Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa. Ik had zo'n moeite met strafrecht.Terwijl dat qua stof niet echt een moeilijk vak was.
Mannen sowiesoquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo typisch mannelijk, die kunnen echt nergens tegen
!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij liep al stage in een verpleegtehuis en moest bijna overgeven.![]()
![]()
![]()
quote:
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?quote:
Ik ben nog steeds bezig met rechten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nouja, ik had geloof ik ook maar een 6 ofzoMaar was wel één van de leukste vakken vond ik. Spreekt tenminste een beetje tot je verbeelding i.t.t. staatsrecht ofzo. Maar wat doe jij nu dan?
Je hebt het niet zo op mannen, nee?quote:
Kloptquote:
Misschien dat je een prikje voelt ofzo...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
M'n vader stelt zich ook altijd aan, ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
KloptOok altijd als m'n vriend hoofdpijn heeft ofzo vraag ik me af of ik het überhaupt zou merken als ik precies die pijn zou voelen
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet sprekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal hij heus wel tegen jou vertelt hebben, neem ik aan?
Niet die in mn projectgroep iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het niet zo op mannen, nee?
Ohh joh! Goed manquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met rechten.Moet alleen nog het masterjaar.
Kijk z'n last.fm via die van wd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
The mongol song.quote:
Ik snap het niet... ze gingen met een bal rollen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik had het geduld niet om naar zn verhaal over stage te luisteren want het was toen al uit en ik wou hem niet spreken.
Dat hele verhaal begon zo "Ja eerst voorstellen en toen gingen we met de bal rollen " en toen onderbrak ik hem al want ik hoef echt niet te weten hoe een bal rolt enzo.
Ik niet, straks is het mijn schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:37 schreef L0t.. het volgende:
Wie PM't mij even een foto van ZH, ik ben nu wel benieuwd naar die inhammen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het niet... ze gingen met een bal rollen?
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kijk z'n last.fm via die van wd.
Projectgroepen sowieso.quote:
Ja die oudjes, weet ik veel waaromquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een last fm en ik weet niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktAls laatste persoon op aarde ofzo
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik niet, straks is het mijn schuld.
Lemme see.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb geen last.fm en weet niet hoe het werktAls laatste persoon op aarde ofzo
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoondquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die oudjes, weet ik veel waarom. Ohja, en ik weet dat hij alleen stond met een vent MAAR DAT MOCHT NIET WANT DIE MAN MOCHT NIET ZONDER HULP !!! PANIEK PANIEK PANIEEEEEK
"Is er iets gebeurd dan?"
"nee"
"....."![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoond
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?
Nee, zoals je weet hebben vrouwen geen humor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand hier nog goeie grappen voor morgen bedacht?
Ja, ik kom niet opdagen en zeg dat ik dacht dat het al weekend was.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
Iemand hier nog goeie grappen voor morgen bedacht?
Nee, maar bij hem is alles mijn schuldquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoezo, verwacht je dat ik hem dan ga opzoeken ofzo?
Jij,quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Degene die hem het eerst ving werd als eerst verschoond
Heb je nou je Chanel-shit?quote:
Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet opdagen en zeg dat ik dacht dat het al weekend was.
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh joh! Goed manWat ga je voor master doen?
Soms heb ik wel eens spijt dat ik gestopt ben met rechten als ik de rekeningen van m'n moeders advocaat zie
Da's zielig, straks breekt ie z'n benenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daar
Prachtig systeem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar de stad.
Komt vast goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.Maar tanden op elkaar en er tegenaan.
Ik wil burgerlijk recht gaan doen met arbeidsrecht, maar eerst zien dat ik bepaalde vakken uit m'n bachelor haal.
Van de vakken die je niet haalde is eigenlijk alleen staats- en bestuursrecht van belang als je Nederlands Recht deed. Dus echt slecht heb je het dan niet gedaan. Maar nu kun je zieke mensen helpen.![]()
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig systeem.
Heb je wel een afspraak ?
Dat is norit.quote:
De jouwe huiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zegt een eendje als je er overheen rijdt?
En anders sla je hem met je handtas?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."
Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En anders sla je hem met je handtas?
Too. Late. Dat zijn ze al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je wangen rood hebben geslapt als je hier was!
Heb je nog onmenselijke dingen gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Lijfstraffen zijn leuker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".
quote:
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijfstraffen zijn leuker.
Waarom niet beiden?
Hit me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
Dan ga jij gewoon naar huis en ga je "thuiswerken"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Anders doe je je sporen ook even aan.
Wel die met wieltjes, anders heeft het geen effect.
Ik heb al studievertraging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Komt vast goedLoop je tot nu toe wel nominaal of niet?
Ja, zieke mensen helpen is ook leukMaar ik wil hierna wel z.s.m. een master gaan doen, maarja, waar heb ik het over. Ik moet m'n P nog halen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"
Doe normaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |