SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Terug naar je hok, terug naar je hok, no shit sherlock!quote:
Beuken, beuken, beuken,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry dan, sorry dan, ik doe mijn broek al uit, kom we nemen het er van!
Die kwetste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Poostema, Poostema eet eens vaker friet het lijkt wel anorexia!
Trio hier, trio hier? Met meer man altijd meer plezierquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Poostema het volgende:
[..]
Beuken, beuken, beuken,
laten we neuken in de keuken!
Je rhymes sucken, man.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Terug naar je hok, terug naar je hok, no shit sherlock!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Poostema het volgende:
[..]
Beuken, beuken, beuken,
laten we neuken in de keuken!
quote:
Poostema, Poostema, het spijt me zeer; ik bedoelde bolimia!quote:
Camera, camera,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Trio hier, trio hier? Met meer man altijd meer plezier
Video, video, altijd goed voor mijn libidoquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef Poostema het volgende:
[..]
Camera, camera,
zullen we 'm filmen, onze ménage à trois?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Jpg, Jpg,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Poostema, Poostema, het spijt me zeer; ik bedoelde bolimia!
Wat dacht je dan, wat dacht je dan? Kom, we maken er een gangbang vanquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een pret, wat een pret, die Poostema is best een geile slet.
Saekerhett, Saekerhett,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, skeletten zijn oke, anders zak je in elkaar.
Hoelahoepen, hoelahoepen,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, wat dacht je dan? Kom, we maken er een gangbang van
Vatosloco,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:23 schreef VatosLoco het volgende:
Wat een pret, wat een pret, die Poostema is best een geile slet.
Goeie smaak, goeie smaakquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:34 schreef Poostema het volgende:
Floep, floep, floep,
Blind Guardian is een goeie groep!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Blitsig, blitsig blitsig,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:33 schreef Poostema het volgende:
[..]
Hoelahoepen, hoelahoepen,
als we neuken, ga ik hard roepen!
Kwijl, kwijl, kwijl,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Blitsig, blitsig blitsig,
ben je in het echt ook zo hitsig?
Flauwekul, flauwekul, ik heb alleen maar een dikke lulquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Poostema het volgende:
[..]
Vatosloco,
je bent een gigolo met een hoog libido!
Trien, trien, trien,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef Mido85 het volgende:
Hint, hint, blind_guardian is een beetje blind.
Snel, snel, snel,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Flauwekul, flauwekul, ik heb alleen maar een dikke lul
ik sta paf, ik sta paf, wanneer spreken we met z'n vieren afquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef Poostema het volgende:
[..]
Kwijl, kwijl, kwijl,
ik ben altijd retegeil!
Omdat, omdat, omdat, Ik ben vergeten hoe het zat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:42 schreef Poostema het volgende:
[..]
Trien, trien, trien,
waarom denk je dat hij niet kan zien?
Appelsientje, appelsientje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
ik sta paf, ik sta paf, wanneer spreken we met z'n vieren af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Over wie heb je het nou, eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Cluijt het volgende:
Doe maar niet, doe maar niet, ga eens naar een ander topic vieze stomme griet!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Poostema het volgende:
[..]
Appelsientje, appelsientje.
Ik heb een vriendje.
Wat een pret, wat een pret,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook bezet vandaar een kwartet?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Yes, yes, yes!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat een pret, wat een pret,
Ik ben ook bezet vandaar een kwartet?
't spijt me zeer, 't spijt me zeer, ik kan er niks aan doen dat jij zo licht bent als een veerquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:22 schreef Poostema het volgende:
[..]
Jpg, Jpg,
Je bent een lelijke homofee.
Met je kutopmerkingen.
Veel vertier, veel vertier,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Poostema het volgende:
[..]
Yes, yes, yes!
Maar spreken wij 2 samen af voor wat 'bijles'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Verrek, verrek, verrek,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
't spijt me zeer, 't spijt me zeer, ik kan er niks aan doen dat jij zo licht bent als een veer
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:57 schreef Poostema het volgende:
Appelflap, appelflap,
fap fap fap fap fap!Je vergeet 2 fapjes om in het goede ritme te blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Zing in koor, zing in koor, I am an attention whore.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
HOU JE TYFUSBEK!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Poostema het volgende:
[..]
Appelsientje, appelsientje.
Ik heb een vriendje.
fap fap fap, wat een vriend? nou is ie weer slapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een taal, wat een taalquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:58 schreef Poostema het volgende:
[..]
Verrek, verrek, verrek,
HOU JE TYFUSBEK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |