Ja mijn meis, ja mijn meis,quote:
Geef het op met je kutuitleg,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:30 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou maar op, hou maar op, niemand is lelijker dan jij met je plofkop.
Ik doe het liever niet, ik doe het liever niet, maar wat moet je anders als je het alternatief ziet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.
Wat heb jij een hartje van goud,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ja mijn meis, ja mijn meis,
is een waarlijk aards paradijs.
(ieuw, die klinkt te zoetsappig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koopquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Poostema het volgende:
[..]
Geef het op met je kutuitleg,
iedereen wilt je hier weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis un kwestie van geduld,
Rustig wachten op de dag,
Dat heel Holland Limburgs lult!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Androo het volgende:
Incest, incest, beter dan gestoken worden door een wesp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic failquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koop
Krijg een fucking tumor,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hou geen hoop, hou geen hoop, ik zet mezelf tenminste niet publiekelijk te koop
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic fail
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Androo het volgende:
Incest, incest, beter dan gestoken worden door een wesp.Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerheid, zekerheid, we waren je in dit topic al even kwijtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.
Zie eens in, zie eens in, verder dan fappen achter je pc zit er hier niet in.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
In't geheel, in't geheel, is jouw getroll een epic fail
scheldsilo's scheldsilo's is dat voor jou een compensatie voor de gemiste kilo's?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Krijg een fucking tumor,
kweek een gevoel voor humor!
Niks getreurd, niks getreurd, vanavond geef ik mijn vriendin toch weer een beurtquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Zie eens in, zie eens in, verder dan fappen achter je pc zit er hier niet in.
Goed voor jou, goed voor jou, zie je dat ik mijn posts wel degelijk onderbouw?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niks getreurd, niks getreurd, vanavond geef ik mijn vriendin toch weer een beurt
Teelbal!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je ritme is ook niet van hoogstaand niveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Nu snap ik je frustratie!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
scheldsilo's scheldsilo's is dat voor jou een compensatie voor de gemiste kilo's?
En ik snap je roep voor aandacht,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:44 schreef Poostema het volgende:
[..]
Nu snap ik je frustratie!
Je fobo even bekeken, wat ben jij een lelijke paupercreatie!
Welke roep voor aandacht?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef jpg97 het volgende:
[..]
En ik snap je roep voor aandacht,
waarschijnlijk door een groepje verkracht?
Ooohh zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:49 schreef Poostema het volgende:
[..]
Welke roep voor aandacht?
We dollen wat gewoon, zodat iedereen lacht.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |