Suffe reefteef muts. Hoe ik er überhaupt volgens zijn droom uitzag!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je was zijn tweelingbroer, wat denk je?
Nog niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef L0t.. het volgende:
Wat heb je gedroomd over mij Bp?[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik een neger meenemen uit de stad, hem vijf euro geven, en mijn ouders dan in de zeik nemen dat we al een jaar een relatie hebben en dat ik zwanger ben?
ALS ZE ZIJN TWEELINGBROER BENT, LIJK JE TOCH OP HEM.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Suffe reefteef muts. Hoe ik er überhaupt volgens zijn droom uitzag!
Kookai en een wc.quote:
Ligt je pa daar opeens met een hartaanval, jij zo HAHA 1 APRIL!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
Zal ik een neger meenemen uit de stad, hem vijf euro geven, en mijn ouders dan in de zeik nemen dat we al een jaar een relatie hebben en dat ik zwanger ben?
HOE IK ER ÜBERHAUPT UITZAG IN ZIJN DROOM!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ALS ZE ZIJN TWEELINGBROER BENT, LIJK JE TOCH OP HEM.
Ja, of een marokkaan of een turk.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:19 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
HOE IK ER ÜBERHAUPT UITZAG IN ZIJN DROOM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Of alle drie en dan zeggen dat ik niet weet wie de vader is omdat we een gangbang deden.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of een marokkaan of een turk.
quote:
Echt welquote:Op donderdag 1 april 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik over 4EBE.En Bragi, en L0t, en iedereen.
![]()
Ja, dat is de beste optie.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of alle drie en dan zeggen dat ik niet weet wie de vader is omdat we een gangbang deden.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Vuile vieze gore...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ik bedoelde dat iedereen zei dat ze over 4EBE droomde nadat ik mijn droom over 4EBE had gepost.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |