Yaris?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel van een Getz hoor.Maar voor auto van de zaak betalen we het liefst zo min mogelijk.
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.quote:
Als je hier was had ik wat met je gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.quote:
Boeiend, die linker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vindenquote:
Dat staat mij toevallig kenkergeil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vinden
Mannenquote:
Voor je tentamen morgen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben gewoon te gestresstIk kauw m'n kauwgom als een malle
Ja, maar niet in zo'n houdingquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat staat mij toevallig kenkergeil.
En jij maakt niet even foto's om te delen met ons?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
De hoorcollege docente had vandaag toch een kort rokje aan, zeg.Net tot over haar kont. Niet dat ik daar problemen mee had op zich.
Ik houd niet van baby's of kinderen, ik heb er echt niets mee en ik vrees dat ik aan het eind van het jaar twee kraambezoeken heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.Alsof je wil laten zien dat je arm en simpel bent.
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.Jongetjes sowieso niet btw.
Welja, nog een zonde erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn zonde afspoelen onder de douche. Aju!
DRESS ME, YOU LITTLE SLUT.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in zo'n houding![]()
Maar goed, jouw staat alles heb ik me laten vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |