Waarom staat Jack Johnson trouwens in de tent? Is toch ideaal om die kerel op het hoofdpodium te hebben terwijl je lekker ligt te chillen..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow nee! Biertje + zon + kleed + Jack Johnson = ultime festivalgevoel.Ik snap de hype van Editors niet zo.
Ja dat vind ik ook een beetje kut! Daar is nauwelijks gras, allemaal van die stomme houtdingen. Maar wel chill anyways.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom staat Jack Johnson trouwens in de tent? Is toch ideaal om die kerel op het hoofdpodium te hebben terwijl je lekker ligt te chillen..
Hoop trouwens dat Editors ook het voorprogramma van Muse doen in Goffert/Wembley anders word het nog een moeilijke keuze
Editors inmiddels vaak zat gezien. Jack Johnson nog nooitquote:Op maandag 3 mei 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow nee! Biertje + zon + kleed + Jack Johnson = ultime festivalgevoel.Ik snap de hype van Editors niet zo.
Nou vond die tent vorig jaar bij DJvT verre van relaxed maar dat zal ook wel een beetje met de temperatuur te maken hebben gehad..quote:Op maandag 3 mei 2010 18:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook een beetje kut! Daar is nauwelijks gras, allemaal van die stomme houtdingen. Maar wel chill anyways.
Of met de 'band' die optrad.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:37 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nou vond die tent vorig jaar bij DJvT verre van relaxed maar dat zal ook wel een beetje met de temperatuur te maken hebben gehad..
Seasick Steve was inderdaad perfect op het perfecte moment. Het was gewoon erg heet en even relax chillen was wel heel fijnquote:Op maandag 3 mei 2010 19:52 schreef CoJackso het volgende:
Het optreden van Seasick Steve was vorig jaar perfect. Zo zou ik mij ook Jack Johnson voorstellen. Helaas zit dat er dus niet in.
In het begin vult de organisatie de tent met relatief grote namen, en nu het uitverkocht is, vullen ze de main stage met opvullers die eigenlijk in de tent thuishoren. Misschien moeten ze in het vervolg de toevoeging Main of Marquee voor zich houden tot alle namen bekend zijn.
En dat wordt dit jaar dunnetjes over gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef Irien het volgende:
JaaaWas nice
Er zal dit jaar ook wel weer zo'n act bij zitten.
Oh Nem! Het was zo tof vorig jaar, mede dankzij jou + vrienden. Perfect festival. Zin in juli
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=104720086
Nu krijg ik er zo'n zin in he.![]()
Bron?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomer.
Stadion tour lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze niet meer die belachelijke podiumopstelling deze zomer.
Nee, bron: diverse interview. Nieuwe achtergrond .mu is waarschijnlijk de nieuwe opstelling.quote:
Ah, kan het niet echt duidelijk zien. Maar gaat vast wel weer goed wordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:07 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, bron: diverse interview. Nieuwe achtergrond .mu is waarschijnlijk de nieuwe opstelling.
Bij de Praxis is tentje in de aanbieding, weet alleen niet of dat wat isquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Zijn er ook festivaltentjes te koop voor 2 man? tips? we hebben zelf alleen nog een te dure tent voor mee naar Werchter
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:46 schreef Felixa het volgende:
Zo'n Quechua-tentje van een paar tientjes bij de Decathlon.
3 keer deze zomerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Gitaarmat het volgende:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=104720086
Nu krijg ik er zo'n zin in he.![]()
Vier.quote:
Je weet wel dat je in België gratis reist met je Werchter-ticket?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Oh zo'n tentje kost dus niks. Buiten de kaartjes om betaal ik nog het meeste aan de reis denk ik.
http://www.rockwerchter.be/nl/lineup/index.aspxquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef kreuk050 het volgende:
Kasabian komt niet toch?
Auto/liften.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Yup, maar goed als je van Groningen naar Roosendaal moet ben je nogal wat kwijt hoor. Of is er nog een goedkopere manier om tot aan de grens te komen?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Mumford & Sons moeten wel komen zeg. Die staan op bijna alle festivals dus ook op RW!
Op de fietsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Yup, maar goed als je van Groningen naar Roosendaal moet ben je nogal wat kwijt hoor. Of is er nog een goedkopere manier om tot aan de grens te komen?
Maar liften met een tent is misschien ook niet alles.quote:
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de Francequote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Respect, voor een vierde keer heb ik geen geld.. ga liever naar Pukkelpop
Waar zie je ze?
Ik vond 1 x Wembley duur genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de France.
Werchter, Parijs en misschien nog Goffert hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:27 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter, Goffert en 2x Wembley Stadium Londen. En ik zit nog te denken aan een keer Stade de France.
Ja, komen volgende week nog tickets voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik vond 1 x Wembley duur genoegStade de France is uitverkocht
![]()
Da's dit jaar de enige band waarvoor ik me richting Pyramid Marquee ga begeven.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:10 schreef godthatmadecoffee het volgende:
The Specials. Klinkt ook lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |