Ja, je kunt je campingticket daar ook nog kopen. Dat kost ¤7 extra.quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef RaakKinderCola het volgende:
ga vrijdag, voor 1 dag. Maar ik was van plan die nacht op de camping te blijven. Kan ik als ik vrijdag ochtend daar aan kom, ter plekke nog een campingticket kopen? Of is dat dan uitverkocht? Ik heb bij mijn ticket namelijk niet meteen een campingticket besteld..
Dus via internet bestellen is 15 euro maar daar kopen 7? Lijkt me gek toch?quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, je kunt je campingticket daar ook nog kopen. Dat kost ¤7 extra.
7 euro extra betekend dat je 7 euro meer betaald dan die 15 in de vvk. Dus het kaartje daar is 22¤quote:Op maandag 5 april 2010 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus via internet bestellen is 15 euro maar daar kopen 7? Lijkt me gek toch?
De campings van Werchter zijn een stel weilanden die er omheen liggen. Dus je moet niet rekenen dat er nog andere campings zijn. Hotels weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef koentjedrummer het volgende:
hoe zit het met overnachten als je maar een dag kaart hebt?
want ik ga alleen de vrijdag maar om dan rijd er geen trein meer terug om 3 uur 's nachts zijn er ook buiten de campings van werchter nog campings? of hotels?
Volgens mij kun je je tentje er gewoon bijzetten op welke camping je maar wilquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef koentjedrummer het volgende:
hoe zit het met overnachten als je maar een dag kaart hebt?
want ik ga alleen de vrijdag maar om dan rijd er geen trein meer terug om 3 uur 's nachts zijn er ook buiten de campings van werchter nog campings? of hotels?
Veel gehoorde klacht, maar live klinkt het wel gewoon lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:44 schreef Bayswater het volgende:
Die laatste cd van Green Day vind ik maar ruk. Dookie heb ik vroeger grijsgedraaid, lekker punkerig, maar de nieuwe Green Day klinkt wel erg gelikt.
Hmm valt wel meequote:Op dinsdag 6 april 2010 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Veel gehoorde klacht, maar live klinkt het wel gewoon lekker
Even voor de goede orde, de timetabel is toch nog helemaal niet bekendquote:Op maandag 5 april 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
TBB komen ook op Lowlands dus ik kan zonder spijt naar Muse.
Ik heb inmiddels ook een aardige playlist opgebouwd. Bands die tot op dit moment het beste bevallen, waarvan ik nog weinig gehoord had, zijn The Gaslight Anthem, Gomez en The Temper Trapquote:
Midlake is erg relaxquote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een aardige playlist opgebouwd. Bands die tot op dit moment het beste bevallen, waarvan ik nog weinig gehoord had, zijn The Gaslight Anthem, Gomez en The Temper Trap![]()
Midlake, The xx zijn ook niet verkeerd. Ik ben nu bezig met de wat harde rock als Wolfmother, Them Crooked Vultures en vooral de talloze albums van Porcupine Tree.
Zonder camping ticket/bandje kom je er niet legaal op hoor.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Irien het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je tentje er gewoon bijzetten op welke camping je maar wil
btw Ik begin al in het voorluister stadium te komenmeezingen straks
Boys Noize was vorig jaar al dus ik denk het niet [was welquote:Op woensdag 7 april 2010 16:20 schreef Yorout het volgende:
hmm zit te wachten op de mededeling dat Boys Noize of Birdy Nam Nam er ook bij zijn....![]()
Maar dat mag de pret niet drukken! Ben al flink aan het inluisteren.
Wat ik wel een beetje op de Werchter site vind ontbreken is het muziek genre per band. Daar kom je alleen achter als je alle bands 1 voor 1 op de site langs gaat.
- Mumford and Sonsquote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Boys Noize was vorig jaar al dus ik denk het niet [was weltrouwens!] Ik hoop op Air, Kasabian en en en nog wat maar dat ben ik vergeten hihi
Tivoliquote:Op donderdag 8 april 2010 17:09 schreef Christiaan het volgende:
Mmmm Boys Noize hoeft niet, die komen toch in de Melkweg lees ik net. Kasabian mag nog wel ja. En Calvin Harris.
Op donderdag 1 juli.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:49 schreef Vatta het volgende:
Iemand een idee wanneer de volledige line up zo ongeveer bekend zou moeten zijn?.
Joah daar ga ik ook heen maar Kasabian op een festival is gewoon tof. Dat hoort een beetje groots.quote:
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:37 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En dat de laatste 3 namen in de trein op de radio bekend worden gemaakt en dan groot feest!
Boys Noize ook in Tivoli yeuhhhquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Joah daar ga ik ook heen maar Kasabian op een festival is gewoon tof. Dat hoort een beetje groots.
Jij betaalt 70 euro voor 1 band?quote:Op maandag 12 april 2010 14:03 schreef otterbalzak het volgende:
Ik ga zondag 4 juli![]()
De enigste reden daarvoor is gewoon Them Crooked Vultures![]()
Vorig jaar ging ik ook enkel zaterdag 4 juli 2009, voor Limp Bizkit maar die ga ik dit jaar op Pukkelpop zien
Nieuwe cd komt morgen uit.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:43 schreef Micson het volgende:
Doe mij MGMT nog maar, ondanks dat ik hun laatste CD vrij kut vond. Vetter dan 'Kids' tussen 20.000 man krijg je 't niet snel
Nou nou, de verdere line-up is best ok, maar ik wil Them Crooked Vultures gewoon heel graag zien + de sfeer op Werchter is gewoon vetquote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij betaalt 70 euro voor 1 band?Dan hoop ik voor je dat ze HEEL goed zijn en niet toevallig afzeggen.
Dat is jouw meningquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef portie het volgende:
Voor TCV gaan terwijl er veel betere bands op het programma staan.
Jou meningquote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef portie het volgende:
Voor TCV gaan terwijl er veel betere bands op het programma staan.
En Melkwegquote:
Dinsdag waren er alleen nieuwe namen voor TW Classic (Mika, Scissor Sisters , Blondie)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |