Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet opdagen en zeg dat ik dacht dat het al weekend was.
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh joh! Goed manWat ga je voor master doen?
Soms heb ik wel eens spijt dat ik gestopt ben met rechten als ik de rekeningen van m'n moeders advocaat zie
Da's zielig, straks breekt ie z'n benenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:45 schreef Maisnon het volgende:
1 april grappenzo de veters aan elkaar knopen van iemand die in een rolstoel zit
Er werd mij gezegd dat het kantoor om half 2 sloot vanwege Pasen, vast ook een 1 april grap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Da's geen grap in Afrika, maar gewoon het excuus van elke dag daar
Prachtig systeem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar de stad.
Komt vast goedquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat niet heel geweldig.Maar tanden op elkaar en er tegenaan.
Ik wil burgerlijk recht gaan doen met arbeidsrecht, maar eerst zien dat ik bepaalde vakken uit m'n bachelor haal.
Van de vakken die je niet haalde is eigenlijk alleen staats- en bestuursrecht van belang als je Nederlands Recht deed. Dus echt slecht heb je het dan niet gedaan. Maar nu kun je zieke mensen helpen.![]()
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prachtig systeem.
Heb je wel een afspraak ?
Dat is norit.quote:
De jouwe huiltquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wat zegt een eendje als je er overheen rijdt?
En anders sla je hem met je handtas?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik kom daar gewoon aan en ik zeg tegen die make-up neger: "HEY KATOENPLUKKER, IK HEB EEN PRIJSSIE GEWONNEN, EN JIJ GAAT MIJ HELPEN."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |