SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Dat was toch geen ruzie ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Poostema het volgende:
[..]
Lol,
C-C-C-C-COMBOBREAKER!
Maar nu geen ruzie meer, oké?
Niet echt héquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat was toch geen ruzie ?
Ik was nog aardig.....
Hatsekiedee, alweer één met een natte snee!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef Poostema het volgende:
[..]
Niet echt hé![]()
Maar oké,
hier ééntje voor jou:
Jpg, Jpg,
al bij al, val je reuze mee!
Oké, die was goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hatsekiedee, alweer één met een natte snee!
Flauwekul, flauwekul, met een lompe grap daalt het niveau zelfs onder nulquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:03 schreef VatosLoco het volgende:
Baalt, baalt, het niveau in dit topic daalt
Flauwekul, flauwekul, zojuist zat nog een lekker klein geil meisje aan mijn lul.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:06 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, met een lompe grap daalt het niveau zelfs onder nul
mazzelpik, mazzelpik, dat klinkt heel gezellig maar toch liever jij dan ik!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, zojuist zat nog een lekker klein geil meisje aan mijn lul.
Jij je zin, jij je zin, even een reply en dan steek ik hem weer erin.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mazzelpik, mazzelpik, dat klinkt heel gezellig maar toch liever jij dan ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |