Leuke single hoor, maar Rex vond ik beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is 'm. Nu 2x gehoord maar tof hoor
.
Rex vind ik atm ook nog beterquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Leuke single hoor, maar Rex vond ik beter![]()
is dan ook de beste plaat van het album dus niks was beter geweest
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Live Request lijkt me ook wel een redelijk inkoppertje deze keer trouwens
Kevinquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, ja we zijn er hoor. Was even in gevecht met Final Cut Pro (heb het gevecht verloren helaas)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, ja we zijn er hoor. Was even in gevecht met Final Cut Pro (heb het gevecht verloren helaas)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
fjoe, we waren al ongerust.. voortaan wel zorgen dat je vervanger de playlist derop knaltquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoe was je concert ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe K's Choice gekuikt. Zo es luisteren.
Dat je je wachtwoord nog wist om hier in te loggenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |