quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:16 schreef HeatWave het volgende:
Pedobeer, pedobeer, altijd in dienst van de Heer.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:19 schreef Dikkers het volgende:
Benno L, Benno L....pedobear gaat door en jij zit in de cel
Dank jequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:39 schreef TNA het volgende:
Kunnen de mensen zonder ritmegevoel hier wegblijven?
Ga ritme kweken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef teknomist het volgende:
Incest, incest.... lekker neuken binnen je eigen nest.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef Dikkers het volgende:
Kankercel, kankercel...liever niet in mij maar in een neger mag het wel
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Danny, Danny... een goeie admin zijn, da kennie!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
Karst T, Karst T, wel even wennen. Carmageddon in 3D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Amsterdam, amsterdam, het is een mooie stad maar de voetballers zijn lam.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
PSV, PSV, kutclubs heb je overal en Eindhoven doet mee.
Feyenoord, Feyenoord, voetballen wat is dat toch een moeilijk werkwoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Amsterdam, amsterdam, het is een mooie stad maar de voetballers zijn lam.
Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam, een bom onder dat stadion geeft zo'n mooie knal, BAM!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Damn wat slecht!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Ritmeloos, ritmeloos, je kunt er niks aan doen, maar je bent toch wel kansloos.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Cluijt het volgende:
Geef mij bier, Geef mij bier, dronken zijn is een groot plezier
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Cluijt het volgende:
Kankerhoer, kankerhoer, geef me fucking geld terug of ik laat een vieze boer
Zegt er één wat, zegt er één wat, houd toch lekker je bek, en val in een diep gat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ritmeloos, ritmeloos, je kunt er niks aan doen, maar je bent toch wel kansloos.
Wat heb ik je misdaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Dikkers het volgende:
Poostema, Poostema...nog lelijker dan Freek van de Gamma
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Poostema het volgende:
Cluijt, Cluijt, Cluijt
Ga weg met je retelelijke snuit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random number generator:
8
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, je bent niet grappig, want je bent een Belg en vrouw, haha.
Saekerhett, Saekerhett,quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, je bent niet grappig, want je bent een Belg en vrouw, haha.
ik ben 21 dus dat kan nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, pedobear die belde en hij vond het goed, hoera!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef jpg97 het volgende:
SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN, VROUWEN MET EEN DIKKE KOP DAAR HOUD IK NIET ZO VANGepikt van Hans Teeuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef jpg97 het volgende:
SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN, VROUWEN MET EEN DIKKE KOP DAAR HOUD IK NIET ZO VANDeze wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik, klik, klik,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat kan wel, dus doe je tentzeil uit, met je dikke reet en snel.
Sorry dan, sorry dan, ik doe mijn broek al uit, kom we nemen het er van!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Poostema het volgende:
[..]
Klik, klik, klik,
kijk naar m'n fobo, IK BEN NIET DIK!
Poostema, Poostema eet eens vaker friet het lijkt wel anorexia!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Poostema het volgende:
[..]
Klik, klik, klik,
kijk naar m'n fobo, IK BEN NIET DIK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Terug naar je hok, terug naar je hok, no shit sherlock!quote:
Beuken, beuken, beuken,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry dan, sorry dan, ik doe mijn broek al uit, kom we nemen het er van!
Die kwetste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Poostema, Poostema eet eens vaker friet het lijkt wel anorexia!
Trio hier, trio hier? Met meer man altijd meer plezierquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Poostema het volgende:
[..]
Beuken, beuken, beuken,
laten we neuken in de keuken!
Je rhymes sucken, man.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Terug naar je hok, terug naar je hok, no shit sherlock!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Poostema het volgende:
[..]
Beuken, beuken, beuken,
laten we neuken in de keuken!
quote:
Poostema, Poostema, het spijt me zeer; ik bedoelde bolimia!quote:
Camera, camera,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Trio hier, trio hier? Met meer man altijd meer plezier
Video, video, altijd goed voor mijn libidoquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef Poostema het volgende:
[..]
Camera, camera,
zullen we 'm filmen, onze ménage à trois?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Jpg, Jpg,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Poostema, Poostema, het spijt me zeer; ik bedoelde bolimia!
Wat dacht je dan, wat dacht je dan? Kom, we maken er een gangbang vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een pret, wat een pret, die Poostema is best een geile slet.
Saekerhett, Saekerhett,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, skeletten zijn oke, anders zak je in elkaar.
Hoelahoepen, hoelahoepen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, wat dacht je dan? Kom, we maken er een gangbang van
Vatosloco,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een pret, wat een pret, die Poostema is best een geile slet.
Goeie smaak, goeie smaakquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef Poostema het volgende:
Floep, floep, floep,
Blind Guardian is een goeie groep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Blitsig, blitsig blitsig,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef Poostema het volgende:
[..]
Hoelahoepen, hoelahoepen,
als we neuken, ga ik hard roepen!
Kwijl, kwijl, kwijl,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Blitsig, blitsig blitsig,
ben je in het echt ook zo hitsig?
Flauwekul, flauwekul, ik heb alleen maar een dikke lulquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Vatosloco,
je bent een gigolo met een hoog libido!
Trien, trien, trien,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Mido85 het volgende:
Hint, hint, blind_guardian is een beetje blind.
Snel, snel, snel,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, ik heb alleen maar een dikke lul
ik sta paf, ik sta paf, wanneer spreken we met z'n vieren afquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Poostema het volgende:
[..]
Kwijl, kwijl, kwijl,
ik ben altijd retegeil!
Omdat, omdat, omdat, Ik ben vergeten hoe het zat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Poostema het volgende:
[..]
Trien, trien, trien,
waarom denk je dat hij niet kan zien?
Appelsientje, appelsientje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ik sta paf, ik sta paf, wanneer spreken we met z'n vieren af?
Over wie heb je het nou, eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Cluijt het volgende:
Doe maar niet, doe maar niet, ga eens naar een ander topic vieze stomme griet!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Poostema het volgende:
[..]
Appelsientje, appelsientje.
Ik heb een vriendje.
Wat een pret, wat een pret,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook bezet vandaar een kwartet?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Yes, yes, yes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een pret, wat een pret,
Ik ben ook bezet vandaar een kwartet?
't spijt me zeer, 't spijt me zeer, ik kan er niks aan doen dat jij zo licht bent als een veerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:22 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jpg, Jpg,
Je bent een lelijke homofee.
Met je kutopmerkingen.
Veel vertier, veel vertier,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Poostema het volgende:
[..]
Yes, yes, yes!
Maar spreken wij 2 samen af voor wat 'bijles'?
Verrek, verrek, verrek,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
't spijt me zeer, 't spijt me zeer, ik kan er niks aan doen dat jij zo licht bent als een veer
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef Poostema het volgende:
Appelflap, appelflap,
fap fap fap fap fap!Je vergeet 2 fapjes om in het goede ritme te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Zing in koor, zing in koor, I am an attention whore.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
HOU JE TYFUSBEK!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Poostema het volgende:
[..]
Appelsientje, appelsientje.
Ik heb een vriendje.
fap fap fap, wat een vriend? nou is ie weer slapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een taal, wat een taalquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
HOU JE TYFUSBEK!
Oké dan, oké dan,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Veel vertier, veel vertier,
Maar mijn vriendin wil alleen plezier met vier
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef Poostema het volgende:
Ik zal het parafraseren,
wil jij een man anaal onteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
~Si vis amari, ama~
Eveneens, eveneens,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een idee, wat een idee, dit topic verdiend zeer zeker een deel twee
Sorry voor mijn gebrek aan fatsoen,quote:
Ik heb nog geen vriendin, maakt dat uit of heb jij altijd wel zin?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef Poostema het volgende:
[..]
Sorry voor mijn gebrek aan fatsoen,
wil jij misschien meedoen?
Nee, hij verdient een deel 2.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een idee, wat een idee, dit topic verdiend zeer zeker een deel twee
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
Oké dan, oké dan,
Maar wil jij vrijen met een man?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Leergierig, leergierig, misschien ben ik wel bi-nieuwsgierig
hi hi hi, hi hi hi,quote:
Snel, snel snel? volgens mij lust jij hem wel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef Poostema het volgende:
[..]
Snel, snel, snel,
geef me je nummer, dat ik je bel!
Roerbak ei, Roerbak ei, ik distantieer me zeker van die smeerlapperij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hi hi hi, hi hi hi,
jpg97 is voorzeker geen bi
Jouw bezwaar, jouw bezwaar, hou jij het bij japanse dames met veel haarquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Roerbak ei, Roerbak ei, ik distantieer me zeker van die smeerlapperij.
Het begint hier te verhitten!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vriendin, maakt dat uit of heb jij altijd wel zin?
Niks te fappen, niks te fappen, ik hou gelukkig niet van behaarde jappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jouw bezwaar, jouw bezwaar, hou jij het bij japanse dames met veel haar
Ik ga nu even afkoelen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Het begint hier te verhitten!
En ik zie alles zitten!
Je mag 'm zeker eens lenen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Leergierig, leergierig, misschien ben ik wel bi-nieuwsgierig
Neu, neu, neuquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hi hi hi, hi hi hi,
jpg97 is voorzeker geen bi
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preutsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef jpg97 het volgende:
Overloop, overloop, iemand in dit topic is wel heel erg goedkoop.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preuts
quote:
Lampenkap, lampenkap.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef jpg97 het volgende:
Overloop, overloop, iemand in dit topic is wel heel erg goedkoop.
Wat een pret, wat een pret, een snolletje versieren via internetquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preuts
Zwijn, zwijn, zwijn,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sorry hier kan ik niet tegenop. Die was gewoon té goed, en te origineel
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Poostema het volgende:
[..]
Je mag 'm zeker eens lenen.
Om iets te steken tussen zijn benen,
maar niet gaan lopen met jullie twee,
want hij is MIJN vriendje, oké?
Nee, geen zin, nee geen zin, ga jij maar aan de gang met mijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Waar jij maar rukt, waar jij maar rukt, want snolletjes versieren via het internet is iets wat jou niet luktquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat een pret, wat een pret, een snolletje versieren via internet
Doe je leven wat opleuken,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Poostema het volgende:
[..]
Zwijn, zwijn, zwijn,
je sarcasme deed me pijn!
zulks een pech, zulks een pech, zo staat ze voor je neus en zo waait ze zomaar weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Maar niet heus, maar niet heus, neem niet alles zo verschikkelijk serieusquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Stop 'm niet in m'n oor,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mond, wat een mond, maar toch stop ik hem liever in je kont![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waar jij maar rukt, waar jij maar rukt, want snolletjes versieren via het internet is iets wat jou niet lukt
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostemaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Poostema het volgende:
[..]
Doe je leven wat opleuken,
ga je moeder nog eens neuken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, geen zin, nee geen zin, ga jij maar aan de gang met mijn vriendin.Is ze lief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze je hartedief?
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
I have a wife, i have a wife, not on teh internets but in real lifequote:
Oogklep, oogklep, oogklep,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostema
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostema
Verrek, verrek, verrek,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
I have a wife, i have a wife, not on teh internets but in real life
Ach lieve kapoen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.
Hou maar op, hou maar op, niemand is lelijker dan jij met je plofkop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
als je met jou getrouwd is, is ze sowieso lelijk.
Ja mijn meis, ja mijn meis,quote:
Geef het op met je kutuitleg,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou maar op, hou maar op, niemand is lelijker dan jij met je plofkop.
Ik doe het liever niet, ik doe het liever niet, maar wat moet je anders als je het alternatief ziet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.
Wat heb jij een hartje van goud,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ja mijn meis, ja mijn meis,
is een waarlijk aards paradijs.
(ieuw, die klinkt te zoetsappig)
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koopquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geef het op met je kutuitleg,
iedereen wilt je hier weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis un kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Holland Limburgs lult!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Androo het volgende:
Incest, incest, beter dan gestoken worden door een wesp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic failquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koop
Krijg een fucking tumor,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koop
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic fail
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Androo het volgende:
Incest, incest, beter dan gestoken worden door een wesp.Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerheid, zekerheid, we waren je in dit topic al even kwijtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.
Zie eens in, zie eens in, verder dan fappen achter je pc zit er hier niet in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic fail
scheldsilo's scheldsilo's is dat voor jou een compensatie voor de gemiste kilo's?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Krijg een fucking tumor,
kweek een gevoel voor humor!
Niks getreurd, niks getreurd, vanavond geef ik mijn vriendin toch weer een beurtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zie eens in, zie eens in, verder dan fappen achter je pc zit er hier niet in.
Goed voor jou, goed voor jou, zie je dat ik mijn posts wel degelijk onderbouw?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niks getreurd, niks getreurd, vanavond geef ik mijn vriendin toch weer een beurt
Teelbal!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Nu snap ik je frustratie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
scheldsilo's scheldsilo's is dat voor jou een compensatie voor de gemiste kilo's?
En ik snap je roep voor aandacht,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nu snap ik je frustratie!
Je fobo even bekeken, wat ben jij een lelijke paupercreatie!
Welke roep voor aandacht?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ik snap je roep voor aandacht,
waarschijnlijk door een groepje verkracht?
Ooohh zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Poostema het volgende:
[..]
Welke roep voor aandacht?
We dollen wat gewoon, zodat iedereen lacht.
quote:
Dat was toch geen ruzie ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Poostema het volgende:
[..]
Lol,
C-C-C-C-COMBOBREAKER!
Maar nu geen ruzie meer, oké?
Niet echt héquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat was toch geen ruzie ?
Ik was nog aardig.....
Hatsekiedee, alweer één met een natte snee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef Poostema het volgende:
[..]
Niet echt hé![]()
Maar oké,
hier ééntje voor jou:
Jpg, Jpg,
al bij al, val je reuze mee!
Oké, die was goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hatsekiedee, alweer één met een natte snee!
Flauwekul, flauwekul, met een lompe grap daalt het niveau zelfs onder nulquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef VatosLoco het volgende:
Baalt, baalt, het niveau in dit topic daalt
Flauwekul, flauwekul, zojuist zat nog een lekker klein geil meisje aan mijn lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, met een lompe grap daalt het niveau zelfs onder nul
mazzelpik, mazzelpik, dat klinkt heel gezellig maar toch liever jij dan ik!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, zojuist zat nog een lekker klein geil meisje aan mijn lul.
Jij je zin, jij je zin, even een reply en dan steek ik hem weer erin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mazzelpik, mazzelpik, dat klinkt heel gezellig maar toch liever jij dan ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |