Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa. Ik had zo'n moeite met strafrecht.Terwijl dat qua stof niet echt een moeilijk vak was.
Mannen sowiesoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo typisch mannelijk, die kunnen echt nergens tegen
!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij liep al stage in een verpleegtehuis en moest bijna overgeven.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?quote:
Ik ben nog steeds bezig met rechten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoMaar was wel één van de leukste vakken vond ik. Spreekt tenminste een beetje tot je verbeelding i.t.t. staatsrecht ofzo. Maar wat doe jij nu dan?
Je hebt het niet zo op mannen, nee?quote:
Kloptquote:
Misschien dat je een prikje voelt ofzo...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
M'n vader stelt zich ook altijd aan, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet sprekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?
Niet die in mn projectgroep iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mannen, nee?
Ohh joh! Goed manquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met rechten.Moet alleen nog het masterjaar.
Kijk z'n last.fm via die van wd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
The mongol song.quote:
Ik snap het niet... ze gingen met een bal rollen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet spreken.
Dat hele verhaal begon zo "Ja eerst voorstellen en toen gingen we met de bal rollen " en toen onderbrak ik hem al want ik hoef echt niet te weten hoe een bal rolt enzo.
Ik niet, straks is het mijn schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |