quote:Op donderdag 1 april 2010 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wees dan ook eens duidelijk, viswijf
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooooh ja. Zeg dat dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.
En dan bevuil je jezelf?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.
bookmarkedquote:
Je bus is lek?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
kenkers wat een hondeweer net. En ik kan zo weer terugrijden.
Wat een mietjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee mijn pa moet nieuwe ruitenwissers op de wagen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.
Ja, maar dan ben je ook wel tering domquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een neger aan de bumper klemmen met een zwabber.
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
"Maar het NRC zei..."quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
Dat lijkt teveel op zwaar werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.
Of gewoon jezelf voor je kop slaanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.
Precies, wat voor achterlijk kuddedier ben je danquote:
Stel je voorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt teveel op zwaar werk.
Ik heb ze expres ontknoopt.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, ik doe vandaag schoenen zonder veters aan
Paasviering op school.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:25 schreef wolvendagen het volgende:
Kenker, biggest prank zou zijn dat ik helemaal niet naar school hoef vandaag voor een paasviering.
Nee, er stond niet 'Wat anders'quote:Op donderdag 1 april 2010 09:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik wat anders.
paasviering?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:25 schreef wolvendagen het volgende:
Kenker, biggest prank zou zijn dat ik helemaal niet naar school hoef vandaag voor een paasviering.
Whehequote:Op donderdag 1 april 2010 09:28 schreef Broekpaling het volgende:
Zal ik zo de hoofdzekering van het pand eruit halen? HIHI EINS APRIL, en iedereen in paniek.
quote:
sowieso, paasvieringquote:
Nee gewoon algemeen, voel me niet zo tof vandaag.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:01 schreef BobbyB het volgende:
Vriendin die lollig denkt te zijn op de vroege morgen en haar auto zo achter mij parkeert dat ik niet weg kan. Nu ben ik zo lollig geweest om gewoon haar auto mee te nemen. Zal d'r leren.
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 1 april 2010 09:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee gewoon algemeen, voel me niet zo tof vandaag.
Die eend straft me denk ik.![]()
Ik neem vanavond de trein naar huis.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik neem vanavond de trein naar huis.Heb ik er wel voor over, voor een 1 april grap van haar die backfired.
En dan zeggen dat ik hem verkocht heb of zo. Ik moet er nog even goed over nadenken.quote:
Dat gaat te ongeloofwaardig worden.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik hem verkocht heb of zo. Ik moet er nog even goed over nadenken.
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaat te ongeloofwaardig worden.![]()
Als je echt met de trein naar huis gaat moet je zeggen dat je bent aanreden opweg naar huis, je hebt niks maar de auto is afgesleept want die kon niet meer rijden.![]()
Is ze een beetje een happer? Hoe zou ze reageren? BOBBY, VUIGE @%$%!
Mehehe.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.![]()
Maar anders zou ze het zomaar geloven waarschijnlijk.
Ik trap daar altijd inquote:Op donderdag 1 april 2010 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha nou je het probleem is dat ik dat soort geintjes niet lang vol kan houden omdat ik dat nooit met een stalen gezicht kan zeggen.![]()
Maar anders zou ze het zomaar geloven waarschijnlijk.
Ik dacht dat je een stalen leuning ging zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik trap daar altijd in. Maar mijn vriend heeft wel dat stalen gezicht
Om alvast kuilen te gravenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf, er schijnen aardig wat moffen naar NL op vakantie te gaan voor het weekend.
WAAROM?Het is kutweer gek.
Jammer dat ie zilver en een station is. Anders was het een goede grap geweest. Had ik hem via email gestuurd of zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hier is alvast een foto Bobby:
[ afbeelding ]
Die auto heeft hij helegaar niet volgens mij.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
Hier is alvast een foto Bobby:
[ afbeelding ]
Ach, een blauwe sedan is zo gevondenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat ie zilver en een station is. Anders was het een goede grap geweest. Had ik hem via email gestuurd of zo.
Photoshoppeuh!quote:Op donderdag 1 april 2010 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn alleen verkeerde velgen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die auto heeft hij helegaar niet volgens mij.
Alsof belijning en vrachtwagen overeen komen met het Nederlansche beeld.quote:
Zulke trucks en gele strepen hebben we niet in NL.quote:
stalen leuning?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een stalen leuning ging zeggen
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof belijning en vrachtwagen overeen komen met het Nederlansche beeld.
Ik dacht dat je een vriendin hadquote:Op donderdag 1 april 2010 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke trucks en gele strepen hebben we niet in NL.
Zitten er echt van die achterlijk grote velgen onder bij haar?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooi verhaaltje eromheen.
Ja, eeuh, er stak ineens een klein wit konijntje overquote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooi verhaaltje eromheen.
Die zijn toch standaard?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zitten er echt van die achterlijk grote velgen onder bij haar?
Wtf jitzzzzequote:Op donderdag 1 april 2010 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, de leuning van je vriend. Dat die staalhard is. Ofzo
Is het ook. En een bocht omgaan, ho maarquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch een kotslelijk hok.
Lafjes ertegenaan hangen.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, heeft hij dat niet? Altijd zo'n half hard worstje?
Ja.quote:
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Echt? Wat is het toch een kotslelijk hok.
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha, dat was de zin die ik zocht
Lafjes ertegenaan hangen![]()
![]()
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Sowieso zijn het halve vrachtwagen wielen.
Ja, als je van blokkendozen houdtquote:[..]
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.
Jongeuhquote:Op donderdag 1 april 2010 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, heeft hij dat niet? Altijd zo'n half hard worstje?
Geen flauw ideequote:Op donderdag 1 april 2010 10:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.
Ik heb totaal niks met 9 van de 10 nieuwe Amerikaanse auto's. Europese trouwens ook niet. Ik ben echt weg van klassiekers.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja.Sowieso zijn het halve vrachtwagen wielen.
[..]
Mwa, vind het wel een stoer ding. Interieur is sowieso wel aardig.
Dat is van Jiskefetquote:Op donderdag 1 april 2010 10:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie zei dat ook alweer? Het komt van fok! iig.
Waarom geef je geen antwoord?quote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JongeuhWaarom ben jij daarin geïnteresseerd
Flauw dat je zelf geen muscle's hebtquote:Op donderdag 1 april 2010 10:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb totaal niks met 9 van de 10 nieuwe Amerikaanse auto's. Europese trouwens ook niet. Ik ben echt weg van klassiekers.Met name muscle cars.
Volgens mij zit er meer vorm in dan een Dodge Charger hoor.quote:
Geen idee, heb nooit in een Charger gereden.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij zit er meer vorm in dan een Dodge Charger hoor.![]()
Edoch wil ik die Dodge.
Waarom zou ik jou informeren over de hardheid van m'n vriend's 'leuning'quote:
Geen idee, je begint er zelf over. En dan ineens terugkrabbelenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou informeren over de hardheid van m'n vriend's 'leuning'
Maar als je het echt wilt weten, ik heb niets te klagen
Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flauw dat je zelf geen muscle's hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |