Ik hoop dan eigenlijk wel iets nieuws te hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef bloodymary het volgende:
Kun je lekker uitrusten na Werchter!
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timingquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Dubbel aftellen voor mij, dan eindigt ook m'n arbeidsovereenkomst
quote:Op donderdag 1 april 2010 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik moet dan mijn huis uit. Lekkere timing
Ja, je bent genaaid.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:37 schreef RD4 het volgende:
hmm, teleticketservice weet me te melden dat de tickets al een goede week geleden verzonden zijn. Zou mijn postbode ze gejat hebben
Onderstaande kreeg ik terug:quote:Op donderdag 1 april 2010 10:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja, je bent genaaid.![]()
Misschien kun je als alternatief naar Roskilde of Open'er gaan.
quote:De kaarten werden een 2-tal weken geleden per post verstuurd naar het opgegeven adres nl. DELETED Nederland. Als u de kaarten niet ontvangt kan u 1 week voor het evenement duplicaten aanvragen door contact op te nemen met ons call center via 0900 45 000 45. Het is helaas niet mogelijk om duplicaten te versturen , maar na aanvraag houden we deze uiteraard ter uw beschikking aan de kassa van het evenement.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:23 schreef Bayswater het volgende:
Neem aan dat ze de codes van de eerder verzonden tickets dan blokkeren.
Koekenbakker, ik zet mijn adres toch niet op het grote-boze-internet?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:36 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Precies, DELETED staat er natuurlijk niet voor niets.
Zal de plaatselijke postbode niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Is ook zo met de e-tickets.
Als je die weer opnieuw download krijg je een nieuwe bar-code
Van Twitter: Rock Werchter doesn't serve any april fool jokes today. The festival adds 4 great new names to its impressive line-up! http://bit.ly/Wzjyrquote:
Schijnt live tegen te vallen, maar ik vel geen oordeel voor ik het gezien heb, ben benieuwd. Nu Gomez aan het YouTuben, klinkt tof!quote:
1.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef Christiaan het volgende:
Yeasayer en Dirty Projectors klinkt ook kek. Nog 11 namen!
Yeasayer op zaterdag, rest op zondag..quote:
OOK VAMPIRE WEEKEND, YEASAYER, DIRTY PROJECTORS EN GOMEZ OP ROCK WERCHTER!
Rock Werchter serveert vandaag geen aprilvissen maar wel 4 geweldig nieuwe bevestigingen. Vampire Weekend, Yeasayer, Dirty Projectors en Gomez zullen namelijk ook van de partij zijn op Rock Werchter 2010.
Eerst een belangrijk advies: een voldoende inname van koolhydraten en snelle suikers op zondag 4 juli wordt zeer aanbevolen. Een mens danst zich nu eenmaal helemaal leeg op lekkers als ‘A-Gun’,‘Cape Cod Kwassa Kwassa’, ‘Horchata’ en ‘Giving Up The Gun’ van VAMPIRE WEEKEND. De vier jonge Newyorkers zijn meesters in aanstekelijkheid! Hun concert in de Pyramid Marquee in 2008 was zo bijzonder dat de groep een hele tent aan haar fanclub mocht toevoegen. Dit jaar doen ze hun ding mede daarom op de Main Stage YEASAYER is samen met MGMT de meest exotische van de razend interessante nieuwe horde uit New York. Ze zoeken het graag in hogere sferen. De kruispunten van indiepop, exotische klanken, psychedelica en elektronische muziek zijn hun ding. In hun eigen woorden is dat “Middle Eastern-psych-snap-gospel’. Grensverleggend! Meer hip New York met David Longstreth van DIRTY PROJECTORS, één van de briljantste geesten uit de overhotte Brooklyn scène. Met exotische invloeden en vooral veel hang naar avant-garde. Album “Bitte Orca” (2009) is dan ook een knappe baby uit dat huwelijk. GOMEZ valt op als het midweg de jaren 90 aan de oppervlakte komt. Deels omdat het drie zangers en vier songschrijvers telt. Maar vooral omdat het als enige Britse band van zijn generatie - Amerikaanse - blues- en rootselementen in zijn muziek stopt. Nog altijd even begeesterend en relevant als toen. Het wordt een warm weerzien.
Van die vijf vind ik alleen TF boeiend. M&S zie ik wel op LL.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1.
Triggerfinger
2. Goldfrapp
3. Owl city
4. NOFX
5.Mumford & Sons
die komen sowieso (denk ik)
Eensch.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:37 schreef nickofzo het volgende:
Beter blijft owl city thuis.
M&S is wel gaaf
Owl cityquote:Op donderdag 1 april 2010 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
1.
Triggerfinger
2. Goldfrapp
3. Owl city
4. NOFX
5.Mumford & Sons
die komen sowieso (denk ik)
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:56 schreef Bowlingbal het volgende:
Hoe strak zijn ze met dat binnen 4 werkdagen betalen? Ik kreeg de acceptgiro pas 5 werkdagen later binnen.
Ah, relaxed. Thanks.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.
KENDE.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef RD4 het volgende:
FF geluisterd, kon ze blijkbaar al van A Punk...NICE!
Feestquote:Op donderdag 1 april 2010 22:30 schreef kreuk050 het volgende:
VAMPIRE WEEKEND!!!!
Garden Statequote:
Vampire weekend vorig jaar op Lowlands gezien en Ik vond dat één van de beste optredens, terwijl ik toen nog maar één nummer kende. Gaat dus wel goed komen. Ik ben blij in ieder gevalquote:Op donderdag 1 april 2010 17:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Schijnt live tegen te vallen, maar ik vel geen oordeel voor ik het gezien heb, ben benieuwd. Nu Gomez aan het YouTuben, klinkt tof!
Nee idd is erg netjes met betalen, klinkt wel strak zo 4 dagen maar dat kun je nooit waarmaken. Ik heb per ongeluk 2 kaartjes besteld (internetbestelling ging mis.. kreeg een timeout maar gegevens werden wel verzonden, maar niet geregistreerd en kon dus niks meer. toen naar de helpdesk gebeld die hebben me een nieuwe reservering laten doen maar de oude ook geactiveerd, daarna 1 bestelling alsnog geannuleerd) waarvan 1 dus geannuleerd. nu kreeg ik een acceptgiro, bleek die van de geannuleerde bestelling toen ik een dag later nog een acceptgiro kreeg. Opnieuw naar de helpdesk gebeld, die hadden netjes m'n betaling over gezet. Geweldig! Krijg het zo in nederland zo makkelijk niet voor elkaar denk ikquote:Op donderdag 1 april 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had 'm ook 5 dagen later binnen, en vervolgens pas 2 weken later betaald. Kaartjes waren gister binnen.
En dat moet natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:36 schreef Bayswater het volgende:
Doe niets of speel de hele top 5![]()
Op donderdag 1 juli speelt Muse voor de 6de keer op Rock Werchter. De groep heeft de voorbije 10 jaar heel sterk het gezicht - en het geluid - van Rock Werchter mee bepaald. De liefde is groot en wederzijds. Nu reeds wordt er door de bandleden nagedacht over de setlist. En graag zouden ze willen weten welke nummers jij wil zien en horen! Klik hier, selecteer Rock Werchter en kies je 3 favoriete songs uit de lijst. Muse belooft dat minstens één nummer uit de finale top 5 tijdens hun concert in Werchter gebracht zal worden! Tot eind april kan er gestemd worden. Doen!
Is elk festival hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:46 schreef Gitaarmat het volgende:
Kaart binnen!
Maar... je mag geen flessen (begrijpelijk) ÉN geen blikjes mee?!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat toch echt op de campingverkoopsvoorwaarden "Verboden: blikjes"
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef TJLinden het volgende:
Dan maar vier dagen lang:
[ afbeelding ]
(pakjes mogen toch wel?)
Dus festivalterrein: verboden voor flesjes en blikjes?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Er staat toch echt op de campingverkoopsvoorwaarden "Verboden: blikjes"
Gelul dus.quote:Wat mag niet op de camping?
Tapinstallaties en/of meer dan 12 blikjes frisdrank en/of bier per persoon. Op de campings en in de festivalwinkel is allerhande drank te koop tegen redelijke prijzen.
Kijk! Eindelijk iemand die ook Snow Patrol nog mist!quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:38 schreef Frenkel het volgende:
Op het terrein mag je gewoon flesjes meenemen, alleen niet met dop.
Maarja die heb je gauw ergens verstopt
Was vorig jaar toch wel heel handig met die hitte en gratis water..
Hoop snel op nieuwe namen!
Graag: K's Choice, The Streets, Snow Patrol en MGMT !!
Als we de line-up qua aantal met vorig jaar vergelijken nog 12.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe veel namen komen er eigenlijk nog?
Ja dat bedoelde ik idd. Dat is nog vet veel.quote:Op zondag 4 april 2010 00:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Als we de line-up qua aantal met vorig jaar vergelijken nog 12.
Ga naar Lowlands, daar komt Snow Patrol.quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:27 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Kijk! Eindelijk iemand die ook Snow Patrol nog mist!
Vind het idd nogal tegenvallen ivm vorig jaar, maar dat is wel over want ik dacht dus dat er nog maar een paar namen bijkwamen. Het komt vast goed.quote:Op zondag 4 april 2010 10:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Als we de namen qua grootte met vorig jaar vergelijken kunnen we nog een aantal zeer leuke bands verwachten.
Weet ik. Kan alleen niet dit jaar daarheen.quote:Op zondag 4 april 2010 10:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga naar Lowlands, daar komt Snow Patrol.
Oud nieuws. zondag is inmiddels ook al uitverkocht.quote:Op zondag 4 april 2010 12:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Het is bijna uitverkocht
http://www.kinkfm.com/pop(...)er_bijna_uitverkocht
quote:Op zondag 4 april 2010 14:38 schreef Gitaarmat het volgende:
Libertines is ook een kanshebber want ze zijn weer bijelkaar en toeren ook.
Dat is best dom.quote:Op zondag 4 april 2010 16:08 schreef RaakKinderCola het volgende:
ga vrijdag, voor 1 dag. Maar ik was van plan die nacht op de camping te blijven. Kan ik als ik vrijdag ochtend daar aan kom, ter plekke nog een campingticket kopen? Of is dat dan uitverkocht? Ik heb bij mijn ticket namelijk niet meteen een campingticket besteld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |