Ja, ik kan daar dus echt totaal niet mee omgaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je tentamen morgen?
L0t.. de herkauwer
Heb je wel een week vrij na je tentamens?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar dus echt totaal niet mee omgaanDie druk en het besef dat je gewoon nog ZOveel moet doen en geen tijd. Ik ben dan echt een neuroot
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je wel een week vrij na je tentamens?
Dan kun je relaxen.
Ik mag gelijk door tot de zomervakantie, zonder vrij![]()
![]()
Zegt meer wat over het niveau bij jou.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een tentamen met 12 vragen, waar je er 2 van mocht overslaan als je ze niet wist.
Dus eigenlijk kon je een 12 halen
Wtf?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag had ik een tentamen met 12 vragen, waar je er 2 van mocht overslaan als je ze niet wist.
Dus eigenlijk kon je een 12 halen
Owja, de avondjes op de bank in het weekendquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbij
ZEG,quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zegt meer wat over het niveau bij jou.
Exactly, maarja, zo ben ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, de avondjes op de bank in het weekend_!
Ja, moet je doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf?Ik moet echt eens een dagje meelopen met jou op die school.
Ik snap het probleem niet. Ik vergader al het hele jaar met minimaal 10 man, afgezien één kwartiel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, moet je doen.
Je lacht je helemaal dood.
Je moet volgend blok komen, dan moeten we met heel de klas een project doen.
Dat is 10 man.
Met 10 man vergaderen, afspreken en beslissingen maken.
Ik ben volgend blok ziek![]()
![]()
quote:
Net als Fas nodig ik jou ook uit om mijn klas nader te inspecteren...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet. Ik vergader al het hele jaar met minimaal 10 man, afgezien één kwartiel.
PM me maar wanneer ik langs kan komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als Fas nodig ik jou ook uit om mijn klas nader te inspecteren...
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
PM me maar wanneer ik langs kan komen.
Oei oei. Spelen met vuur.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
Ik moest even de groeten doen van:
NoelGallagher
Dan ben je zeker nooit meer in de sc, he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, heb dinsdag en woensdag nog toetsen. En dan die week erna begint stagevoorbereiding en moet je zo'n heel plan gaan maken met doelen en shit. En daarna begint m'n stage en is m'n leven sowieso voorbij
Posten namens gebandequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
NoelGallagher
Ik denk het niet, wat een gemis zal dat zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan ben je zeker nooit meer in de sc, he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, wat een gemis zal dat zijn
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Daar kreeg ik 48 uur voor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:58 schreef Maitje het volgende:
NoelGallagher
Lekker rustig is het dan he?quote:
Misschien is dat ook van toepassing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik las Bt's.
Ja.quote:
Toen was jij hier nog niet eens.quote:
Wat heeft het dan met mij te maken of de periodequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Toen was jij hier nog niet eens.
Die rechter: krab krabquote:
Shush.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met mij te maken of de periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |