Vind er ook weinig aan.. Youtube 'm maar...quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jij bent het er dus duidelijk niet mee eens.
[..]
Keet Nesj? * Brennel zoekt het ffkes op ... Oh nee, de nieuwe Keane. Is dat die Rob vanmiddag draaide? Ik ken 'm nog niet geloof ik.
Neh, dat doe ik maar niet. Hoor 'm vast nog vaak genoeg voorbij komen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind er ook weinig aan.. Youtube 'm maar...
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Neh, dat doe ik maar niet. Hoor 'm vast nog vaak genoeg voorbij komen.
klinkt pijnlijkquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Zo, nu kan ik vredig aan een kruis gaan hangen.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit was het weer.... tot volgende week!
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Zeker! tot volgende weekquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
Mr Brightside
![]()
![]()
![]()
Oei, mental image... fijn zo'n levendige fantasiequote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?
Proestquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vraag je wel even of de desbetreffende man/vrouw dat wel goed vindt?
Nee, m'n zus is iemand andersquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je iets gerookt/gesnoven/geslikt dat je nu denkt dat jij Jezus bent?
Ik had ook man/vrouw/dier kunnen typen, dan was het helemaal een ranzige vertoning geworden. Maar goed, Roel gaat met roestige spijkers aan de gang, dus het valt weer alles mee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oei, mental image... fijn zo'n levendige fantasie
Dank je dat je dat niet getypt hebt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik had ook man/vrouw/dier kunnen typen, dan was het helemaal een ranzige vertoning geworden. Maar goed, Roel gaat met roestige spijkers aan de gang, dus het valt weer alles mee.
Welke? Birds Also Sing For Anamaria?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:15 schreef Brennel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die begintune wel erg mooi vind klinken.
Ja! En dan vooral het beginquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke? Birds Also Sing For Anamaria?
Truschten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja! En dan vooral het beginik krijg daar echt beelden bij van een tropisch regenwoud
.
Eens zien of ik die op de één of andere manier als ringtone kan krijgen.
Maar nu eerst lekker slapenmorgen nog een kort dienstje werken.
!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:25 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat. Word je wakker, hoor je Alphabeat's The Spell op de radio. Die zit dus de rest van de dag in m'n kop...
Het kan stukken slechter.quote:
* Ofyles2 zelfs met Stakka Bo - Here We Go wakker werd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 07:25 schreef Sersjee het volgende:
Lekker is dat. Word je wakker, hoor je Alphabeat's The Spell op de radio. Die zit dus de rest van de dag in m'n kop...
Gutenmorgenquote:
naar accent ookquote:
ik ook, was wel lachenquote:Op zaterdag 3 april 2010 08:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zelfs met Stakka Bo - Here We Go wakker werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |