Congratz!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor de 5e keer op rij de muziekquiz gewonnen in 't plaatselijke café.Het was een foto-finish, half puntje verschil. Maar wel al 't drinken teruggewonnen met consumpties.
Zou Timur ook met servies gooien?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat lied mag alleen gedraaid worden als Ekdom er tussendoor zit met zijn servies.
Daar noem je me borderline-artiesten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:12 schreef Cee het volgende:
Het is officieel: ik ben allergisch voor de pingelmutsmuzak van Laura Jansen. Categorietje Maria Mena.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar noem je me borderline-artiesten.
*gniffel* Het is nog vroeg hequote:Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Men neme een username....
Moet ik nog verder gaan of valt het kwartje?
Je kan er in de komende week nog genoeg van 'genieten'quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Keane is zeker een nieuwe weg in geslagen! Het is slechter dan ooit tevoren!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Keane is zeker een nieuwe weg in geslagen! Het is slechter dan ooit tevoren!
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Men neme een username....
Moet ik nog verder gaan of valt het kwartje?
Zeg ik dat? Heb je de post gelezen waarop die persoon die ik heb ge-quote gekscherend had gereplied? Is het moeilijk voor jou om posts te interpreteren als niet-serieus?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik wil nu een vraag beantwoord zien: waarom heb je iets tegen B-mensen?
Nee.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Heb je de post gelezen waarop die persoon die ik heb ge-quote gekscherend had gereplied? Is het moeilijk voor jou om posts te interpreteren als niet-serieus?
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb het zelf nooit geproefdquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:53 schreef alors het volgende:
Hmm er gaat toch niks boven Golden Power, ik heb nu noodgedwongen een matige rip off hier...
Totdat ik jouw reply las, dacht ik dat het over een band ging.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb het zelf nooit geproefd
Ik vind het alleen maar soms lekker. Maar ik moet nu leren en dat wil niet dus ja dan probeer je watquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ranzige zooi, stinkt als de ziekte en om het nou gezond te noemen.. Krijgt trouwens braakneigingen als ik het alleen al ruik, dus heb er zelf nooit een slokje van genomen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Totdat ik jouw reply las, dacht ik dat het over een band ging.
Schultenbrau?quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:59 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Ken je het legandarische cult energy drankje van de Aldi niet?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Schultenbrau?
![]()
(oftewel: neen. Ik vind de naam ook te veel lijken op Golden Shower)
quote:Verkeersagent Zanger Tinus scoort enorme hit met zijn nummer Flitsie hier, flitsie daar, flitsie bon.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
GooooooooooedenMIDDAG
Leuke single van Paramore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |