Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En anders sla je hem met je handtas?
Too. Late. Dat zijn ze al.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je wangen rood hebben geslapt als je hier was!
Heb je nog onmenselijke dingen gezien de laatste tijd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Lijfstraffen zijn leuker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan dreig ik met "Terug naar de plantage".
quote:
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijfstraffen zijn leuker.
Waarom niet beiden?
Hit me!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als hij niet reageert op mijn dreigement, sla ik hem met mijn paardrijdzweep.
Dan ga jij gewoon naar huis en ga je "thuiswerken"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.
Nee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Anders doe je je sporen ook even aan.
Wel die met wieltjes, anders heeft het geen effect.
Ik heb al studievertraging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Komt vast goedLoop je tot nu toe wel nominaal of niet?
Ja, zieke mensen helpen is ook leukMaar ik wil hierna wel z.s.m. een master gaan doen, maarja, waar heb ik het over. Ik moet m'n P nog halen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee me jonge, ik heb een aansteker en zo'n stempel om hem te brandmerken. "NIGGERBITCH"
Doe normaalquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen z'n ingewanden zo via zijn poepert eruit geduwd zijn toen ik eroverheen ploegde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |