Ik hoop dan eigenlijk wel iets nieuws te hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef bloodymary het volgende:
Kun je lekker uitrusten na Werchter!
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timingquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dubbel aftellen voor mij, dan eindigt ook m'n arbeidsovereenkomst
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timing
Ja, je bent genaaid.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef RD4 het volgende:
hmm, teleticketservice weet me te melden dat de tickets al een goede week geleden verzonden zijn. Zou mijn postbode ze gejat hebben
Onderstaande kreeg ik terug:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja, je bent genaaid.![]()
Misschien kun je als alternatief naar Roskilde of Open'er gaan.
quote:De kaarten werden een 2-tal weken geleden per post verstuurd naar het opgegeven adres nl. DELETED Nederland. Als u de kaarten niet ontvangt kan u 1 week voor het evenement duplicaten aanvragen door contact op te nemen met ons call center via 0900 45 000 45. Het is helaas niet mogelijk om duplicaten te versturen , maar na aanvraag houden we deze uiteraard ter uw beschikking aan de kassa van het evenement.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Bayswater het volgende:
Neem aan dat ze de codes van de eerder verzonden tickets dan blokkeren.
Koekenbakker, ik zet mijn adres toch niet op het grote-boze-internet?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, DELETED staat er natuurlijk niet voor niets.
Zal de plaatselijke postbode niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Is ook zo met de e-tickets.
Als je die weer opnieuw download krijg je een nieuwe bar-code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |