Vult, 'A night like this' is toch ook een cover?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, zo lang het dan maar niet Umbrella is
Daarom heb ik gewoon heel veel respect voor Caro Emerald... die heeft een heel genre gewoon nieuw leven ingeblazen met eigen liedjes
Nee toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Vult, 'A night like this' is toch ook een cover?
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee toch?
Volgens mij niet hoor....
Was er ook niet laatst een fokker die om dat lettertype vroeg?quote:
Ja ik was ook al aan het zoeken maar volgens mij is het gewoon een nieuw liedje... al komt de inspiratie natuurlijk wel uit de jaren 30,40quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.
Is het erg dat ik me gewoon helemaal tot in de details kan voorstellen hoe dat joch er uit ziet? Zo'n gesjeesjd kutjoch met te grote gympen met losse veters en riekend naar dure aftershave (shavequote:
Ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was er ook niet laatst een fokker die om dat lettertype vroeg?
Volgens mij niet hoor, het is geschreven voor een Japanse popact, waarvoor Caro de demo heeft ingezongen, maar die was op de plank blijven liggen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht het pas geleden gehoord te hebben op 3fm? Niet het lied zelf, maar iemand die zei dat het een cover was van een oud jazz nummer uit de jaren '30 of '40 of zo. Maar ik heb net gegoogled en kom niet op resultaat.
Ja idd en zo'n typische 2 kleurig nike jasjequote:Op zaterdag 3 april 2010 12:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het erg dat ik me gewoon helemaal tot in de details kan voorstellen hoe dat joch er uit ziet? Zo'n gesjeesjd kutjoch met te grote gympen met losse veters en riekend naar dure aftershave (shave) dat op een klimrek met z'n matties zit te blowen.
Nee, 'Back it up' was van die Japanse popact.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, het is geschreven voor een Japanse popact, waarvoor Caro de demo heeft ingezongen, maar die was op de plank blijven liggen.
Was dat nummer niet Why Dont You van Gramophonedzie ()?
Ohquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, 'Back it up' was van die Japanse popact.
En Why Don't You, let's not talk about that atrocity.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:31 schreef alors het volgende:
[..]
OhFAIL van mij
Maar op wikipedia staat idd niks, en wikipedia is almachtig zoals wij allen weten
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:31 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind dit wel zo'n toffe plaat van de Two Door Cinema Club
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.
Ik heb het meteen aangegeven.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja!
lettertype identiteitskaart?
Flubberbal
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Three Doors Down leuker, maar ach.
Blijft nog altijd bloedmooi inderdaadquote:
Zekersquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Blijft nog altijd bloedmooi inderdaad
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
Ik heb gisteren trouwens voor de 5e keer op rij de muziekquiz gewonnen in 't plaatselijke café.Het was een foto-finish, half puntje verschil. Maar wel al 't drinken teruggewonnen met consumpties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |