Oké dan, oké dan,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Veel vertier, veel vertier,
Maar mijn vriendin wil alleen plezier met vier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef Poostema het volgende:
Ik zal het parafraseren,
wil jij een man anaal onteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
~Si vis amari, ama~
Eveneens, eveneens,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een idee, wat een idee, dit topic verdiend zeer zeker een deel twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Sorry voor mijn gebrek aan fatsoen,quote:
Ik heb nog geen vriendin, maakt dat uit of heb jij altijd wel zin?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef Poostema het volgende:
[..]
Sorry voor mijn gebrek aan fatsoen,
wil jij misschien meedoen?
Nee, hij verdient een deel 2.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:01 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een idee, wat een idee, dit topic verdiend zeer zeker een deel twee
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef Poostema het volgende:
[..]
Oké dan, oké dan,
Maar wil jij vrijen met een man?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:07 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee, geen idee, daar heb ik nog geen ervaring mee.
Leergierig, leergierig, misschien ben ik wel bi-nieuwsgierig
hi hi hi, hi hi hi,quote:
Snel, snel snel? volgens mij lust jij hem wel?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:43 schreef Poostema het volgende:
[..]
Snel, snel, snel,
geef me je nummer, dat ik je bel!
Roerbak ei, Roerbak ei, ik distantieer me zeker van die smeerlapperij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hi hi hi, hi hi hi,
jpg97 is voorzeker geen bi
Jouw bezwaar, jouw bezwaar, hou jij het bij japanse dames met veel haarquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Roerbak ei, Roerbak ei, ik distantieer me zeker van die smeerlapperij.
Het begint hier te verhitten!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vriendin, maakt dat uit of heb jij altijd wel zin?
Niks te fappen, niks te fappen, ik hou gelukkig niet van behaarde jappen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Jouw bezwaar, jouw bezwaar, hou jij het bij japanse dames met veel haar
Ik ga nu even afkoelen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef Poostema het volgende:
[..]
Het begint hier te verhitten!
En ik zie alles zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |