SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
Ritmeloos, ritmeloos, je kunt er niks aan doen, maar je bent toch wel kansloos.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Cluijt het volgende:
Geef mij bier, Geef mij bier, dronken zijn is een groot plezier
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Cluijt het volgende:
Kankerhoer, kankerhoer, geef me fucking geld terug of ik laat een vieze boer
Zegt er één wat, zegt er één wat, houd toch lekker je bek, en val in een diep gat!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ritmeloos, ritmeloos, je kunt er niks aan doen, maar je bent toch wel kansloos.
Wat heb ik je misdaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:42 schreef Dikkers het volgende:
Poostema, Poostema...nog lelijker dan Freek van de Gamma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:48 schreef Poostema het volgende:
Cluijt, Cluijt, Cluijt
Ga weg met je retelelijke snuit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random number generator:
8
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, je bent niet grappig, want je bent een Belg en vrouw, haha.
Saekerhett, Saekerhett,quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, je bent niet grappig, want je bent een Belg en vrouw, haha.
ik ben 21 dus dat kan nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:05 schreef Saekerhett het volgende:
Poostema, Poostema, pedobear die belde en hij vond het goed, hoera!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef jpg97 het volgende:
SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN, VROUWEN MET EEN DIKKE KOP DAAR HOUD IK NIET ZO VANGepikt van Hans Teeuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef jpg97 het volgende:
SNELKOOKPAN, SNELKOOKPAN, VROUWEN MET EEN DIKKE KOP DAAR HOUD IK NIET ZO VANDeze wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik, klik, klik,quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat kan wel, dat kan wel, dus doe je tentzeil uit, met je dikke reet en snel.
Sorry dan, sorry dan, ik doe mijn broek al uit, kom we nemen het er van!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Poostema het volgende:
[..]
Klik, klik, klik,
kijk naar m'n fobo, IK BEN NIET DIK!
Poostema, Poostema eet eens vaker friet het lijkt wel anorexia!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:13 schreef Poostema het volgende:
[..]
Klik, klik, klik,
kijk naar m'n fobo, IK BEN NIET DIK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |