Je mag 'm zeker eens lenen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Leergierig, leergierig, misschien ben ik wel bi-nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Neu, neu, neuquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hi hi hi, hi hi hi,
jpg97 is voorzeker geen bi
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preutsquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef jpg97 het volgende:
Overloop, overloop, iemand in dit topic is wel heel erg goedkoop.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preuts
quote:
Lampenkap, lampenkap.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef jpg97 het volgende:
Overloop, overloop, iemand in dit topic is wel heel erg goedkoop.
Wat een pret, wat een pret, een snolletje versieren via internetquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Teveel leuts, Teveel leuts, en er is iemand wel heel preuts
Zwijn, zwijn, zwijn,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Sorry hier kan ik niet tegenop. Die was gewoon té goed, en te origineel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:18 schreef Poostema het volgende:
[..]
Je mag 'm zeker eens lenen.
Om iets te steken tussen zijn benen,
maar niet gaan lopen met jullie twee,
want hij is MIJN vriendje, oké?
Nee, geen zin, nee geen zin, ga jij maar aan de gang met mijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Waar jij maar rukt, waar jij maar rukt, want snolletjes versieren via het internet is iets wat jou niet luktquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat een pret, wat een pret, een snolletje versieren via internet
Doe je leven wat opleuken,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef Poostema het volgende:
[..]
Zwijn, zwijn, zwijn,
je sarcasme deed me pijn!
zulks een pech, zulks een pech, zo staat ze voor je neus en zo waait ze zomaar weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Maar niet heus, maar niet heus, neem niet alles zo verschikkelijk serieusquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Stop 'm niet in m'n oor,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mond, wat een mond, maar toch stop ik hem liever in je kont![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Waar jij maar rukt, waar jij maar rukt, want snolletjes versieren via het internet is iets wat jou niet lukt
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostemaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Poostema het volgende:
[..]
Doe je leven wat opleuken,
ga je moeder nog eens neuken.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:22 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nee, geen zin, nee geen zin, ga jij maar aan de gang met mijn vriendin.Is ze lief?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ze je hartedief?
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
I have a wife, i have a wife, not on teh internets but in real lifequote:
Oogklep, oogklep, oogklep,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostema
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Liever mijn eigen Ma, dan ribben tellen bij Poostema
Verrek, verrek, verrek,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
I have a wife, i have a wife, not on teh internets but in real life
Ach lieve kapoen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dat is funest, en ook wel verpest, dat jij een voorkeur hebt voor incest.
Hou maar op, hou maar op, niemand is lelijker dan jij met je plofkop.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:29 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
als je met jou getrouwd is, is ze sowieso lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |