ja sinter klaasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Post normaal of post niet
je praat wartaal, vriend.
als je er eentje laat zetten, dan wel met vette kleuren ja, eensquote:
met geluid af stukje gekekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Kijk hoe mooi die kindjes van lange frans zijn.
Zet het geluid maar af.
Lelijk kind, man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Zet het geluid maar af.
Ik vind het echt bizar dat Yes-r vader is, hij lijkt echt 16 ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Zet het geluid maar af.
Ja, en gewoon hoe hij doet enzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat Yes-r vader is, hij lijkt echt 16 ofzo
Hij is dood, bonkabonk.. dan leeft ie echt niet meer hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme!Ben net opweg naar huis in de polder vol over een eend heen gereden.
![]()
Hij waggelde zo in paniek weg en bonkabonk ging het.Ik weet niet of 'ie dood is want ik heb niet getjekt, ik hoop het wel want het knaagt aan m'n hoofd.
Het leeft nog, hij sterft nu een langzame, pijnlijke dood.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme!Ben net opweg naar huis in de polder vol over een eend heen gereden.
![]()
Hij waggelde zo in paniek weg en bonkabonk ging het.Ik weet niet of 'ie dood is want ik heb niet getjekt, ik hoop het wel want het knaagt aan m'n hoofd.
Belangrijker, schade aan de auto?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Audrey Kitching. En varkens zijn dik in mijn beleving. Which she is not.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat roze varken?
Nohh, daar zou ik echt niet van kunnen slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |