Ga ritme kweken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:44 schreef teknomist het volgende:
Incest, incest.... lekker neuken binnen je eigen nest.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:47 schreef Dikkers het volgende:
Kankercel, kankercel...liever niet in mij maar in een neger mag het wel
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:49 schreef teknomist het volgende:
Danny, Danny... een goeie admin zijn, da kennie!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:56 schreef teknomist het volgende:
Karst T, Karst T, wel even wennen. Carmageddon in 3D.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Amsterdam, amsterdam, het is een mooie stad maar de voetballers zijn lam.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
PSV, PSV, kutclubs heb je overal en Eindhoven doet mee.
Feyenoord, Feyenoord, voetballen wat is dat toch een moeilijk werkwoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Amsterdam, amsterdam, het is een mooie stad maar de voetballers zijn lam.
Ajax Amsterdam, Ajax Amsterdam, een bom onder dat stadion geeft zo'n mooie knal, BAM!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Damn wat slecht!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |