Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dood, bonkabonk.. dan leeft ie echt niet meer hoor
Teef!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het leeft nog, hij sterft nu een langzame, pijnlijke dood.
Mijn god, dat mens dat is toch van d'r keukentrapje afgedonderd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Audrey Kitching. En varkens zijn dik in mijn beleving. Which she is not.
quote:
Hij crepeert. En hij huilt omdat je hem hebt laten liggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.![]()
![]()
[..]
Teef!Ik heb wel eens een paar duiven doodgereden maar die beesten zijn vliegende kanker.
Ik keek die eend ook nog in z'n ogen.
![]()
Ik ben in staat terug te gaan om z'n nek te breken mocht 'ie te liggen creperen.
Neuh, en daarbij deze lever ik morgen in want er staat 10.000 km op de teller, hoog tijd voor een verse met 6 km.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Belangrijker, schade aan de auto?
Da's net ingereden man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, en daarbij deze lever ik morgen in want er staat 10.000 km op de teller, hoog tijd voor een verse met 6 km.
Dit knaagt aan je hoofd gek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nohh, daar zou ik echt niet van kunnen slapen
Waar de fuck heb jij het over? Ben je trouwens chagrijnig?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn god, dat mens dat is toch van d'r keukentrapje afgedonderd.
Doodverwensing, banquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.![]()
![]()
[..]
Teef!Ik heb wel eens een paar duiven doodgereden maar die beesten zijn vliegende kanker.
Ik keek die eend ook nog in z'n ogen.
![]()
Ik ben in staat terug te gaan om z'n nek te breken mocht 'ie te liggen creperen.
Dat klopt.quote:
Klein beetje ja, Barca heeft gelijkgespeeld. Maar nee, dat mens ziet er niet uit. En zou ik haar tegenkomen op straat, dan zou ik haar ook echt keihard in d'r gezicht uitlachen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over? Ben je trouwens chagrijnig?
Ik wens je eeuwige ongesteldheid toe.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij crepeert. En hij huilt omdat je hem hebt laten liggen.
Wat krijg je er nu voor terug?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt.De enige auto waar meer dan 10k op staat is de mijne en die van m'n ma.
Stoer man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klein beetje ja, Barca heeft gelijkgespeeld. Maar nee, dat mens ziet er niet uit. En zou ik haar tegenkomen op straat, dan zou ik haar ook echt keihard in d'r gezicht uitlachen.
Dan bloed ik dood (net als die eend). Doodsverwensing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wens je eeuwige ongesteldheid toe.
Dezelfde.quote:
Je verdient het, beetje op mijn geweten gaan spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan bloed ik dood (net als die eend). Doodsverwensing.
Sport Edition wat? Ik weet nog steeds niet welke Jap je nu hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dezelfde.Maar deze is voor een week, volgende week de sport editie. Die ligt wat lekkerder op weg.
Slowly dying.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je verdient het, beetje op mijn geweten gaan spelen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hopen dat als ik een ijsje bij je haal je er niet zo uitziet.
Vind je niet, 4EBE?quote:
Het scheelt niet veel van een Getz hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sport Edition wat? Ik weet nog steeds niet welke Jap je nu hebt.
Yaris?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel van een Getz hoor.Maar voor auto van de zaak betalen we het liefst zo min mogelijk.
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.quote:
Als je hier was had ik wat met je gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.quote:
Boeiend, die linker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vindenquote:
Dat staat mij toevallig kenkergeil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vinden
Mannenquote:
Voor je tentamen morgen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben gewoon te gestresstIk kauw m'n kauwgom als een malle
Ja, maar niet in zo'n houdingquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat staat mij toevallig kenkergeil.
En jij maakt niet even foto's om te delen met ons?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
De hoorcollege docente had vandaag toch een kort rokje aan, zeg.Net tot over haar kont. Niet dat ik daar problemen mee had op zich.
Ik houd niet van baby's of kinderen, ik heb er echt niets mee en ik vrees dat ik aan het eind van het jaar twee kraambezoeken heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.Alsof je wil laten zien dat je arm en simpel bent.
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.Jongetjes sowieso niet btw.
Welja, nog een zonde erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn zonde afspoelen onder de douche. Aju!
DRESS ME, YOU LITTLE SLUT.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in zo'n houding![]()
Maar goed, jouw staat alles heb ik me laten vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |