Ja, ik kan daar dus echt totaal niet mee omgaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je tentamen morgen?
L0t.. de herkauwer
Heb je wel een week vrij na je tentamens?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar dus echt totaal niet mee omgaanDie druk en het besef dat je gewoon nog ZOveel moet doen en geen tijd. Ik ben dan echt een neuroot
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een week vrij na je tentamens?
Dan kun je relaxen.
Ik mag gelijk door tot de zomervakantie, zonder vrij![]()
![]()
Zegt meer wat over het niveau bij jou.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een tentamen met 12 vragen, waar je er 2 van mocht overslaan als je ze niet wist.
Dus eigenlijk kon je een 12 halen
Wtf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een tentamen met 12 vragen, waar je er 2 van mocht overslaan als je ze niet wist.
Dus eigenlijk kon je een 12 halen
Owja, de avondjes op de bank in het weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbij
ZEG,quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zegt meer wat over het niveau bij jou.
Exactly, maarja, zo ben ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, de avondjes op de bank in het weekend_!
Ja, moet je doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf?Ik moet echt eens een dagje meelopen met jou op die school.
Ik snap het probleem niet. Ik vergader al het hele jaar met minimaal 10 man, afgezien één kwartiel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet je doen.
Je lacht je helemaal dood.
Je moet volgend blok komen, dan moeten we met heel de klas een project doen.
Dat is 10 man.
Met 10 man vergaderen, afspreken en beslissingen maken.
Ik ben volgend blok ziek![]()
![]()
quote:
Net als Fas nodig ik jou ook uit om mijn klas nader te inspecteren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Ik vergader al het hele jaar met minimaal 10 man, afgezien één kwartiel.
PM me maar wanneer ik langs kan komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als Fas nodig ik jou ook uit om mijn klas nader te inspecteren...
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
PM me maar wanneer ik langs kan komen.
Oei oei. Spelen met vuur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
Ik moest even de groeten doen van:
NoelGallagher
Dan ben je zeker nooit meer in de sc, he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbij
Posten namens gebandequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
NoelGallagher
Ik denk het niet, wat een gemis zal dat zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nooit meer in de sc, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wat een gemis zal dat zijn
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar kreeg ik 48 uur voor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
NoelGallagher
Lekker rustig is het dan he?quote:
Misschien is dat ook van toepassing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik las Bt's.
Ja.quote:
Toen was jij hier nog niet eens.quote:
Wat heeft het dan met mij te maken of de periodequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Toen was jij hier nog niet eens.
Die rechter: krab krabquote:
Shush.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met mij te maken of de periode
Neuken?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef L0t.. het volgende:
Damn, ik lees nu over feces braken. Poep kotsen dus.
Ohja, buikgriepquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Waar had zh het nou over... iets met spuitdiarree ofzo.
Want hij had het noro-virus.
Ik moest zo hard lachen.
No.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
How about no? Is no good enough?
Projectielbraken slaat echt helemaal nergens op bij buikgriepquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWNEE!!!
Het was projectielbraken...x infinity...
Nee?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Projectielbraken slaat echt helemaal nergens op bij buikgriep
Wheheheheehhequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
Hij was dus aan het overdrijven?
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee?
Hij was dus aan het overdrijven?
OMG !!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
JaBij een buikgriep ben je gewoon misselijk.
Projectiel braken is dat je ineens moet braken uit het niets, bijvoorbeeld bij een hersenschudding ofzo. Komt in ieder geval door drukverhoging in de hersenen wat het braakcentrum prikkelt. Dus dat was wel echt heel erg bullshit dan
Just fucking say what's going on already.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Ben jij dat, zh?quote:
Niks, dat zh zo'n sukkel isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Just fucking say what's going on already.
Nouja, zo grappig was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef Crack_ het volgende:
![]()
O HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH OKE.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, dat zh zo'n sukkel is!
Hij zat bij mij ook allemaal zielig te doen en shit en toen zei ik al van stel je eens niet zo aan!!!!!!!!!
Jawel, hij overdreef atlijd en als je dan iets zei dan was het van "hallo ik ben ziek hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, zo grappig was het nou ook weer niet
Ik snap de hint: weltrustenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga pitten.
Uhh, staats-bestuursrecht, europees recht, internationaal recht. De rest had ik volgens mij wel gehaald. Niet dat er nog veel overblijft danquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Fascination het volgende:
Maar L0t, jij hebt toch ook rechten aan de ru gedaan? Welke vakken had je niet gehaald?
Geen idee, op het internet is alles mogelijk.quote:
Okéquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, hij overdreef atlijd en als je dan iets zei dan was het van "hallo ik ben ziek hoor"
En als ik dan nu hoor dat ik gelijk heb, dan vind ik het zo triest dat het grappig is!
Ik had het nog over die eend, you perv!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de eend dood want hij haunt me al.![]()
Onder de douche was de shampoo bijna leeg en het maakte het geluid van een eend als ik er in kneep.![]()
Vannacht heb ik zeker een nachtmerrie.Silence of the ducks.
0 topics op naam. 14.gif
Hij liep al stage in een verpleegtehuis en moest bijna overgeven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OkéZal nog wat worden als hij in het ziekenhuis moet werken dan
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het nog over die eend, you perv!
IK WIL DAT OOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de eend dood want hij haunt me al.![]()
Onder de douche was de shampoo bijna leeg en het maakte het geluid van een eend als ik er in kneep.![]()
WELK MERK SHAMPOO HEB JE?
Elke keer als je wat shampoo neemt: KWEK KWEK KWEK !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
EN TERECHTquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij liep al stage in een verpleegtehuis en moest bijna overgeven.![]()
![]()
![]()
Ik moet van hem een beetje overgeven, door die inhammen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het nog over die eend, you perv!
MAAR HIJ WAS HEUL NIET STIL WANT HIJ MAAKTE GELUIDEN VAN EEN EEND!!!11111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is de eend dood want hij haunt me al.![]()
Huidschilfer-overkill.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef Devvie het volgende:
[..]
EN TERECHT
kakluiers van incontinente bejaarden
bejaarden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK WIL DAT OOK!
WELK MERK SHAMPOO HEB JE?
Elke keer als je wat shampoo neemt: KWEK KWEK KWEK !
Ik vind dat echt zo typisch mannelijk, die kunnen echt nergens tegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet toch ook niet overgeven van jouw inham?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet van hem een beetje overgeven, door die inhammen.
Pics van de kast waar ze instaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Ik pak net welke zeep en shampoo er vooraan in het rek staat. Wij hebben echt 38 duizend verschillende flacons met bende.
Ahaa. Ik had zo'n moeite met strafrecht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uhh, staats-bestuursrecht, europees recht, internationaal recht. De rest had ik volgens mij wel gehaald. Niet dat er nog veel overblijft dan
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet van hem een beetje overgeven, door die inhammen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Pics van de kast waar ze instaandie MOET wel groot zijn
Bp je haar danst.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Ik pak net welke zeep en shampoo er vooraan in het rek staat. Wij hebben echt 38 duizend verschillende flacons met bende.
In zn bek schijten, ik doe meequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hem nog steeds niet tegen gekomen op den haag CS![]()
Wat zal ik dan doen?
Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa. Ik had zo'n moeite met strafrecht.Terwijl dat qua stof niet echt een moeilijk vak was.
Mannen sowiesoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo typisch mannelijk, die kunnen echt nergens tegen
!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?quote:
Ik ben nog steeds bezig met rechten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoMaar was wel één van de leukste vakken vond ik. Spreekt tenminste een beetje tot je verbeelding i.t.t. staatsrecht ofzo. Maar wat doe jij nu dan?
Je hebt het niet zo op mannen, nee?quote:
Kloptquote:
Misschien dat je een prikje voelt ofzo...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
M'n vader stelt zich ook altijd aan, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet sprekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?
Niet die in mn projectgroep iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mannen, nee?
Ohh joh! Goed manquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met rechten.Moet alleen nog het masterjaar.
Kijk z'n last.fm via die van wd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
The mongol song.quote:
Ik snap het niet... ze gingen met een bal rollen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet spreken.
Dat hele verhaal begon zo "Ja eerst voorstellen en toen gingen we met de bal rollen " en toen onderbrak ik hem al want ik hoef echt niet te weten hoe een bal rolt enzo.
Ik niet, straks is het mijn schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het niet... ze gingen met een bal rollen?
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk z'n last.fm via die van wd.
Projectgroepen sowieso.quote:
Ja die oudjes, weet ik veel waaromquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een last fm en ik weet niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktAls laatste persoon op aarde ofzo
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, straks is het mijn schuld.
Lemme see.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktAls laatste persoon op aarde ofzo
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoondquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die oudjes, weet ik veel waarom. Ohja, en ik weet dat hij alleen stond met een vent MAAR DAT MOCHT NIET WANT DIE MAN MOCHT NIET ZONDER HULP !!! PANIEK PANIEK PANIEEEEEK
"Is er iets gebeurd dan?"
"nee"
"....."![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoond
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?
Nee, zoals je weet hebben vrouwen geen humor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand hier nog goeie grappen voor morgen bedacht?
Ja, ik kom niet opdagen en zeg dat ik dacht dat het al weekend was.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand hier nog goeie grappen voor morgen bedacht?
Nee, maar bij hem is alles mijn schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?
Jij,quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoond
Heb je nou je Chanel-shit?quote:
Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet opdagen en zeg dat ik dacht dat het al weekend was.
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh joh! Goed manWat ga je voor master doen?
Soms heb ik wel eens spijt dat ik gestopt ben met rechten als ik de rekeningen van m'n moeders advocaat zie
Da's zielig, straks breekt ie z'n benenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daar
Prachtig systeem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar de stad.
Komt vast goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.Maar tanden op elkaar en er tegenaan.
Ik wil burgerlijk recht gaan doen met arbeidsrecht, maar eerst zien dat ik bepaalde vakken uit m'n bachelor haal.
Van de vakken die je niet haalde is eigenlijk alleen staats- en bestuursrecht van belang als je Nederlands Recht deed. Dus echt slecht heb je het dan niet gedaan. Maar nu kun je zieke mensen helpen.![]()
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig systeem.
Heb je wel een afspraak ?
Dat is norit.quote:
De jouwe huiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zegt een eendje als je er overheen rijdt?
En anders sla je hem met je handtas?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."
Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En anders sla je hem met je handtas?
Too. Late. Dat zijn ze al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je wangen rood hebben geslapt als je hier was!
Heb je nog onmenselijke dingen gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Lijfstraffen zijn leuker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".
quote:
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijfstraffen zijn leuker.
Waarom niet beiden?
Hit me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
Dan ga jij gewoon naar huis en ga je "thuiswerken"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Anders doe je je sporen ook even aan.
Wel die met wieltjes, anders heeft het geen effect.
Ik heb al studievertraging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Komt vast goedLoop je tot nu toe wel nominaal of niet?
Ja, zieke mensen helpen is ook leukMaar ik wil hierna wel z.s.m. een master gaan doen, maarja, waar heb ik het over. Ik moet m'n P nog halen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"
Doe normaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
Ja, kiek uut, want ik doe het bij jou, BAM JONGE.quote:
Bp, de man van de geluidseffecten, hoor.quote:
Laatste minuten van deze maand, nog snel even mijn internet er doorheen jagen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wanneer ga je me die foto sturen?
4EBE liet een kutscheetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bp, de man van de geluidseffecten, hoor.![]()
Kijk deze dan: pfffffffffff
Oke, ik kiek al uut.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kiek uut, want ik doe het bij jou, BAM JONGE.
Maar studeer jij ook aan de ru dan trouwens? Want anders zouden wij nu eigenlijk in hetzelfde jaar zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al studievertraging.![]()
Ja, ik denk dat het qua niveau ook een behoorlijk verschil is.Het is altijd goed om ambities te hebben.
Send it baby. DO IT.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste minuten van deze maand, nog snel even mijn internet er doorheen jagen.
* Facepalm.quote:
*streelt 4ebe's billen*quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik kiek al uut.![]()
* Wegsluipt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*streelt 4ebe's billen*Moh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ja, aan de ru. Nee, denk het niet. Ik had al klaar moeten zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar studeer jij ook aan de ru dan trouwens? Want anders zouden wij nu eigenlijk in hetzelfde jaar zitten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*streelt 4ebe's billen** Nu keihard wegrent, met een grote stofwolk ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Plaatsvervangend JA !quote:
Ik weet je te vinden, smatje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Nu keihard wegrent, met een grote stofwolk ...
Epic time fail.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
Jullie veters zitten los!!!1!!!!!!@~!1april!!!!!LOL!@!~~
Eng.quote:
Kijk maar uit, er staat een neger achter je.quote:
Dan kom ik weer terug.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA 1 april, ik streel 4ebe's billen niet.
Een eend zegt kwek, geen kwak.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoorde een eend kwak zeggen.
Dat ken niet, ik leg op de bank.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er staat een neger achter je.
Kwik.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een eend zegt kwek, geen kwak.
Welk jaar ben je begonnen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, aan de ru. Nee, denk het niet. Ik had al klaar moeten zijn.![]()
Misschien heb ik je weleens gezien.
Niet eens in bed?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ken niet, ik leg op de bank.
Die jij overgereden hebt, zou willen dat hij wat kwik in de buurt had.quote:
Kwok.quote:
Fuuuuuuuuuuuuquote:
2005quote:Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welk jaar ben je begonnen?
Wie weetMaar dan heb ik geen indruk achtergelaten
Dat was van een half uur geledenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was van een half uur geleden
1 april, eend in je bil?quote:
kc.quote:
Ohh, ken je dan Mieke die 3 jaar geleden in het bestuur van de JFV zat?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
2005
Je kwam me wel bekend voor toen ik je fobo bekeek.![]()
!!
Ja, daar kun je wel om lachen, maar die arme eend niet.quote:
Muil.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar kun je wel om lachen, maar die arme eend niet.
Misschien had ze wel kleine eendjes.
Alweer?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:07 schreef Fascination het volgende:
Morgen naar de kappert. Spannuuunddd.
Piepjes.quote:
32 maart? That's all?quote:
Aandachtsorgelsquote:Op donderdag 1 april 2010 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
Ik was zo net dus op die boerderij aan auto's aan het sleutelen en er stond zo een paard te briesen en om aandacht te vragen.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, ken je dan Mieke die 3 jaar geleden in het bestuur van de JFV zat?
Is alweer een hele tijd geleden, heur.quote:
Wat heeft fok! in petto?quote:
Hij was vet lief.quote:
Octo.quote:
Moest voor april, toch?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:10 schreef L0t.. het volgende:
KANKERRRRR, ik heb m'n belastingaangifte nog niet gedaan![]()
NU BEN JE TE LAAT! En jij als burger komt daar niet ongestraft onderuit.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:10 schreef L0t.. het volgende:
KANKERRRRR, ik heb m'n belastingaangifte nog niet gedaan![]()
Wat slecht.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Hihihi, mn ouders hebben waterbed en ik zei "JULLIE BED LEKT!!!" en mn mama schelden en ik lachen 1 APRILLLLLLL
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NU BEN JE TE LAAT! En jij als burger komt daar niet ongestraft onderuit.
Kijk dat ze bij de belasting 100 duizend aangiften kwijtraken en jij het nog een keer moet doen kan ze niks schelen.
Je bent zelf een 1 april grap.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
Ik wou dat die eend een 1 april grap was.
Vet bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een 1 april grap.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Devvie het volgende:
Jongens even serieus, ik had over broekpaling gedroomd vannacht
Had 'm mee naar huis genomen, dan had je wel lekker eendenborst met pasen nomnomquote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
Ik wou dat die eend een 1 april grap was.
Nee, is een grap.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja godver, staat daar een sanctie op ofzo?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik over 4EBE.En Bragi, en L0t, en iedereen.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:U doet geen of te laat aangifte
Voor het op tijd doen van aangifte geldt een coulancetermijn van 7 kalenderdagen na de uiterste aangiftedatum. Als uw aangifte binnen deze termijn bij ons binnen is, krijgt u geen aangifteverzuim. Als de aangifte later of helemaal niet bij ons binnenkomt, kunt u een boete krijgen van ¤ 61. Krijgt u geen boete, dan krijgt u een verzuimmededeling.
Nooit gehad.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had 'm mee naar huis genomen, dan had je wel lekker eendenborst met pasen nomnom
Graag gedaan.quote:
What the.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.
Vandaar dat je zoveel kunt posten op een dag
CONFESSION SC!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Fascination het volgende:
Oh Bragi, had ik weleens verteld dat ik over je gedroomd had?
Je was zijn tweelingbroer, wat denk je?quote:
Goh, devvie droomt over de wc...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.
Vandaar dat je zoveel kunt posten op een dag
Dit heb ik al eens verteld.quote:
1000 mijlen onder zee?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh, devvie droomt over de wc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |