Suffe reefteef muts. Hoe ik er überhaupt volgens zijn droom uitzag!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je was zijn tweelingbroer, wat denk je?
Nog niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef L0t.. het volgende:
Wat heb je gedroomd over mij Bp?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik een neger meenemen uit de stad, hem vijf euro geven, en mijn ouders dan in de zeik nemen dat we al een jaar een relatie hebben en dat ik zwanger ben?
ALS ZE ZIJN TWEELINGBROER BENT, LIJK JE TOCH OP HEM.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Suffe reefteef muts. Hoe ik er überhaupt volgens zijn droom uitzag!
Kookai en een wc.quote:
Ligt je pa daar opeens met een hartaanval, jij zo HAHA 1 APRIL!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik een neger meenemen uit de stad, hem vijf euro geven, en mijn ouders dan in de zeik nemen dat we al een jaar een relatie hebben en dat ik zwanger ben?
HOE IK ER ÜBERHAUPT UITZAG IN ZIJN DROOM!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ALS ZE ZIJN TWEELINGBROER BENT, LIJK JE TOCH OP HEM.
Ja, of een marokkaan of een turk.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOE IK ER ÜBERHAUPT UITZAG IN ZIJN DROOM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Of alle drie en dan zeggen dat ik niet weet wie de vader is omdat we een gangbang deden.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of een marokkaan of een turk.
quote:
Echt welquote:Op donderdag 1 april 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik over 4EBE.En Bragi, en L0t, en iedereen.
![]()
Ja, dat is de beste optie.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of alle drie en dan zeggen dat ik niet weet wie de vader is omdat we een gangbang deden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Vuile vieze gore...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik bedoelde dat iedereen zei dat ze over 4EBE droomde nadat ik mijn droom over 4EBE had gepost.quote:
quote:
NEE, WACHT!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga horizontaal staan. JOOOEEEEE!
Vertel?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik over 4EBE.En Bragi, en L0t, en iedereen.
![]()
Nee!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Fascination het volgende:
Oh Bragi, had ik weleens verteld dat ik over je gedroomd had?
Oh. Ohjaquote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat iedereen zei dat ze over 4EBE droomde nadat ik mijn droom over 4EBE had gepost.
"Beste meneer... mevrouw... het is waar..."quote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En jij er dan naast, als de maatschappelijk werker.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef Fascination het volgende:
Ik lach me dood.4EBE dit is ook echt wat voor jou. Bejaarden.
Ah. Zo. Nu snap ik 'm ook.quote:
Trustenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga horizontaal staan. JOOOEEEEE!
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Beste meneer... mevrouw... het is waar..."
Even kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:24 schreef Fascination het volgende:
Ik lach me dood.4EBE dit is ook echt wat voor jou. Bejaarden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:30 schreef Fascination het volgende:
@Bragi: was al een tijd geleden, dus kan het niet heel gedetailleerd meer vertellen. Maar je was me iets aan 't laten zien op je mobieltje en volgens mij maakte je daar een irritante opmerking over wat mij woedend maakte. Toen ging ik stoelen tegen de muur gooien.
Ja van tongquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Maar ondanks dat ik de link al 3 keer gepost heb, hebben jullie nou het nieuwe subforum al gezien?
Zo typischquote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Tweakers weer normaal he, je kan even leuk doen maar genoeg is genoeg natuurlijk
Ja, en gelijk weer weg geklikt. Ik vind Tong80 (en alles wat met hem te maken heeft) totáál niet boeiend of grappig.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Maar ondanks dat ik de link al 3 keer gepost heb, hebben jullie nou het nieuwe subforum al gezien?
Ja, prachtig, he.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Er valt niks te laten zien op mijn ouderwetsche mobiel?Behalve wat sms'jes misschien.
En zelfs in m'n dromen weet ik je nog pissig te maken.
Hoe komt dat?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, prachtig, he.Maar nu maak je me niet meer pissig, hoor.
Weet ik niet. Misschien word ik er immuun voor of zo.quote:
quote:
Je wordt ouder en verstandiger.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien word ik er immuun voor of zo.
Ja, die ogenquote:Op donderdag 1 april 2010 00:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahahah, en die verkoopster helemaal in paniek![]()
Fuck you ?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:47 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
En daarna die opa in de rolstoel. Prachtig.
Ook die opa in dat tweede filmpje in de muziekzaak.
Wat vind je van Bear en heaven en/of Two door cinema club?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:33 schreef Maisnon het volgende:
Joah.quote:
quote:
Die eerste heb ik even geluisterd maar niet goed toen en die tweede ken ik niet echtquote:Op donderdag 1 april 2010 00:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat vind je van Bear en heaven en/of Two door cinema club?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:20 schreef WillFerrell het volgende:
DR ZIT WAT OP JULLIE NEUZEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga vandaag geen schoenen aantrekken met veters.![]()
![]()
moggeee
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
dus je gaat niet veel posten ?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:58 schreef Broekpaling het volgende:
Die eend haunt me nog steeds, ben vet beroerd.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Bwurgh, de chocomel is ook al flauw. VERDOMME EEND, IK HEB TOCH SORRY GEZEGD!
0 topics op naam. 14.gif![]()
Anders geil je even op je postcount gast.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dus je gaat niet veel posten ?
haphaphapquote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders geil je even op je postcount gast.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
aaaaaaaaahquote:Op donderdag 1 april 2010 09:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Anders geil je even op je postcount gast.
Fiets' zijn postcount jaaaaaaa
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 09:04:45 ]![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
aaaaaaaaah
[ afbeelding ]
Fiets' zijn postcount jaaaaaaa
verkeerde eend ja?quote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
jeutje chaiquote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Chai het volgende:
[..]
aaaaaaaaah
[ afbeelding ]
Fiets' zijn postcount jaaaaaaakijk jij zo
Gaaaaast.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, nee, ik was het niet![]()
Bedoelde je zoiets?0 topics op naam. 14.gif![]()
Jij doet altijd van "OMNOMNOM" als het over happen gaat.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wees dan ook eens duidelijk, viswijf0 topics op naam. 14.gif![]()
Oooooh ja. Zeg dat danquote:Op donderdag 1 april 2010 09:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij doet altijd van "OMNOMNOM" als het over happen gaat.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wees dan ook eens duidelijk, viswijf
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooooh ja. Zeg dat dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.![]()
![]()
dat klinkt sappigIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
En dan bevuil je jezelf?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.0 topics op naam. 14.gif![]()
bookmarkedquote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Je bus is lek?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
kenkers wat een hondeweer net. En ik kan zo weer terugrijden.![]()
Wat een mietjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee mijn pa moet nieuwe ruitenwissers op de wagen.![]()
![]()
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.![]()
Ja, maar dan ben je ook wel tering domquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.![]()
![]()
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een neger aan de bumper klemmen met een zwabber.![]()
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
"Maar het NRC zei..."quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
Dat lijkt teveel op zwaar werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.0 topics op naam. 14.gif![]()
Of gewoon jezelf voor je kop slaanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.Precies, wat voor achterlijk kuddedier ben je danquote:![]()
![]()
Stel je voorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt teveel op zwaar werk.![]()
![]()
Kenker, biggest prank zou zijn dat ik helemaal niet naar school hoef vandaag voor een paasviering.
Ik heb ze expres ontknoopt.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, ik doe vandaag schoenen zonder veters aan0 topics op naam. 14.gif![]()
Paasviering op school.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:25 schreef wolvendagen het volgende:
Kenker, biggest prank zou zijn dat ik helemaal niet naar school hoef vandaag voor een paasviering.
Nee, er stond niet 'Wat anders'quote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik wat anders.![]()
![]()
paasviering?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:25 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik zo de hoofdzekering van het pand eruit halen? HIHI EINS APRIL, en iedereen in paniek.0 topics op naam. 14.gif![]()
Whehequote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik zo de hoofdzekering van het pand eruit halen? HIHI EINS APRIL, en iedereen in paniek.
Of mensen bellen dat ze om 1 uur naar huis mogen![]()
![]()
quote:![]()
pwndIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
sowieso, paasvieringquote:
Nee gewoon algemeen, voel me niet zo tof vandaag.quote:
Die eend straft me denk ik.
Vriendin die lollig denkt te zijn op de vroege morgen en haar auto zo achter mij parkeert dat ik niet weg kan. Nu ben ik zo lollig geweest om gewoon haar auto mee te nemen. Zal d'r leren.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
Vriendin die lollig denkt te zijn op de vroege morgen en haar auto zo achter mij parkeert dat ik niet weg kan. Nu ben ik zo lollig geweest om gewoon haar auto mee te nemen. Zal d'r leren.! Die lompe Amerikaan.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee gewoon algemeen, voel me niet zo tof vandaag.
Die eend straft me denk ik.![]()
Maar das wel stom
Heb dat ook wel eens, dat ik me gewoon kut voel, zonder duidelijk aanwijsbare reden ofzo
![]()
![]()
Ik neem vanavond de trein naar huis.quote:Heb ik er wel voor over, voor een 1 april grap van haar die backfired.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem vanavond de trein naar huis.Heb ik er wel voor over, voor een 1 april grap van haar die backfired.
! Als je dat flikt!
![]()
En dan zeggen dat ik hem verkocht heb of zo. Ik moet er nog even goed over nadenken.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dat gaat te ongeloofwaardig worden.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik hem verkocht heb of zo. Ik moet er nog even goed over nadenken.![]()
Als je echt met de trein naar huis gaat moet je zeggen dat je bent aanreden opweg naar huis, je hebt niks maar de auto is afgesleept want die kon niet meer rijden.![]()
Is ze een beetje een happer? Hoe zou ze reageren? BOBBY, VUIGE @%$%!
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat te ongeloofwaardig worden.![]()
Als je echt met de trein naar huis gaat moet je zeggen dat je bent aanreden opweg naar huis, je hebt niks maar de auto is afgesleept want die kon niet meer rijden.![]()
Is ze een beetje een happer? Hoe zou ze reageren? BOBBY, VUIGE @%$%!![]()
Maar anders zou ze het zomaar geloven waarschijnlijk.
Mehehe.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.![]()
Ik trap daar altijd inquote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.![]()
. Maar mijn vriend heeft wel dat stalen gezicht
![]()
![]()
Wtf, er schijnen aardig wat moffen naar NL op vakantie te gaan voor het weekend.
WAAROM?Het is kutweer gek.
Ik dacht dat je een stalen leuning ging zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik trap daar altijd in. Maar mijn vriend heeft wel dat stalen gezicht
![]()
![]()
Om alvast kuilen te gravenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, er schijnen aardig wat moffen naar NL op vakantie te gaan voor het weekend.
WAAROM?Het is kutweer gek.
![]()
![]()
Jammer dat ie zilver en een station is. Anders was het een goede grap geweest. Had ik hem via email gestuurd of zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hier is alvast een foto Bobby:
[ afbeelding ]
Die auto heeft hij helegaar niet volgens mij.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hier is alvast een foto Bobby:
[ afbeelding ]
![]()
Zijn alleen verkeerde velgen.
Ach, een blauwe sedan is zo gevondenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat ie zilver en een station is. Anders was het een goede grap geweest. Had ik hem via email gestuurd of zo.Ik kom erop terug
![]()
Photoshoppeuh!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn alleen verkeerde velgen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die auto heeft hij helegaar niet volgens mij.![]()
![]()
Alsof belijning en vrachtwagen overeen komen met het Nederlansche beeld.quote:0 topics op naam. 14.gif![]()
Zulke trucks en gele strepen hebben we niet in NL.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
stalen leuning?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een stalen leuning ging zeggen
![]()
![]()
![]()
Nu nog een mooi verhaaltje eromheen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof belijning en vrachtwagen overeen komen met het Nederlansche beeld.Ik dacht dat je een vriendin hadquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke trucks en gele strepen hebben we niet in NL.
Dan photoshop je die toch wit. En ja, dat soort trucks rijden er wel; niet veel, maar ze zijn er zeker wel.![]()
Zitten er echt van die achterlijk grote velgen onder bij haar?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooi verhaaltje eromheen.
Ja, eeuh, er stak ineens een klein wit konijntje overquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooi verhaaltje eromheen.![]()
![]()
Die zijn toch standaard?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zitten er echt van die achterlijk grote velgen onder bij haar?![]()
Wtf jitzzzzequote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de leuning van je vriend. Dat die staalhard is. Ofzo
![]()
![]()
Is het ook. En een bocht omgaan, ho maarquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch een kotslelijk hok.![]()
![]()
Lafjes ertegenaan hangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, heeft hij dat niet? Altijd zo'n half hard worstje?0 topics op naam. 14.gif![]()
Ja.quote:Sowieso zijn het halve vrachtwagen wielen.
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch een kotslelijk hok.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, dat was de zin die ik zocht
Lafjes ertegenaan hangen![]()
![]()
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Sowieso zijn het halve vrachtwagen wielen.
Ja, als je van blokkendozen houdtquote:[..]
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.![]()
![]()
Jongeuhquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, heeft hij dat niet? Altijd zo'n half hard worstje?
Waarom ben jij daarin geïnteresseerd
![]()
![]()
Geen flauw ideequote:Op donderdag 1 april 2010 10:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.![]()
![]()
Ik heb totaal niks met 9 van de 10 nieuwe Amerikaanse auto's. Europese trouwens ook niet. Ik ben echt weg van klassiekers.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Sowieso zijn het halve vrachtwagen wielen.
[..]
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.Met name muscle cars.
Dat is van Jiskefetquote:Op donderdag 1 april 2010 10:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.
![]()
![]()
Waarom geef je geen antwoord?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JongeuhWaarom ben jij daarin geïnteresseerd
![]()
![]()
Flauw dat je zelf geen muscle's hebtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb totaal niks met 9 van de 10 nieuwe Amerikaanse auto's. Europese trouwens ook niet. Ik ben echt weg van klassiekers.Met name muscle cars.
![]()
![]()
Volgens mij zit er meer vorm in dan een Dodge Charger hoor.quote:![]()
Edoch wil ik die Dodge.
Geen idee, heb nooit in een Charger gereden.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij zit er meer vorm in dan een Dodge Charger hoor.![]()
Edoch wil ik die Dodge.
Ja, dat sowieso.![]()
![]()
Waarom zou ik jou informeren over de hardheid van m'n vriend's 'leuning'quote:
Maar als je het echt wilt weten, ik heb niets te klagen![]()
![]()
Geen idee, je begint er zelf over. En dan ineens terugkrabbelenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou informeren over de hardheid van m'n vriend's 'leuning'
Maar als je het echt wilt weten, ik heb niets te klagen![]()
![]()
Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flauw dat je zelf geen muscle's hebt0 topics op naam. 14.gif![]()
![]()
Best leuk om op 1 april het gehele herentoilet van toiletrolwikkels te voorzien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Wtf, ik ben er helemaal niet over begonnenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, je begint er zelf over. En dan ineens terugkrabbelen
Jij begon over die stalen leuning, terwijl ik het had over een stalen gezicht
![]()
![]()
Waarom niet ook op de vrouwenwc?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Best leuk om op 1 april het gehele herentoilet van toiletrolwikkels te voorzien![]()
Ja dag, nou niet de boel om gaan draaienquote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wtf, ik ben er helemaal niet over begonnenJij begon over die stalen leuning, terwijl ik het had over een stalen gezicht
![]()
![]()
Daar mag ik niet binnenquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Omdat het een duur kantoor is en ik de vrouwelijke partners liever niet ongeriefquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je daar iets van aan?
Omdat het een duur pand is? Nou enquote:Op donderdag 1 april 2010 10:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat het een duur kantoor is en ik de vrouwelijke partners liever niet ongerief![]()
Toen je die camera plaatste had je daar ook geen moeite mee![]()
![]()
Lekker rustig hier
Ah, moeilijk?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Portalis het volgende:
[..]
Technische Juridische Lucht & Ruimtevaart Geneeskunde0 topics op naam. 14.gif![]()
Wie ben jij?quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
1 aprilquote:Op donderdag 1 april 2010 11:14 schreef ynuhh het volgende:
Het tentamen was echt een grap, zo makkelijk...![]()
![]()
HALLO
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Oké, oké. Ik weet alleen niet meer wat m'n password was van m'n Emimich account.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, ga is terug op je oude account, mafkees.
![]()
![]()
Florian Florian Florian.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef Portalis het volgende:
[..]
Oké, oké. Ik weet alleen niet meer wat m'n password was van m'n Emimich account.![]()
Wie maakt even een topic dat Florian weer gesignaleerd is onder een ander account?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem vanavond de trein naar huis.Heb ik er wel voor over, voor een 1 april grap van haar die backfired.
Banned, dood, geen zin.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Portalis het volgende:
Waar zijn Skylark, BK, Gupje, NG, afcajos, Rv etc. eigenlijk![]()
HAHAquote:
nee
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Skylark heeft een ban, NG heeft een ban, Reetveter mag van het weekend terug, BK = Otis2.0, Gupje is er af en toe nog en Jos is er wel, maar amper hier.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:42 schreef Portalis het volgende:
Waar zijn Skylark, BK, Gupje, NG, afcajos, Rv etc. eigenlijkBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:Hey chick!quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
hahaquote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Fixed.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Bambi.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
wie de fuck is die nieuwe
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
wie¿quote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Portalis? Dat is geen nieuwe.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
ik ken hem nietquote:
de eeuwige fokmaagdquote:
Wat precies?quote:Because I am so handsome and I am so bored
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jawel. Bovendien staat z'n originele naam nog vermeld hier.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
is het de nieuwe trend om met je tyfus accordeon in de metro te spelen?![]()
vast, maar dat spelen ze niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Accordeon - Frans Duijts. Goed nummer.
Één of ander roemeens kut liedje en dan ook nog zeiken om geld.![]()
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
vast, maar dat spelen ze niet.
Één of ander roemeens kut liedje en dan ook nog zeiken om geld.![]()
Nu nog witquote:maar straks doen we er blauw overheen. In de keuken overigens
!
Het was stom oranje.![]()
heb jij daar geen last van?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De Peruvian Flute Band is dan ook niet meer in.![]()
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.quote:Because I am so handsome and I am so bored
oh ja, twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.![]()
![]()
Twentequote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In Twente is zoiets hips als een metro nog niet bekend.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Stiletto'squote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schoenen zijn binnenkort van mij
VIVA LA ASSANGE¡![]()
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushaltequote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De dichtstbjzijnde straatzigeuners zijn 30 km van mij verwijderd.![]()
![]()
Voordeel is wel dat vrouwen alles inslikken daar.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalte
Ik ga niet happen.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere dingen; supermarkt, bakker en bushalteEn nu ga ik eens weer werken.
![]()
Bah, je hebt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte van het klimaat in Congo, maar voor deze tijd van het jaar is het weer aldaar vrij goed te noemen.
http://www.wunderground.com/global/stations/64459.html![]()
WF je wordt hier gevraagd:
Boze neger in de busI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oh lol. Het was niet mijn bedoeling om "![]()
![]()
![]()
" te posten in combinatie met wat hierboven staat.
Dat kan wel eens verkeerd opgevat worden.
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hallo Ynuhhhh, halloquote:Op donderdag 1 april 2010 12:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nu nog witmaar straks doen we er blauw overheen. In de keuken overigens
!
Het was stom oranje.? Wat is er met je oprechte interesse gebeurd?
![]()
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo Ynuhhhh, hallo? Wat is er met je oprechte interesse gebeurd?
![]()
Leuk, het is toch niet van dat ouderwetse oranje? Blauw vind ik bijna altijd mooi, dus het komt vast goed.![]()
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ooh oeps, sorry, ik had je berichtje niet gezien.![]()
Leuk, het is toch niet van dat ouderwetse oranje? Blauw vind ik bijna altijd mooi, dus het komt vast goed.saffierblauw
dus dat belooft wat.
M'n huisgenootje is nu lunchen en komt straks weer terug en dan gaat het blauw erop.![]()
Bedankt hé.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef wise het volgende:
WF je wordt hier gevraagd:
Boze neger in de bus![]()
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.![]()
![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
1 april?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.![]()
Je bent een man?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben dus al 2 maanden ofzo niet meer ongesteld geweest he. Dus ik test doen.. nou je raadt het al.
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ben al 3 maanden inmiddels. Aborteren is dus ook geen optie meer.![]()
quote:Wat denk je zelf?
Leuk leuk, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja van dat vage oranje, echt net niks. En ja het is heeel mooi blauwsaffierblauw
dus dat belooft wat.
M'n huisgenootje is nu lunchen en komt straks weer terug en dan gaat het blauw erop.
Succes voor straks dan maar. Ik ga even aan het werk voor een klant.
Doegdoeg.![]()
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
1 april vind ik zo een kutdag. Ik lijk wel autistisch dan.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat was een kostelijke grap BP.
HAHA, die grap herken ik dan wel weer.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet alleen op 1 april, WF. Niet alleen op 1 april.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: