quote:Op donderdag 1 april 2010 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat dan wel? Wees dan ook eens duidelijk, viswijf
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oooooh ja. Zeg dat dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.
En dan bevuil je jezelf?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik word altijd heel duizelig en dan val ik bijna flauw, dus heb geen idee.
bookmarkedquote:
Je bus is lek?quote:Op donderdag 1 april 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
kenkers wat een hondeweer net. En ik kan zo weer terugrijden.
Wat een mietjequote:Op donderdag 1 april 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
nee mijn pa moet nieuwe ruitenwissers op de wagen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.
Ja, maar dan ben je ook wel tering domquote:Op donderdag 1 april 2010 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
NRC maakt ook een grapje. Gratis reizen met de trein. Boetes alles.
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een neger aan de bumper klemmen met een zwabber.
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
"Maar het NRC zei..."quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je ook wel tering dom
Dat lijkt teveel op zwaar werk.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, of je eigen arm naar buiten steken met zo'n trekker uit de badkamer.
Of gewoon jezelf voor je kop slaanquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NRC op z'n Amerikaans aanklagen voor 3 miljard.
Precies, wat voor achterlijk kuddedier ben je danquote:
Stel je voorquote:Op donderdag 1 april 2010 09:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat lijkt teveel op zwaar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |