Ja hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
Er schijnen nog 10-15 namen te komenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
THE SUBS!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef Epiphone-Thom het volgende:
[..]
Er schijnen nog 10-15 namen te komen
Het meerendeel zal wel Belgisch zijn
Als je op wikipedia kijkt en dan ff de namen vergelijkt met vorig jaar moeten ze nog een paar goede namen bekend maken om de line-up van vorig jaar te halen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Insider van Grazquote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar staat dat er nieuwe namen komen?
Luistermuziek zet ik thuis wel op.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:29 schreef CoJackso het volgende:
Ook het tijdschema wordt langzaam bekend.
Ik moet helaas keuzes maken.
Donderdag:
Phoenix
Vrijdag:
Editors
nou ze spelen zeker twee. Zie Pinkpop. Dat eisen ze in hun contract.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Luistermuziek zet ik thuis wel op.
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Hun concert in Ahoy afgelopen jaar was 2,5 uur. Maar geen idee of dat op festivals ook realistisch isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Gewoon bij de line upquote:Op donderdag 29 april 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waar staat het tijdschema trouwens? Kan het niet vinden.
De vorige keer op Werchter speelden ze ook 3 uur als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hun concert in Ahoy afgelopen jaar was 2,5 uur. Maar geen idee of dat op festivals ook realistisch is
OP is voorzien van een update.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:46 schreef donroyco het volgende:
Ik zal later dit weekend even de OP updaten met de nieuwe namen...
Die lui mogen van mj thuisblijven beetje omhoog gevallenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
De vorige keer op Werchter speelden ze ook 3 uur als ik het me goed herinner.
Jammer dat Kasabian niet komt aan het tijdsschema te zien
Er staat dat er nog een handvol namen moeten komen, op de site. Ik hoop toch op in ieder geval één maar liever nog wat klappers.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Er worden nog 2 à 3 namen bekend gemaakt?
Dit is het meest waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Er worden nog 2 à 3 namen bekend gemaakt?
Dat lijkt mij haast wel, aangezien de line-up van vorig jaar dat ook wel had.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er staat dat er nog een handvol namen moeten komen, op de site. Ik hoop toch op in ieder geval één maar liever nog wat klappers.
Dat zegt in principe natuurlijk niets he. Zie pinkpop vorig jaar (40 jarig bestaan) en het jaar daarvoor. De lineup van dit jaar is daar nog beter.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij haast wel, aangezien de line-up van vorig jaar dat ook wel had.
Kan via internetbankieren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:53 schreef Tuurrr het volgende:
Hoe zit dat met die acceptgiro van Teleticketservice? Kan ik die gewoon via internetbankieren overmaken of moet ik een buitenlandse betaling kiezen? Dan heb ik een IBAN en IBIC nodig maar die staat niet op de acceptgiro?
Ja die hebben ze dus nog nooit live gespeeldquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja die hebben ze dus nog nooit live gespeeld.
Whehe. Hoop er maar niet op. Muse is deze tour qua setlists enorm hopeloos. Ze speelden 20 keer in de VS afgelopen maanden, 16 nummers per set en hebben de hele tour 19 verschillende nummers gespeeld... Nauwelijks afwisseling dus.quote:
Maar dat is alleen boeiende informatie als je ze meerdere keren gaat zien. Als je ze maar 1 keer ziet, want maakt het dan uit wat ze ergens anders hebben gespeeld?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Whehe. Hoop er maar niet op. Muse is deze tour qua setlists enorm hopeloos. Ze speelden 20 keer in de VS afgelopen maanden, 16 nummers per set en hebben de hele tour 19 verschillende nummers gespeeld... Nauwelijks afwisseling dus.
Dat ze dus nooit "gekke" nummers zoals deze spelen. Overigens belachelijk dat Muse als enige headliner minder dan 2 uur speelt. Green Day zelfs DUBBEL zo lang.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is alleen boeiende informatie als je ze meerdere keren gaat zien. Als je ze maar 1 keer ziet, want maakt het dan uit wat ze ergens anders hebben gespeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |