SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Adelante op 01-04-2010 08:32:12 ]All good things are wild and free.
Oh boehoe. Meneer is gefrustreerd omdat hij hoopte eindelijk eens tieten te zien.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh boehoe. Meneer is gefrustreerd omdat hij hoopte eindelijk eens tieten te zien.
quote:
Homoquote:
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.quote:
Je liet je tieten anders maar wat graag zien. Ik meen dat ik daar al een discussie over met je heb gehad in een eerder topic. Echter was de uitkomst van dat topic dat je "aparte" wenkbrauwen hilarischer zijn dan je tieten.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.
tittels van titliciouzzzquote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor fiets, ik kan wel omgaan met die brompot.
Ik had daar gewoon een t-shirt aanquote:Op donderdag 1 april 2010 08:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je liet je tieten anders maar wat graag zien. Ik meen dat ik daar al een discussie over met je heb gehad in een eerder topic. Echter was de uitkomst van dat topic dat je "aparte" wenkbrauwen hilarischer zijn dan je tieten.
Tja. Maar iets te prominent in beeld allemaal. En waar huil ik precies? Ik noem je een attentionwhore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een t-shirt aanwat een huillie ben jij.
boeiendquote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja sterk hoor Fiets. Zeer sterk. Kom nog eens de internetridder uithangen.
Wet t-shirt?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had daar gewoon een t-shirt aanwat een huillie ben jij.
Ahw schat hoe lang sta je al droog? De volgende keer zal ik ze in me nek leggen goed?quote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Tja. Maar iets te prominent in beeld allemaal.
Ik klaag toch niet over tieten? Ik klaag nergens. Ik noem de TS een attentionwhore.quote:Op donderdag 1 april 2010 08:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend
er staan hier tieten en jij komt klagen
= homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |