan iets van het nieuwe album van K's Choice... Wordt ook weer compleet genegeerd.
Jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef borisz het volgende:
Is Annemiek al begonnen over katers etc ?Heb de radio niet op 3fm staan.
hehe, zo waar idd, ik luister ook nooit meer, elke week weer hetzelfde verhaal en vaak matige muziek. Dan zet ik zelf wel wat opquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef borisz het volgende:
Ja tijdens SR was ze 'zo opgeknapt' in haar teksten en als DJ. Maar op dit tijdstip verviel ze als heel snel in dr oude rol.
met de muziek is deze morgen niet veel mis moet ik zeggen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:06 schreef alors het volgende:
[..]
hehe, zo waar idd, ik luister ook nooit meer, elke week weer hetzelfde verhaal en vaak matige muziek. Dan zet ik zelf wel wat op
quote:
Volgens mij hebben ze zelf 2 nummersquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even kotsen op het hypen van die BaseBalls... ik vind het zo goedkoop scoren... als ze nu zelf eens eigen nummers maakten in deze stijl was het leuk geweest.... dit is gewoon kansloos![]()
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik even kotsen op het hypen van die BaseBalls... ik vind het zo goedkoop scoren... als ze nu zelf eens eigen nummers maakten in deze stijl was het leuk geweest.... dit is gewoon kansloos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |