quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
Enfin, ik ga mij beneden in oorlogsgebied begeven tussen zeikende familie en daarna een auto van een vriend uit elkaar trekken.
Tala!
Dat van die auto filterde mijn smerige geest even weg.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:12 schreef Broekpaling het volgende:
Enfin, ik ga mij beneden in oorlogsgebied begeven tussen zeikende familie en daarna een auto van een vriend uit elkaar trekken.
Tala!
Heeft ze je dat op een briefje geschreven?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn collega was niet op komen dagen omdat ze naar de tandarts moest en die adgezegd dat ze niet mocht praten.
Ik denk dat hij gewoon wilde dat ze dr mond hield
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn collega was niet op komen dagen omdat ze naar de tandarts moest en die adgezegd dat ze niet mocht praten.
Ze kan toch praatloos werk doen dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze had dr vriend geSMSt, en die heeft de baas gebeld om dat door te geven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heeft ze je dat op een briefje geschreven?
Ze mocht ook niet bukken en werken. Ben benieuwd of ze er morgen isquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze kan toch praatloos werk doen dan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ze mocht ook niet bukken en werken.
Wie?quote:
ik ken je hoofd ergens vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef MiVer het volgende:
en als ik me jas omkeer, dan ziet zo uit:
[ afbeelding ]
in ons aller nagedachtenis ja, eensquote:
Kenkers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze had dr vriend geSMSt, en die heeft de baas gebeld om dat door te geven.
Dat soort mensenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ze is nogal een zeur, heeft altijd wat, is het geen hoofdpijn, dan wel kiespijn, buikpijn, nauwe vaten, rugpijn, en ik mis nog vanalles geloof ik
Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ze is nogal een zeur, heeft altijd wat, is het geen hoofdpijn, dan wel kiespijn, buikpijn, nauwe vaten, rugpijn, en ik mis nog vanalles geloof ik
Zulke mensen zijn echt vervelend.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja ik ben standaardquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
of je hebt gewoon een standaard hoofd, zoals iedereen heeft
Hij moet altijd alles doenquote:
mijn hoofd staat in mn avaquote:
Echt, wat een kansloos figuur zonder ruggengraat ben je dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij moet altijd alles doen
Ze wilde naar de dokter, moest hij bellen voor een afspraak, de tandarts moest hij ook bellen om te zeggen dat ie meer moest doen dan alleen kijken en laatst wilde ze dat hij de garage zou bellen om een leenauto te regelen
Maar dat heeft ie niet gedaan
Ze heeft nooit hetzelfde, dus ze is een zeurquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Echt, wat een kansloos figuur zonder ruggengraat ben je dan.
Chronisch zieken hoor je doorgaans niet zoveel klagen, die "wennen" er aan en/of accepteren het over het algemeen. Dit zijn gewoon mensen die blijkbaar nog nooit wat meegemaakt hebben en ieder pijntje een reden vinden om daar anderen mee lastig te vallen. Zeg maar zelfde type mens die voor een verkoudheidje meteen 112 bellen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is ze een zeur of echt chronisch ziek!?
hier op fok zie ik allemaal blokjesquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef wise het volgende:
my house: __̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
My Best Friends Wedding.quote:
komt door IEquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:25 schreef MiVer het volgende:
[..]
hier op fok zie ik allemaal blokjes
pas copy / paste zo...weet ik wat je bedoeld:
[ afbeelding ]
ik XP pro 64 bit en IE8quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:27 schreef wise het volgende:
[..]
komt door IE. in ff zie ik het wel goed
in ie8 zie ik het ook gewoon goed hoor![]()
Met mijn smaak zou ik zo enkele tonnen kwijt zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
Weten jullie wat de inrichting van een studentenkamer ongeveer kost?
En dan geen sloopspul, maar een béétje fatsoenlijk.
Hoeveel vierkante meter? En wat wil je er allemaal in hebben?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
LOL.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:22 schreef wise het volgende:
my house: __̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.__
Werkelijk geen flauw idee, ik heb nog geen kamerquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter? En wat wil je er allemaal in hebben?
Dat ken ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Met mijn smaak zou ik zo enkele tonnen kwijt zijn.
Ik zie hem met IE8 ook niet goed inderdaad.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik XP pro 64 bit en IE8
dus ik snap hem niet
IKEA heb je voor 1.000 euro de zooi bij elkaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:26 schreef Jotcha het volgende:
1.500 euro, schat ik.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Werkelijk geen flauw idee, ik heb nog geen kamerIk probeer alleen te berekenen wat ik kwijt ga zijn
[..]
Dat ken ik![]()
Die stuurde ik net naar jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:31 schreef WillFerrell het volgende:
Frauenarzt & Manny Marc - Das Geht Ab (Eric Chase says "Sie nannten ihn M�ĵcke" Videoedit) (Official Video HQ)
:S :Squote:Op woensdag 31 maart 2010 19:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nigga wut niets van waar. [ afbeelding ]
Ik heb hier een slaapbank én een bed staan thuis. Dus 1 van de 2 zou eventueel wel mee kunnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat denk je allemaal nodig te hebben en wat nieuw?
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb hier een slaapbank én een bed staan thuis. Dus 1 van de 2 zou eventueel wel mee kunnen.
Ik moet ook nog een laptop hebben, en een bureau, en kastjes, en lampen, en andere dingen maar GEEN planten, want die vergeet ik water te gevenIk heb het voor elkaar gekregen een cactus dood te laten gaan
![]()
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komtquote:
Je vergeet de studentenkorting.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?
Ewa is een hoi. Boh is een soortement kreet van "SJONGE JONGE" gecombineerd met een mini "jizz in de broek" .quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komt
uiteraard snap ik de lading
dus ik kieper je een dubbele lading terug
met de complimenten uiteraard
niet met studentenkorting manquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nou, een MacBook kost ¤999,-, bureau + kastjes + lampen = ¤300?
Whihi. Jweettoch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef MiVer het volgende:
[..]
naast het "boh" kan ik die ook niet verklaren wat het PRECIES betekend en vandaan komt
uiteraard snap ik de lading
dus ik kieper je een dubbele lading terug
met de complimenten uiteraard
dankquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ewa is een hoi. Boh is een soortement kreet van "SJONGE JONGE" gecombineerd met een mini "jizz in de broek" .
Een pro is 1080 euro met korting.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Genoteerd, ¤100 knikkers er af dan oid.
Ewa komt volgens mij van de straatnegers af.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank
ewa als hoi...ik voelde al de lading, dus wist ik
maar is het een afkorting? waar komt vandaan?
boh verklaring ook niet en mini jizz lol
nopequote:
kijk zo komen we verder...okquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ewa komt volgens mij van de straatnegers af.
800 euro ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En een normale (ik ben te lui om surfspot aan te klikken).
Ik zat maar te grappen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef Jotcha het volgende:
Maar is een gewone laptop niet goedkoper?
En kans bestaat dat ik met autocad en dergelijke moet gaan werken
WillFerrelIquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen.Via je hogeschool / uni kun je ook laptops met korting aanschaffen.
er is maar één bazenlaptop, en dat is geen macquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:48 schreef Jotcha het volgende:
Maar is een gewone laptop niet goedkoper?
En kans bestaat dat ik met autocad en dergelijke moet gaan werken
quote:
Huh, hoezo?quote:
Okee?quote:
toch wat ander niveau dan CLquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
45 minuten aan keiharde confrontatie.
Bier met vruchtvlees.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef Devvie het volgende:
Ik heb een pakje drinken, maar er zit vruchtvlees indus ik hoef m niet
ik wel: VITESquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik zet Eredivisie Live er echt niet voor aan.
Dus je Will (:')) geen mod meer worden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn beeld over jou. Helemaal. Kapot.
Nog meer. Een Heraclied als mod.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dus je Will (:')) geen mod meer worden?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nog meer. Een Heraclied als mod.
En dat is?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:54 schreef Devvie het volgende:
[..]
er is maar één bazenlaptop, en dat is geen mac
Met ferme hand zal ik echter correct regeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:09 schreef TheKC het volgende:
[..]! Dan blijft er niks meer van het forum over.
En dan zeg je wat van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nog meer. Een Heraclied als mod.
quote:
Prachtige film was dat.quote:
Ik vond de eerste film al eng.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
als fan, ben groot liefhebber van de film
en niet zeuren over traag, deze post slechts 2,06 MB
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was echt de slechtste Resident Evil film.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel een vrouw.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:16 schreef MiVer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijnquote:
De hele dag met jezelf spelen zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijn
je snapt waarom
heeft met sap te maken jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De hele dag met jezelf spelen zeker?
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tijdelijk een vrouw zijn
je snapt waarom
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?
Ik speelde van het weekend Just Cause 2 en ontdekte een heus Lost eiland.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik speelde van het weekend Just Cause 2 en ontdekte een heus Lost eiland.
je ervaring ok, kanquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je wil ook wel eens kunnen zeuren zonder reden?
Ik ben vet lief voor vrouwen.quote:
wtf?! Die heb ik nog niet gevonden!quote:
't Is matig geschreven, maar ik kan wel lachen om de karikaturen, ja.quote:
Soms is het wel leuk, maar vind het wel erg overdreven soms. De typetjes bij Kopspijkers waren een stuk leukerderder.quote:
Tof spelquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kenkers, die moet ik volgende week ook maar ergens zien te halen.
Ja, dan kan je het nooit leuk vinden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso iets tegen Carlo en Irene.
Telekids moeten missen in je jeugd?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso iets tegen Carlo en Irene.
ok je had over zeurenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben vet lief voor vrouwen.
Want vrouwen vinden mij lief.
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:29 schreef Bragi het volgende:
't Is niet echt te vergelijken met Kopspijkers/Koefnoen. Bij die laatste werden de typetjes gebruikt om koddige kritiek te geven op de actualiteit. Bij de TV-Kantine zijn de grapjes er enkel om de BN'er belachelijk te maken. Het typetje staat dus in dienst van het typetje. En niet van het nieuws of wat dan ook.
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het puur over de typetjes zelf he, hoe ze na worden gedaan. Dat vond ik bij Kopspijkers toch wel iets sterker.
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeker. Daar zijn ze heel knap nagedaan.
Bij de TV-Kantine zijn het karikaturen. En 't is maar je van houdt.Een realistische schets van iemand of juist een karikatuur. Ik kan ze allebei wel waarderen.
Ja, werk haar weer zo snel mogelijk de deur uit.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:35 schreef Bragi het volgende:
M'n chickie is er. Tot over een paar uur, denk ik.
Wat een... toestand !quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor. Vind het sowieso altijd wel grappig hoe zij anderen kunnen imiteren. Maar dat was vroeger al met Pittige Tijden.
Hoe kan hardlopen niet goed gaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Gebruik je een goede podcast?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:36 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net geprobeerd hard te lopen, maar het was deze keer geen succes. Dus snel maar weer naar huis gegaan, een doorzettingsvermogen van likmevestje.
Nee, ik loop gewoon op wat ik aankan. Meestal zo'n 7 á 8 km, maar vandaag lukte het niet, ik kreeg m'n ritme niet te pakken en het begon ook nog te storten. Morgen maar weer eens proberen.quote:
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik wel leuk. Maar daarna hadden ze moeten stoppen. Ik vind dat ze nu een beetje krampachtig proberen grappig te zijn.
Eens met Bp.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:45 schreef Chai het volgende:
Haha, stelletje gays, beetje naar bezwete gozers in korte broekjes kijken.
[/Bp]
[ afbeelding ]
Niks, maar dat kwam door sponsoren geloof ik, daardoor mocht het geen life & cooking meer heten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ook wel mogen stoppen met dat life 4 you.. wat is daar nou anders aan dan life en cooking?
Wat is het onderwerp?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Omg, dit hoofdstukIk ben al 2 uur bezig en ik ben pas op de helft
!!!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks, maar dat kwam door sponsoren geloof ik, daardoor mocht het geen life & cooking meer heten.
was toch pillen?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
was toch pillen?
heb ik in gehandeld
missch ik andere helft doen
Klinkt... droog.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Graag
Onderwerp is farmacologie idd.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat programma moet gesponsord worden?
ik lees de textquote:
quote:
Hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef MiVer het volgende:
@4EBE
gaat alles lekker met je
heb je nog dingen met chocolade gedaan missch?
brandt jullie kachel lekker?
ok, choco dusquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja, hier gaat alles prima, alleen moet ik mezelf even een trap geven dat ik moet gaan leren.
We hebben hier paas-eitjes, speaking off... hm even pakken.![]()
De kachel brandt lekker, ja![]()
En hoe is het daar in Zeeland?
Inmiddels wel weer in een goed eet-ritme?
nee droge vezelsquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zitten wel veel calorieën in toiletpapier of niet.
Je moet wel goed eten hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, choco dus
ik ook kachel
dat leren is ellendig ja, het is nu toetstijd overal
nee geen goed eet ritme
ik was gister stoer aan het pochen over zuurkool
uiteindelijk zonder eten gaan slapen
....
dus de zuurkool krijgt straks herkansing
En darmen naar de klote ?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee droge vezels
nul calo's
goed voor een kuurtje met afvallen dus en toch volle maag gevoel
slecht jaquote:
In de zomer word je dan oranje.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
slecht ja
kun je beter wortels wegkauwen voor je vezels
ook nog vita-A
de een is daar gevoeliger voor dan anderquote:
Ja ik word ook snel bruin, maar van veel wortels word je kleurtje een beetje oranje getint.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
de een is daar gevoeliger voor dan ander
ik heb makkelijke huid die snel bruin kleurt in de zon
in zeeland (zuid westen kust he!) veel zon
en nu dus ook 3x in week lichttherapie
ik zal poep bruin worden dit jaar
ok, ik snap, je gaat ook voor de nuancequote:Op woensdag 31 maart 2010 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik word ook snel bruin, maar van veel wortels word je kleurtje een beetje oranje getint.
je wilt niet weten hoeveel ik al op hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef WillFerrell het volgende:
Kenkers, ik kan wel heen en weer blijven lopen. Haal ik net zo een lekkere koude Grolsch uit de koelkast, heb ik'm alweer op.
Ja, maar dit was mijn eerste. Ik had dorst.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel ik al op heb
bij mij einde ook in zicht
nog niet
maar uit zelfbescherming gelukkig wel
ah ok, bij mij gaan de eerste 2 ook altijd wat snellerquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, maar dit was mijn eerste. Ik had dorst.
Ik kan niet meer zuipen. Vroeger (quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:45 schreef MiVer het volgende:
[..]
ah ok, bij mij gaan de eerste 2 ook altijd wat sneller
Tukkers drinken Grolsch.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef MiVer het volgende:
een grolsch fles wel stevig
kun je iemand mee .....
ik halve liters keizerskroon
heb je verklaring?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zuipen. Vroeger (), toen ik zestien was gingen de biertjes er doorheen als jonge sletjes. Maar tegenwoordig lukt het me niet zo goed meer.
cheersquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tukkers drinken Grolsch.En nu weer over naar de voetbal.
Nee. Niet echt. Was eigenlijk na een avond te veel doorhalen, die ik kotsend naar huis heb moeten afmaken. Daarna ben ik nooit meer de oude geworden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
heb je verklaring?
ik drink dus echt te veel bier
mmm, klinkt uitlands in mijn orenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee. Niet echt. Was eigenlijk na een avond te veel doorhalen, die ik kotsend naar huis heb moeten afmaken. Daarna ben ik nooit meer de oude geworden.
ja manquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef L0t.. het volgende:
Was ik maar een kat. De hele dag een beetje nietsen en bediend worden
Eten, slapen en scheiten. Wat een top leven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef L0t.. het volgende:
Was ik maar een kat. De hele dag een beetje nietsen en bediend worden
jij houdt van fuiven met sinter klaasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eten, slapen en scheiten. Wat een top leven.
Zo gul is hij ook met pintermannen 14.gifquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij houdt van fuiven met sinter klaas
14.gif ????quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo gul is hij ook met pintermannen 14.gif
ja, die duim omhoog, stinksok.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef MiVer het volgende:
[..]
14.gif ????
14.gif werd halverwege februari 2004 voor het eerst gebruikt. 14.gif symboliseert het rebelse. "Jullie doen maar.", "Mij alles okay" en "Ik dram mijn mening toch wel door." beschrijven deze van oorsprong Posticon het best. Vooral veel gebruikt door ex-Onzin crew.
ja sinter klaasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Post normaal of post niet
je praat wartaal, vriend.
als je er eentje laat zetten, dan wel met vette kleuren ja, eensquote:
met geluid af stukje gekekenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Kijk hoe mooi die kindjes van lange frans zijn.
Zet het geluid maar af.
Lelijk kind, man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Zet het geluid maar af.
Ik vind het echt bizar dat Yes-r vader is, hij lijkt echt 16 ofzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef Crack_ het volgende:
Zet het geluid maar af.
Ja, en gewoon hoe hij doet enzoquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik vind het echt bizar dat Yes-r vader is, hij lijkt echt 16 ofzo
Hij is dood, bonkabonk.. dan leeft ie echt niet meer hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme!Ben net opweg naar huis in de polder vol over een eend heen gereden.
![]()
Hij waggelde zo in paniek weg en bonkabonk ging het.Ik weet niet of 'ie dood is want ik heb niet getjekt, ik hoop het wel want het knaagt aan m'n hoofd.
Het leeft nog, hij sterft nu een langzame, pijnlijke dood.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Godverdomme!Ben net opweg naar huis in de polder vol over een eend heen gereden.
![]()
Hij waggelde zo in paniek weg en bonkabonk ging het.Ik weet niet of 'ie dood is want ik heb niet getjekt, ik hoop het wel want het knaagt aan m'n hoofd.
Belangrijker, schade aan de auto?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Audrey Kitching. En varkens zijn dik in mijn beleving. Which she is not.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wie de neuk is dat roze varken?
Nohh, daar zou ik echt niet van kunnen slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
![]()
Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is dood, bonkabonk.. dan leeft ie echt niet meer hoor
Teef!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het leeft nog, hij sterft nu een langzame, pijnlijke dood.
Mijn god, dat mens dat is toch van d'r keukentrapje afgedonderd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Audrey Kitching. En varkens zijn dik in mijn beleving. Which she is not.
quote:
Hij crepeert. En hij huilt omdat je hem hebt laten liggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.![]()
![]()
[..]
Teef!Ik heb wel eens een paar duiven doodgereden maar die beesten zijn vliegende kanker.
Ik keek die eend ook nog in z'n ogen.
![]()
Ik ben in staat terug te gaan om z'n nek te breken mocht 'ie te liggen creperen.
Neuh, en daarbij deze lever ik morgen in want er staat 10.000 km op de teller, hoog tijd voor een verse met 6 km.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Belangrijker, schade aan de auto?
Da's net ingereden man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, en daarbij deze lever ik morgen in want er staat 10.000 km op de teller, hoog tijd voor een verse met 6 km.
Dit knaagt aan je hoofd gek.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nohh, daar zou ik echt niet van kunnen slapen
Waar de fuck heb jij het over? Ben je trouwens chagrijnig?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn god, dat mens dat is toch van d'r keukentrapje afgedonderd.
Doodverwensing, banquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik voel me echt kut nu.![]()
![]()
[..]
Teef!Ik heb wel eens een paar duiven doodgereden maar die beesten zijn vliegende kanker.
Ik keek die eend ook nog in z'n ogen.
![]()
Ik ben in staat terug te gaan om z'n nek te breken mocht 'ie te liggen creperen.
Dat klopt.quote:
Klein beetje ja, Barca heeft gelijkgespeeld. Maar nee, dat mens ziet er niet uit. En zou ik haar tegenkomen op straat, dan zou ik haar ook echt keihard in d'r gezicht uitlachen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over? Ben je trouwens chagrijnig?
Ik wens je eeuwige ongesteldheid toe.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij crepeert. En hij huilt omdat je hem hebt laten liggen.
Wat krijg je er nu voor terug?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat klopt.De enige auto waar meer dan 10k op staat is de mijne en die van m'n ma.
Stoer man.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Klein beetje ja, Barca heeft gelijkgespeeld. Maar nee, dat mens ziet er niet uit. En zou ik haar tegenkomen op straat, dan zou ik haar ook echt keihard in d'r gezicht uitlachen.
Dan bloed ik dood (net als die eend). Doodsverwensing.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wens je eeuwige ongesteldheid toe.
Dezelfde.quote:
Je verdient het, beetje op mijn geweten gaan spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan bloed ik dood (net als die eend). Doodsverwensing.
Sport Edition wat? Ik weet nog steeds niet welke Jap je nu hebt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dezelfde.Maar deze is voor een week, volgende week de sport editie. Die ligt wat lekkerder op weg.
Slowly dying.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je verdient het, beetje op mijn geweten gaan spelen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hopen dat als ik een ijsje bij je haal je er niet zo uitziet.
Vind je niet, 4EBE?quote:
Het scheelt niet veel van een Getz hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sport Edition wat? Ik weet nog steeds niet welke Jap je nu hebt.
Yaris?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel van een Getz hoor.Maar voor auto van de zaak betalen we het liefst zo min mogelijk.
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.quote:
Als je hier was had ik wat met je gedaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had ie ook nog eens kanker. Nou lekker ben jij. Je rijdt hem niet eens dood.
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.quote:
Boeiend, die linker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg een legging/panty/kruising/iets met dierenprint.
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vindenquote:
Dat staat mij toevallig kenkergeil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet echt het idee dat jij het type bent om kinderen schattig te vinden
Mannenquote:
Voor je tentamen morgen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
Ik ben gewoon te gestresstIk kauw m'n kauwgom als een malle
Ja, maar niet in zo'n houdingquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat staat mij toevallig kenkergeil.
En jij maakt niet even foto's om te delen met ons?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Fascination het volgende:
De hoorcollege docente had vandaag toch een kort rokje aan, zeg.Net tot over haar kont. Niet dat ik daar problemen mee had op zich.
Ik houd niet van baby's of kinderen, ik heb er echt niets mee en ik vrees dat ik aan het eind van het jaar twee kraambezoeken heb.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, zo fout.Alsof je wil laten zien dat je arm en simpel bent.
[..]
Jawel, hoor. Heel soms dan.Jongetjes sowieso niet btw.
Welja, nog een zonde erbij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn zonde afspoelen onder de douche. Aju!
DRESS ME, YOU LITTLE SLUT.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet in zo'n houding![]()
Maar goed, jouw staat alles heb ik me laten vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |