Ja hoor.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
Er schijnen nog 10-15 namen te komenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Oeh spannend! Bizar dat er nog steeds nieuwe namen bijkomen, de programmering is al zo vet, kan het nóg beter?
THE SUBS!quote:Op donderdag 29 april 2010 11:28 schreef Epiphone-Thom het volgende:
[..]
Er schijnen nog 10-15 namen te komen
Het meerendeel zal wel Belgisch zijn
Als je op wikipedia kijkt en dan ff de namen vergelijkt met vorig jaar moeten ze nog een paar goede namen bekend maken om de line-up van vorig jaar te halen.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef MaJo het volgende:
Insider van Grazquote:Op donderdag 29 april 2010 14:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar staat dat er nieuwe namen komen?
Luistermuziek zet ik thuis wel op.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:29 schreef CoJackso het volgende:
Ook het tijdschema wordt langzaam bekend.
Ik moet helaas keuzes maken.
Donderdag:
Phoenix
Vrijdag:
Editors
nou ze spelen zeker twee. Zie Pinkpop. Dat eisen ze in hun contract.quote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Luistermuziek zet ik thuis wel op.
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Hun concert in Ahoy afgelopen jaar was 2,5 uur. Maar geen idee of dat op festivals ook realistisch isquote:Op donderdag 29 april 2010 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Vrijdag moet er nog een grote naam bijkomen, neem niet aan dat Green Day echt 3 uur speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |