Ik hoop dan eigenlijk wel iets nieuws te hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef bloodymary het volgende:
Kun je lekker uitrusten na Werchter!
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timingquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dubbel aftellen voor mij, dan eindigt ook m'n arbeidsovereenkomst
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timing
Ja, je bent genaaid.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef RD4 het volgende:
hmm, teleticketservice weet me te melden dat de tickets al een goede week geleden verzonden zijn. Zou mijn postbode ze gejat hebben
Onderstaande kreeg ik terug:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja, je bent genaaid.![]()
Misschien kun je als alternatief naar Roskilde of Open'er gaan.
quote:De kaarten werden een 2-tal weken geleden per post verstuurd naar het opgegeven adres nl. DELETED Nederland. Als u de kaarten niet ontvangt kan u 1 week voor het evenement duplicaten aanvragen door contact op te nemen met ons call center via 0900 45 000 45. Het is helaas niet mogelijk om duplicaten te versturen , maar na aanvraag houden we deze uiteraard ter uw beschikking aan de kassa van het evenement.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Bayswater het volgende:
Neem aan dat ze de codes van de eerder verzonden tickets dan blokkeren.
Koekenbakker, ik zet mijn adres toch niet op het grote-boze-internet?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, DELETED staat er natuurlijk niet voor niets.
Zal de plaatselijke postbode niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Is ook zo met de e-tickets.
Als je die weer opnieuw download krijg je een nieuwe bar-code
Van Twitter: Rock Werchter doesn't serve any april fool jokes today. The festival adds 4 great new names to its impressive line-up! http://bit.ly/Wzjyrquote:
Schijnt live tegen te vallen, maar ik vel geen oordeel voor ik het gezien heb, ben benieuwd. Nu Gomez aan het YouTuben, klinkt tof!quote:
1.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef Christiaan het volgende:
Yeasayer en Dirty Projectors klinkt ook kek. Nog 11 namen!
Yeasayer op zaterdag, rest op zondag..quote:
OOK VAMPIRE WEEKEND, YEASAYER, DIRTY PROJECTORS EN GOMEZ OP ROCK WERCHTER!
Rock Werchter serveert vandaag geen aprilvissen maar wel 4 geweldig nieuwe bevestigingen. Vampire Weekend, Yeasayer, Dirty Projectors en Gomez zullen namelijk ook van de partij zijn op Rock Werchter 2010.
Eerst een belangrijk advies: een voldoende inname van koolhydraten en snelle suikers op zondag 4 juli wordt zeer aanbevolen. Een mens danst zich nu eenmaal helemaal leeg op lekkers als ‘A-Gun’,‘Cape Cod Kwassa Kwassa’, ‘Horchata’ en ‘Giving Up The Gun’ van VAMPIRE WEEKEND. De vier jonge Newyorkers zijn meesters in aanstekelijkheid! Hun concert in de Pyramid Marquee in 2008 was zo bijzonder dat de groep een hele tent aan haar fanclub mocht toevoegen. Dit jaar doen ze hun ding mede daarom op de Main Stage YEASAYER is samen met MGMT de meest exotische van de razend interessante nieuwe horde uit New York. Ze zoeken het graag in hogere sferen. De kruispunten van indiepop, exotische klanken, psychedelica en elektronische muziek zijn hun ding. In hun eigen woorden is dat “Middle Eastern-psych-snap-gospel’. Grensverleggend! Meer hip New York met David Longstreth van DIRTY PROJECTORS, één van de briljantste geesten uit de overhotte Brooklyn scène. Met exotische invloeden en vooral veel hang naar avant-garde. Album “Bitte Orca” (2009) is dan ook een knappe baby uit dat huwelijk. GOMEZ valt op als het midweg de jaren 90 aan de oppervlakte komt. Deels omdat het drie zangers en vier songschrijvers telt. Maar vooral omdat het als enige Britse band van zijn generatie - Amerikaanse - blues- en rootselementen in zijn muziek stopt. Nog altijd even begeesterend en relevant als toen. Het wordt een warm weerzien.
Van die vijf vind ik alleen TF boeiend. M&S zie ik wel op LL.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1.
Triggerfinger
2. Goldfrapp
3. Owl city
4. NOFX
5.Mumford & Sons
die komen sowieso (denk ik)
Eensch.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:37 schreef nickofzo het volgende:
Beter blijft owl city thuis.
M&S is wel gaaf
Owl cityquote:Op donderdag 1 april 2010 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1.
Triggerfinger
2. Goldfrapp
3. Owl city
4. NOFX
5.Mumford & Sons
die komen sowieso (denk ik)
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Hoe strak zijn ze met dat binnen 4 werkdagen betalen? Ik kreeg de acceptgiro pas 5 werkdagen later binnen.
Ah, relaxed. Thanks.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.
KENDE.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef RD4 het volgende:
FF geluisterd, kon ze blijkbaar al van A Punk...NICE!
Feestquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
VAMPIRE WEEKEND!!!!
Garden Statequote:
Vampire weekend vorig jaar op Lowlands gezien en Ik vond dat één van de beste optredens, terwijl ik toen nog maar één nummer kende. Gaat dus wel goed komen. Ik ben blij in ieder gevalquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Schijnt live tegen te vallen, maar ik vel geen oordeel voor ik het gezien heb, ben benieuwd. Nu Gomez aan het YouTuben, klinkt tof!
Nee idd is erg netjes met betalen, klinkt wel strak zo 4 dagen maar dat kun je nooit waarmaken. Ik heb per ongeluk 2 kaartjes besteld (internetbestelling ging mis.. kreeg een timeout maar gegevens werden wel verzonden, maar niet geregistreerd en kon dus niks meer. toen naar de helpdesk gebeld die hebben me een nieuwe reservering laten doen maar de oude ook geactiveerd, daarna 1 bestelling alsnog geannuleerd) waarvan 1 dus geannuleerd. nu kreeg ik een acceptgiro, bleek die van de geannuleerde bestelling toen ik een dag later nog een acceptgiro kreeg. Opnieuw naar de helpdesk gebeld, die hadden netjes m'n betaling over gezet. Geweldig! Krijg het zo in nederland zo makkelijk niet voor elkaar denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.
En dat moet natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:36 schreef Bayswater het volgende:
Doe niets of speel de hele top 5![]()
Op donderdag 1 juli speelt Muse voor de 6de keer op Rock Werchter. De groep heeft de voorbije 10 jaar heel sterk het gezicht - en het geluid - van Rock Werchter mee bepaald. De liefde is groot en wederzijds. Nu reeds wordt er door de bandleden nagedacht over de setlist. En graag zouden ze willen weten welke nummers jij wil zien en horen! Klik hier, selecteer Rock Werchter en kies je 3 favoriete songs uit de lijst. Muse belooft dat minstens één nummer uit de finale top 5 tijdens hun concert in Werchter gebracht zal worden! Tot eind april kan er gestemd worden. Doen!
Is elk festival hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Kaart binnen!
Maar... je mag geen flessen (begrijpelijk) ÉN geen blikjes mee?!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat toch echt op de campingverkoopsvoorwaarden "Verboden: blikjes"
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef TJLinden het volgende:
Dan maar vier dagen lang:
[ afbeelding ]
(pakjes mogen toch wel?)
Dus festivalterrein: verboden voor flesjes en blikjes?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat toch echt op de campingverkoopsvoorwaarden "Verboden: blikjes"
Gelul dus.quote:Wat mag niet op de camping?
Tapinstallaties en/of meer dan 12 blikjes frisdrank en/of bier per persoon. Op de campings en in de festivalwinkel is allerhande drank te koop tegen redelijke prijzen.
Kijk! Eindelijk iemand die ook Snow Patrol nog mist!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:38 schreef Frenkel het volgende:
Op het terrein mag je gewoon flesjes meenemen, alleen niet met dop.
Maarja die heb je gauw ergens verstopt
Was vorig jaar toch wel heel handig met die hitte en gratis water..
Hoop snel op nieuwe namen!
Graag: K's Choice, The Streets, Snow Patrol en MGMT !!
Als we de line-up qua aantal met vorig jaar vergelijken nog 12.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe veel namen komen er eigenlijk nog?
Ja dat bedoelde ik idd. Dat is nog vet veel.quote:Op zondag 4 april 2010 00:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als we de line-up qua aantal met vorig jaar vergelijken nog 12.
Ga naar Lowlands, daar komt Snow Patrol.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk iemand die ook Snow Patrol nog mist!
Vind het idd nogal tegenvallen ivm vorig jaar, maar dat is wel over want ik dacht dus dat er nog maar een paar namen bijkwamen. Het komt vast goed.quote:Op zondag 4 april 2010 10:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Als we de namen qua grootte met vorig jaar vergelijken kunnen we nog een aantal zeer leuke bands verwachten.
Weet ik. Kan alleen niet dit jaar daarheen.quote:Op zondag 4 april 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar Lowlands, daar komt Snow Patrol.
Oud nieuws. zondag is inmiddels ook al uitverkocht.quote:Op zondag 4 april 2010 12:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Het is bijna uitverkocht
http://www.kinkfm.com/pop(...)er_bijna_uitverkocht
quote:Op zondag 4 april 2010 14:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Libertines is ook een kanshebber want ze zijn weer bijelkaar en toeren ook.
Dat is best dom.quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef RaakKinderCola het volgende:
ga vrijdag, voor 1 dag. Maar ik was van plan die nacht op de camping te blijven. Kan ik als ik vrijdag ochtend daar aan kom, ter plekke nog een campingticket kopen? Of is dat dan uitverkocht? Ik heb bij mijn ticket namelijk niet meteen een campingticket besteld..
Lijkt me wel toch?quote:Op zondag 4 april 2010 16:16 schreef Piles het volgende:
Je kan nu toch gewoon nog een campingticket kopen via internet? Moet ik ook nog steeds doen
Kunnen de camings eigenlijk 'uitverkopen'? Lijkt me niet toch?
Hmm ja, wel lullig danquote:Op zondag 4 april 2010 16:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch?Op een gegeven moment zijn ze toch gewoon vol?
Ja, je kunt je campingticket daar ook nog kopen. Dat kost ¤7 extra.quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef RaakKinderCola het volgende:
ga vrijdag, voor 1 dag. Maar ik was van plan die nacht op de camping te blijven. Kan ik als ik vrijdag ochtend daar aan kom, ter plekke nog een campingticket kopen? Of is dat dan uitverkocht? Ik heb bij mijn ticket namelijk niet meteen een campingticket besteld..
Dus via internet bestellen is 15 euro maar daar kopen 7? Lijkt me gek toch?quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, je kunt je campingticket daar ook nog kopen. Dat kost ¤7 extra.
7 euro extra betekend dat je 7 euro meer betaald dan die 15 in de vvk. Dus het kaartje daar is 22¤quote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus via internet bestellen is 15 euro maar daar kopen 7? Lijkt me gek toch?
De campings van Werchter zijn een stel weilanden die er omheen liggen. Dus je moet niet rekenen dat er nog andere campings zijn. Hotels weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef koentjedrummer het volgende:
hoe zit het met overnachten als je maar een dag kaart hebt?
want ik ga alleen de vrijdag maar om dan rijd er geen trein meer terug om 3 uur 's nachts zijn er ook buiten de campings van werchter nog campings? of hotels?
Volgens mij kun je je tentje er gewoon bijzetten op welke camping je maar wilquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef koentjedrummer het volgende:
hoe zit het met overnachten als je maar een dag kaart hebt?
want ik ga alleen de vrijdag maar om dan rijd er geen trein meer terug om 3 uur 's nachts zijn er ook buiten de campings van werchter nog campings? of hotels?
Veel gehoorde klacht, maar live klinkt het wel gewoon lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Bayswater het volgende:
Die laatste cd van Green Day vind ik maar ruk. Dookie heb ik vroeger grijsgedraaid, lekker punkerig, maar de nieuwe Green Day klinkt wel erg gelikt.
Hmm valt wel meequote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel gehoorde klacht, maar live klinkt het wel gewoon lekker
Even voor de goede orde, de timetabel is toch nog helemaal niet bekendquote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
TBB komen ook op Lowlands dus ik kan zonder spijt naar Muse.
Ik heb inmiddels ook een aardige playlist opgebouwd. Bands die tot op dit moment het beste bevallen, waarvan ik nog weinig gehoord had, zijn The Gaslight Anthem, Gomez en The Temper Trapquote:
Midlake is erg relaxquote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een aardige playlist opgebouwd. Bands die tot op dit moment het beste bevallen, waarvan ik nog weinig gehoord had, zijn The Gaslight Anthem, Gomez en The Temper Trap![]()
Midlake, The xx zijn ook niet verkeerd. Ik ben nu bezig met de wat harde rock als Wolfmother, Them Crooked Vultures en vooral de talloze albums van Porcupine Tree.
Zonder camping ticket/bandje kom je er niet legaal op hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Irien het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je tentje er gewoon bijzetten op welke camping je maar wil
btw Ik begin al in het voorluister stadium te komenmeezingen straks
Boys Noize was vorig jaar al dus ik denk het niet [was welquote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Yorout het volgende:
hmm zit te wachten op de mededeling dat Boys Noize of Birdy Nam Nam er ook bij zijn....![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Ben al flink aan het inluisteren.
Wat ik wel een beetje op de Werchter site vind ontbreken is het muziek genre per band. Daar kom je alleen achter als je alle bands 1 voor 1 op de site langs gaat.
- Mumford and Sonsquote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Boys Noize was vorig jaar al dus ik denk het niet [was weltrouwens!] Ik hoop op Air, Kasabian en en en nog wat maar dat ben ik vergeten hihi
Tivoliquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Christiaan het volgende:
Mmmm Boys Noize hoeft niet, die komen toch in de Melkweg lees ik net. Kasabian mag nog wel ja. En Calvin Harris.
Op donderdag 1 juli.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef Vatta het volgende:
Iemand een idee wanneer de volledige line up zo ongeveer bekend zou moeten zijn?.
Joah daar ga ik ook heen maar Kasabian op een festival is gewoon tof. Dat hoort een beetje groots.quote:
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En dat de laatste 3 namen in de trein op de radio bekend worden gemaakt en dan groot feest!
Boys Noize ook in Tivoli yeuhhhquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Joah daar ga ik ook heen maar Kasabian op een festival is gewoon tof. Dat hoort een beetje groots.
Jij betaalt 70 euro voor 1 band?quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef otterbalzak het volgende:
Ik ga zondag 4 juli![]()
De enigste reden daarvoor is gewoon Them Crooked Vultures![]()
Vorig jaar ging ik ook enkel zaterdag 4 juli 2009, voor Limp Bizkit maar die ga ik dit jaar op Pukkelpop zien
Nieuwe cd komt morgen uit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:43 schreef Micson het volgende:
Doe mij MGMT nog maar, ondanks dat ik hun laatste CD vrij kut vond. Vetter dan 'Kids' tussen 20.000 man krijg je 't niet snel
Nou nou, de verdere line-up is best ok, maar ik wil Them Crooked Vultures gewoon heel graag zien + de sfeer op Werchter is gewoon vetquote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij betaalt 70 euro voor 1 band?Dan hoop ik voor je dat ze HEEL goed zijn en niet toevallig afzeggen.
Dat is jouw meningquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef portie het volgende:
Voor TCV gaan terwijl er veel betere bands op het programma staan.
Jou meningquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef portie het volgende:
Voor TCV gaan terwijl er veel betere bands op het programma staan.
En Melkwegquote:
Dinsdag waren er alleen nieuwe namen voor TW Classic (Mika, Scissor Sisters , Blondie)quote:
Ja echt he.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik hoop zoooooooo veel op Babyshambles of Libertines
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Das Pop bevestigt zichzelf![]()
http://www.rockblog.nl/ne(...)ock-werchter-en-dour
Als dat soort bandjes de opvulling gaat worden
Vorig jaar was ik vroeg met mn tickets te boeken en duurde het een maand, dit jaar was ik laat (net voordat de dagtickets uitverkocht waren) en had ik ze op een week.. dusja, timing heeft er wel iets mee te makenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Bowlingbal het volgende:
Hoeveel tijd zit er gewoonlijk tussen de betalingsbevestiging en het ontvangen van de tickets? Twee weken ofzo?
omg dat zou ik echt ENORM chill vinden. Echter is de kans op overlappingen met een andere goede band wel grootquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:51 schreef Christiaan het volgende:
Patrick Watson 3 juli in Parijs. Ze blijven in de buurt.
Werchter is in juli, Das Pop staat op 3 juni op Werchter volgens het schema.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef Bayswater het volgende:
Das Pop bevestigt zichzelf![]()
http://www.rockblog.nl/ne(...)ock-werchter-en-dour
Als dat soort bandjes de opvulling gaat worden
Godverdomme da's een vette line-up! Heb helaas geen vrienden die dat ook vindenquote:Op zondag 18 april 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil Fake Blood. En eigenlijk de hele line-up van Révolt en dan verdeeld over Werchter en Lowlands zodat ik niet te erg spijt krijg.
Helaas gemist in Australië, zou inderdaad niet misstaan op Werchterquote:Op zondag 18 april 2010 13:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil Fake Blood. En eigenlijk de hele line-up van Révolt en dan verdeeld over Werchter en Lowlands zodat ik niet te erg spijt krijg.
Ja ik zou er dus heengaan maar vriendin wilde het risico niet lopen om er niet in de komen (18+, wij zijn 17). Dus kaarten verkocht.quote:Op zondag 18 april 2010 13:33 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Godverdomme da's een vette line-up! Heb helaas geen vrienden die dat ook vinden.
Je moet de clips van VW eens kijken, superleuk.quote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef Irien het volgende:
Vandaag het laatste album van Vampire Weekend en van Phoenix gekochtOm in de stemming te komen. De verkoper was erg enthousiast over VW, ken tot nu toe alleen A Punk
Dan ga je 10 dagen later toch weer?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Irien het volgende:
damn itPrince verdient het om ook op het "echte" Werchter te staan. Als Metallica nog geen ouwe lullen zijn, dan hij ook niet. Zou hem dolgraag eens live zien.
Doe mee met actie op 3FM, die geven nu blijkbaar donderdagkaarten wegquote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Gusev het volgende:
Ik zoek 2 dagkaarten voor de donderdag (1 juli).
Wie heeft er iets voor me? PM gaarne!
Hopelijktot op RW!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:53 schreef Opgezet het volgende:
Ik meld me bij deze! Ik heb kaarten voor vrijdag
Hmhm.quote:
quote:jimmy
onder het motto, beter laat dan nooit, volgt deze week nieuws ... ook voor twc
I Cut Like A Buffalo, super nummer!!! Van mij mogen ze komen!quote:Op maandag 26 april 2010 17:10 schreef Bayswater het volgende:
The Dead Weather is een gerucht sinds vandaag, zou ik wel heel blij mee zijn.
Zou er ook bijzonder blij mee zijn. Heb Jack White nog niet live gezien.quote:Op maandag 26 april 2010 22:48 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
I Cut Like A Buffalo, super nummer!!! Van mij mogen ze komen!
quote:Herman Schueremans heeft de affiche van TW Classic helemaal afgerond. Nadat The Black Eyed Peas eerder al als headliner werden aangekondigd, voegt hij daar vandaag onder meer Mika, Simple Minds, Amy MacDonald en Arid aan toe.
Op maandag 12 juli weerklinken opnieuw tarijke zomerse hits doorheen het festivalpark in Werchter. Voor de muzikale omlijsting zorgen dit jaar in deze volgorde The Opposites, Arid, Amy MacDonald, Simple Minds, Scissor Sisters, Mika en The Black Eyed Peas.
Het festivalpark opent de deuren vanaf 12u. Tickets worden verkocht voor 69 euro (excl. kosten). Alle info: www.twclassic.be.
Zit Jack White in the dead weather???quote:Op maandag 26 april 2010 23:17 schreef superjojo het volgende:
[..]
Zou er ook bijzonder blij mee zijn. Heb Jack White nog niet live gezien.
Omdat je Googleknopje blijkbaar stuk is, plemp ik hier even de Wiki-link voor je neer:quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:58 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Zit Jack White in the dead weather???
ja Gomez is echt tofquote:Op zondag 25 april 2010 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Zit net even Gomez te luisteren. Dat is ook bijzonder prettig
Midlake is relaxte shitquote:Op woensdag 28 april 2010 01:05 schreef Evertje het volgende:
Net Midlake gezien in Doornroosje en ik weet nu ook zeker dat ik bij het Werchter optreden vooraan sta in de tent
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:47 schreef Bayswater het volgende:
Heerlijk dagje om in festivalsfeer te komen
Ja hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
Er schijnen nog 10-15 namen te komenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
THE SUBS!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef Epiphone-Thom het volgende:
[..]
Er schijnen nog 10-15 namen te komen
Het meerendeel zal wel Belgisch zijn
Als je op wikipedia kijkt en dan ff de namen vergelijkt met vorig jaar moeten ze nog een paar goede namen bekend maken om de line-up van vorig jaar te halen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Insider van Grazquote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar staat dat er nieuwe namen komen?
Luistermuziek zet ik thuis wel op.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:29 schreef CoJackso het volgende:
Ook het tijdschema wordt langzaam bekend.
Ik moet helaas keuzes maken.
Donderdag:
Phoenix
Vrijdag:
Editors
nou ze spelen zeker twee. Zie Pinkpop. Dat eisen ze in hun contract.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Luistermuziek zet ik thuis wel op.
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Hun concert in Ahoy afgelopen jaar was 2,5 uur. Maar geen idee of dat op festivals ook realistisch isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Gewoon bij de line upquote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar staat het tijdschema trouwens? Kan het niet vinden.
De vorige keer op Werchter speelden ze ook 3 uur als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hun concert in Ahoy afgelopen jaar was 2,5 uur. Maar geen idee of dat op festivals ook realistisch is
OP is voorzien van een update.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef donroyco het volgende:
Ik zal later dit weekend even de OP updaten met de nieuwe namen...
Die lui mogen van mj thuisblijven beetje omhoog gevallenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
De vorige keer op Werchter speelden ze ook 3 uur als ik het me goed herinner.
Jammer dat Kasabian niet komt aan het tijdsschema te zien
Er staat dat er nog een handvol namen moeten komen, op de site. Ik hoop toch op in ieder geval één maar liever nog wat klappers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Er worden nog 2 à 3 namen bekend gemaakt?
Dit is het meest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Er worden nog 2 à 3 namen bekend gemaakt?
Dat lijkt mij haast wel, aangezien de line-up van vorig jaar dat ook wel had.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staat dat er nog een handvol namen moeten komen, op de site. Ik hoop toch op in ieder geval één maar liever nog wat klappers.
Dat zegt in principe natuurlijk niets he. Zie pinkpop vorig jaar (40 jarig bestaan) en het jaar daarvoor. De lineup van dit jaar is daar nog beter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast wel, aangezien de line-up van vorig jaar dat ook wel had.
Kan via internetbankieren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:53 schreef Tuurrr het volgende:
Hoe zit dat met die acceptgiro van Teleticketservice? Kan ik die gewoon via internetbankieren overmaken of moet ik een buitenlandse betaling kiezen? Dan heb ik een IBAN en IBIC nodig maar die staat niet op de acceptgiro?
Ja die hebben ze dus nog nooit live gespeeldquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja die hebben ze dus nog nooit live gespeeld.
Whehe. Hoop er maar niet op. Muse is deze tour qua setlists enorm hopeloos. Ze speelden 20 keer in de VS afgelopen maanden, 16 nummers per set en hebben de hele tour 19 verschillende nummers gespeeld... Nauwelijks afwisseling dus.quote:
Maar dat is alleen boeiende informatie als je ze meerdere keren gaat zien. Als je ze maar 1 keer ziet, want maakt het dan uit wat ze ergens anders hebben gespeeld?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Whehe. Hoop er maar niet op. Muse is deze tour qua setlists enorm hopeloos. Ze speelden 20 keer in de VS afgelopen maanden, 16 nummers per set en hebben de hele tour 19 verschillende nummers gespeeld... Nauwelijks afwisseling dus.
Dat ze dus nooit "gekke" nummers zoals deze spelen. Overigens belachelijk dat Muse als enige headliner minder dan 2 uur speelt. Green Day zelfs DUBBEL zo lang.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is alleen boeiende informatie als je ze meerdere keren gaat zien. Als je ze maar 1 keer ziet, want maakt het dan uit wat ze ergens anders hebben gespeeld?
Maar WAAROM tegelijk met Jack Johnson,quote:Op zondag 2 mei 2010 09:40 schreef Bayswater het volgende:
Ben blij dat Editors bijna 1,5 uur staan vrijdag, wat is die band gegroeid zeg. .
Waarom staat Jack Johnson trouwens in de tent? Is toch ideaal om die kerel op het hoofdpodium te hebben terwijl je lekker ligt te chillen..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow nee! Biertje + zon + kleed + Jack Johnson = ultime festivalgevoel.Ik snap de hype van Editors niet zo.
Ja dat vind ik ook een beetje kut! Daar is nauwelijks gras, allemaal van die stomme houtdingen. Maar wel chill anyways.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom staat Jack Johnson trouwens in de tent? Is toch ideaal om die kerel op het hoofdpodium te hebben terwijl je lekker ligt te chillen..
Hoop trouwens dat Editors ook het voorprogramma van Muse doen in Goffert/Wembley anders word het nog een moeilijke keuze
Editors inmiddels vaak zat gezien. Jack Johnson nog nooitquote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow nee! Biertje + zon + kleed + Jack Johnson = ultime festivalgevoel.Ik snap de hype van Editors niet zo.
Nou vond die tent vorig jaar bij DJvT verre van relaxed maar dat zal ook wel een beetje met de temperatuur te maken hebben gehad..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje kut! Daar is nauwelijks gras, allemaal van die stomme houtdingen. Maar wel chill anyways.
Of met de 'band' die optrad.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou vond die tent vorig jaar bij DJvT verre van relaxed maar dat zal ook wel een beetje met de temperatuur te maken hebben gehad..
Seasick Steve was inderdaad perfect op het perfecte moment. Het was gewoon erg heet en even relax chillen was wel heel fijnquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef CoJackso het volgende:
Het optreden van Seasick Steve was vorig jaar perfect. Zo zou ik mij ook Jack Johnson voorstellen. Helaas zit dat er dus niet in.
In het begin vult de organisatie de tent met relatief grote namen, en nu het uitverkocht is, vullen ze de main stage met opvullers die eigenlijk in de tent thuishoren. Misschien moeten ze in het vervolg de toevoeging Main of Marquee voor zich houden tot alle namen bekend zijn.
En dat wordt dit jaar dunnetjes over gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Irien het volgende:
JaaaWas nice
Er zal dit jaar ook wel weer zo'n act bij zitten.
Oh Nem! Het was zo tof vorig jaar, mede dankzij jou + vrienden. Perfect festival. Zin in juli
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=104720086
Nu krijg ik er zo'n zin in he.![]()
Bron?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomer.
Stadion tour lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomer.
Nee, bron: diverse interview. Nieuwe achtergrond .mu is waarschijnlijk de nieuwe opstelling.quote:
Ah, kan het niet echt duidelijk zien. Maar gaat vast wel weer goed wordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, bron: diverse interview. Nieuwe achtergrond .mu is waarschijnlijk de nieuwe opstelling.
Bij de Praxis is tentje in de aanbieding, weet alleen niet of dat wat isquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er ook festivaltentjes te koop voor 2 man? tips? we hebben zelf alleen nog een te dure tent voor mee naar Werchter
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Felixa het volgende:
Zo'n Quechua-tentje van een paar tientjes bij de Decathlon.
3 keer deze zomerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=104720086
Nu krijg ik er zo'n zin in he.![]()
Vier.quote:
Je weet wel dat je in België gratis reist met je Werchter-ticket?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh zo'n tentje kost dus niks. Buiten de kaartjes om betaal ik nog het meeste aan de reis denk ik.
http://www.rockwerchter.be/nl/lineup/index.aspxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef kreuk050 het volgende:
Kasabian komt niet toch?
Auto/liften.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Yup, maar goed als je van Groningen naar Roosendaal moet ben je nogal wat kwijt hoor. Of is er nog een goedkopere manier om tot aan de grens te komen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Mumford & Sons moeten wel komen zeg. Die staan op bijna alle festivals dus ook op RW!
Op de fietsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Yup, maar goed als je van Groningen naar Roosendaal moet ben je nogal wat kwijt hoor. Of is er nog een goedkopere manier om tot aan de grens te komen?
Maar liften met een tent is misschien ook niet alles.quote:
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de Francequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Respect, voor een vierde keer heb ik geen geld.. ga liever naar Pukkelpop
Waar zie je ze?
Ik vond 1 x Wembley duur genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de France.
Werchter, Parijs en misschien nog Goffert hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de France.
Ja, komen volgende week nog tickets voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vond 1 x Wembley duur genoegStade de France is uitverkocht
![]()
Da's dit jaar de enige band waarvoor ik me richting Pyramid Marquee ga begeven.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef godthatmadecoffee het volgende:
The Specials. Klinkt ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |