Ja, kiek uut, want ik doe het bij jou, BAM JONGE.quote:
Bp, de man van de geluidseffecten, hoor.quote:
Laatste minuten van deze maand, nog snel even mijn internet er doorheen jagen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wanneer ga je me die foto sturen?
4EBE liet een kutscheetje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bp, de man van de geluidseffecten, hoor.![]()
Kijk deze dan: pfffffffffff
Oke, ik kiek al uut.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kiek uut, want ik doe het bij jou, BAM JONGE.
Maar studeer jij ook aan de ru dan trouwens? Want anders zouden wij nu eigenlijk in hetzelfde jaar zittenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb al studievertraging.![]()
Ja, ik denk dat het qua niveau ook een behoorlijk verschil is.Het is altijd goed om ambities te hebben.
Send it baby. DO IT.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Laatste minuten van deze maand, nog snel even mijn internet er doorheen jagen.
* Facepalm.quote:
*streelt 4ebe's billen*quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik kiek al uut.![]()
* Wegsluipt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*streelt 4ebe's billen*Moh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ja, aan de ru. Nee, denk het niet. Ik had al klaar moeten zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maar studeer jij ook aan de ru dan trouwens? Want anders zouden wij nu eigenlijk in hetzelfde jaar zitten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
*streelt 4ebe's billen** Nu keihard wegrent, met een grote stofwolk ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Plaatsvervangend JA !quote:
Ik weet je te vinden, smatje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Nu keihard wegrent, met een grote stofwolk ...
Epic time fail.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Bragi het volgende:
Jullie veters zitten los!!!1!!!!!!@~!1april!!!!!LOL!@!~~
Eng.quote:
Kijk maar uit, er staat een neger achter je.quote:
Dan kom ik weer terug.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA 1 april, ik streel 4ebe's billen niet.
Een eend zegt kwek, geen kwak.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoorde een eend kwak zeggen.
Dat ken niet, ik leg op de bank.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, er staat een neger achter je.
Kwik.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een eend zegt kwek, geen kwak.
Welk jaar ben je begonnen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, aan de ru. Nee, denk het niet. Ik had al klaar moeten zijn.![]()
Misschien heb ik je weleens gezien.
Niet eens in bed?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat ken niet, ik leg op de bank.
Die jij overgereden hebt, zou willen dat hij wat kwik in de buurt had.quote:
Kwok.quote:
Fuuuuuuuuuuuuquote:
2005quote:Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welk jaar ben je begonnen?
Wie weetMaar dan heb ik geen indruk achtergelaten
Dat was van een half uur geledenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]