Wat slecht.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Crack_ het volgende:
Hihihi, mn ouders hebben waterbed en ik zei "JULLIE BED LEKT!!!" en mn mama schelden en ik lachen 1 APRILLLLLLL
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NU BEN JE TE LAAT! En jij als burger komt daar niet ongestraft onderuit.
Kijk dat ze bij de belasting 100 duizend aangiften kwijtraken en jij het nog een keer moet doen kan ze niks schelen.
Je bent zelf een 1 april grap.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
Ik wou dat die eend een 1 april grap was.
Vet bedankt.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een 1 april grap.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Devvie het volgende:
Jongens even serieus, ik had over broekpaling gedroomd vannacht
Had 'm mee naar huis genomen, dan had je wel lekker eendenborst met pasen nomnomquote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat slecht.![]()
Ik wou dat die eend een 1 april grap was.
Nee, is een grap.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja godver, staat daar een sanctie op ofzo?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik over 4EBE.En Bragi, en L0t, en iedereen.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
quote:U doet geen of te laat aangifte
Voor het op tijd doen van aangifte geldt een coulancetermijn van 7 kalenderdagen na de uiterste aangiftedatum. Als uw aangifte binnen deze termijn bij ons binnen is, krijgt u geen aangifteverzuim. Als de aangifte later of helemaal niet bij ons binnenkomt, kunt u een boete krijgen van ¤ 61. Krijgt u geen boete, dan krijgt u een verzuimmededeling.
Nooit gehad.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had 'm mee naar huis genomen, dan had je wel lekker eendenborst met pasen nomnom
Graag gedaan.quote:
What the.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.
Vandaar dat je zoveel kunt posten op een dag
CONFESSION SC!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef Fascination het volgende:
Oh Bragi, had ik weleens verteld dat ik over je gedroomd had?
Je was zijn tweelingbroer, wat denk je?quote:
Goh, devvie droomt over de wc...quote:Op donderdag 1 april 2010 00:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik je meette, en dat je toen naar de wc ging en toen kwam je na 1sec terug.. bleek dat je tweelingbroer te zijn.
Vandaar dat je zoveel kunt posten op een dag
Dit heb ik al eens verteld.quote:
1000 mijlen onder zee?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goh, devvie droomt over de wc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |